World of Warcraft

#21
Ja du kan ha hus.

Du reiser med din føtter, men du kan skaffe deg mount etterhvert. Altså dyr som hest, ulver osv som du rider på. Hver rase har en egen mount.

Så fins det også flyvende transporter.

Det er ingen loading, unntatt helt i starten når du logger inn på serveren din.






:p
 
#22
Eller skifter kontinent, og går inn i instances.
 
#24
Jeg kan forklare når du lover å kjøpe spillet, kjekkevennen. :flau:
 
C

Chaz

Gjest
#25
Opprinnelig skrevet av Naskul@12.02.2005, 16.03
Jeg får min mor til å betale  :D .

Jeg spiller på burnig blade serveren som Dverg

Kaller meg Flin
176560​
Så deg i dag. Du var i Elwynn og drepte Hogger, je?
 
#26
Det er liten tvil om at dette er det BESTE MMORPG per dags dato. Er bare rett og slett konge på alle områder. Har alltid elsket WarCraft verdenen og alt ved den, og spillet ble akkurat som forventet: SUPERT!

Begynte å spille EverQuest Onlie 2 når det kom, men ble dessverre fort lei av det. WarCraft, derimot, tror jeg ikke lider samme sjebne. Selv om grafikken ikke er like god teknisk som i EverQuest Online 2, så ser det så mye bedre ut allikevel. Og alt annet: gameplay, sound og value er jo bare helt knall. Håper det er noen som har lyst til å danne en SPILLEGAL-GUILD snart. Det hadde vært spennendes.
 
#27
Stemmer det ja, hva kaller du deg da?
Lurte også litt på hva dere andre kalte dere også.

Fikk foresten tatt hogger uten å gjøre noe, en level 13 i partye mitt gjorde jobben nesten før jeg kom dit

Edit: jeg har lyst til å starte en clan, gjorde det i dag unner navnet Light bringers
 
#31
Vel blizzard vil tjene penger. Det koster å lage nye ting til spillet. Hvis ingen hadde betalt hadde det nok ikke kommet mange pacher
 
#32
Vis jeg kjøper WoW, noe jeg ikke kommer til å gjøre akkurat nå kan jeg f.eks kjøpe kort på Spiderman på 1 mnd spille det ferdig og kjøpe et nytt et når jeg får penger (f.eks 2 uker senere). Eller blir det neger vis du ikke kjøper med en gang det er ferdig?

Har overhodet ingen peilig på MMORPG spill...
 
#34
Opprinnelig skrevet av Paynie@13.02.2005, 18.52
Vis jeg kjøper WoW, noe jeg ikke kommer til å gjøre akkurat nå kan jeg f.eks kjøpe kort på Spiderman på 1 mnd spille det ferdig og kjøpe et nytt et når jeg får penger (f.eks 2 uker senere). Eller blir det neger vis du ikke kjøper med en gang det er ferdig?

Har overhodet ingen peilig på MMORPG spill...
177131​

Vel, det kommer ann på, hvis du bryr deg om å væer higlevel konge så er det dumt å vente, vill du bare ha det morro kan du god vent litt.

Jeg tor også at man kan gjenopprette konton
 
#35
Opprinnelig skrevet av Toz@12.02.2005, 18.22
Du vil uansett bruke mye lenger tid en 15, min på å springe fra Booty Bay til Silvermoon...
176649​

man kan fly vet du:D
 
#40
Tviler sterkt på det, en venn av meg har den og den er mektig stor.