Worst video game ever!

Opprinnelig skrevet av Ava1on`@26.03.2004, 20.01
Call of duty er heilt elendeg. Takler berre ikkje dette sugne spelet!
AIAIAI! Ikke si sånt. Call of duty er et genialt spill!
DIGGER STALINGRAD og hvordan du i de første oppdragene føler deg som en del av easy company (for dere som har sett band of brothers)

Dykk er ein gjeng med kommersgutar, dykk skal spele alt som er nytt og ser "fancy" ut, men er det alltid ytre som tel? Svaret er sjølvsagt; nei!
Det er berre ein "rip-off" av BF og Wolfenstein. Blanda saman til noko dritt.
Greit nok; spelet er imponerande, men dog lite revolusjonerande.
Spørsmålet vert då: treng vi verkeleg dette spelet? Vi har allereie mange andre "wannabe"-spel

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@26.03.2004, 20.44
Dykk er ein gjeng med kommersgutar, dykk skal spele alt som er nytt og ser "fancy" ut, men er det alltid ytre som tel? Svaret er sjølvsagt; nei!
Spørsmålet vert då: treng vi verkeleg dette spelet? Vi har allereie mange andre "wannabe"-spel
Et spørsmål til deg Mr Ava1on`: Trenger vi da i det hele tatt noen nye spill? Siden nesten alle spill som kommer ut på markedet i dag er rip ofr fra mange andre gammle spill.

"Neimen er du helt rusk, gutt?"

W.W.2 spill pleier ikke akkurat å være revolusjonerende. "Trenger vi virkelig dette spillet?" Sier som mafiosoen over meg jeg.
Kommersgutter? Det er nå et populært og bra spill. :doh:
"Spille alt som er nytt og fancy"? Synes dette var litt tåpelig. Vi har jo nettop hatt dette anti-mainstream emnet oppe. Stikk innom det (hvis du ikke allerede har).

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@26.03.2004, 16.18
Space Ace til super nintendo.  :puke: Dårligere spillkontroll skal du faen meg lete lenge etter. Han hopper en time etter du har trykket jo for helvete. Selv den dag i dag da jeg tenker på det forferdelige spillet begynner det å gå kaldt nedover ryggen på meg! Hvis jeg noen gang treffer en av de som har lagd det drittspillet skal jeg faen meg voldta dem med den jævla kassetten.
Space Ace hadde jeg på PC for mange år siden. Skjønte ikke dritten av spillet, så jeg kom meg aldri lenger enn det andre skjermbildet. Høres ikke ut som jeg gikk glipp av noe særlig.

Selv må jeg få nevne Duke Nukem Time To Kill. Makan til talentløst ræl har jeg aldri spilt. En del av grunnen er nok den store skuffelsen. Jeg hadde gledet meg så mye til dette spillet, for endelig å få spilt mer Duke Nukem, men så var det slikt skrot i 3. persons synsvinkel. Æsj.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Har alltid hatt et inderlig hat for Smuggler's Run. Spillet er så linært at jeg får frysninger. Multiplayeren består bare av å kjøre. Ingen Modes eller noe, bare kjøre. Alle missionene er omtrent identiske.

:thumbdown:

Det er snakk om de dårligste spillene noensinne her, ikke spill du ikke liker fordi det er lite nyskapende. At du ikke liker Call of Duty, kan jeg godta, men at du kaller det for "det dårligste spillet noensinne" gjør meg kvalm og får meg til å innse hvor lite du vet om hva du prater om. Call of Duty er et bra spill.

Og hvordan i himmelens navn klarer du å sammenligne CoD med BattleField og WolfenStein? Ja, de er alle spill basert på andre verdenskrig, men alle har også veldig forskjellig gameplay.

Edit: Emnet er forresten helt feilplassert...

Opprinnelig skrevet av Novastrum+26.03.2004, 09.42-->
<!--QuoteBegin-Taijpei
@26.03.2004, 08.16
jeg synes Kurukyrrio (eller noe sånt) på GBA
kurin-kurin?

Spill som har irritert meg noe grenseløst, pga. feil i spillmekanikken:

#1 - Dr. Radiaki (PC) (hele spillet)
#2 - Out of this World/Another World (SNES/PC) (altfor trege kontroller)
#3 - Road Runner (SNES) (altfor keitete fysikk)
#4 - Animal (PC) (hele spillet)
#5 - Bureau 13 (PC), er egentlig kanske kult, men det går ann å sette seg fast. Det er ett point & click. Det burde ikke gå ann å sette seg fast. [/b]
Kuru-Kuru-Kurin? :p

Anyways, det spillet som irriterer meg mest er vel.... alle spill til gba de prøver å lage i 3d

EagleJin

Bear Necessity
Gjør det enkelt og greit:
FFX:
Alt for lineært, og et wannabe adventure/action-spill. Mye av FF-følelsen fra tidligere FF-titler er borte, og Tidus er en skrikerunge av en annen dimensjon.

Lord of the Rings (SNES):
uh.. hva er poenget med dette spillet? Har aldri helt skjønt det...

Rumble Racing:
Morsomt når jeg er overtrøtt, fordi bilene ka snurre i lufta. YAY! Ellers er spillet en stor, ødelagt skuff i kommoden. Grafisk er det heller ingenting å skryte av.

Fear Effect/Fear Effect 2:
For vanskelig, for tidkrevende og veldig veldig utrolig kjedelig å spille 20 timer, når alt som kreves for å fullføre storyen er 2-3 timer.

Dette er muligens litt off-topic, men er d noen av dere som absolutt HATER GiantCitisen:Kabuto?

Jeg mener at det er hysteriskt moromt, men vil vite andres mening. :huh:

Worst video game ever!

Gamecube:
-Zoocube
-Doshin the Giant

Playstatsion 2:
-Kingdom Hearts

Gameboy Advance:
-Kur kuru kurin

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@29.03.2004, 08.59

FFX:
Alt for lineært, og et wannabe adventure/action-spill. Mye av FF-følelsen fra tidligere FF-titler er borte, og Tidus er en skrikerunge av en annen dimensjon.
Yarwgrhghh!!!

Som jeg sa i det forrige svaret mitt i dette emnet; det er snakk om de dårligste spillene noensinne her. Jeg har ikke spilt FFX, men jeg kan med trygghet si at det ikke er blant de dårligste spillene noensinne.

Playstatsion 2:
-Kingdom Hearts
Somsagt...

SHDR

Gullmedlem
Godt å se at alle har reflekterte, interessante meninger om spill de ikke setter pris på.

Dere har ikke spilt Pepsiman til Playstation, så vær vennligst stille. Deretter vil jeg at alle skal bøye seg i frykt når jeg unleasher the absolute terror of ...

EXTREME TACTICS!

Historiens dårligste RTS.

Deretter har vi Sniper: Path of Vengeance og Navy SEALS til PC.

Eldre rompe-spill? Vel, Brutal: Paws of Fury er jo ikke akkurat genialt, og Total Recall og Terminator 2 til NES er vel noe av det dårligste noensinne laget. Ja, og la oss for all del ikke glemme et spill som absolutt ikke fungerer på noe plan. Overhodet. Cheezy. Good Grief.

Vennligst prøv å tenke lenger enn å bashe moderat gode spill som ikke tiltaler dere. Det neste blir vel at dere sier Shenmue eller Mighty Bomb Jack er dårlig.