Opprinnelig skrevet av _LarZen_@20.12.2004, 13.02
Jeg sliter litt med å finne ut hva jeg skal være....skal teste di klassene jeg tenker på når Final Beta starter. Tenker på Warlock,Hunter eller Priest.
Her er litt ting jeg tenker ang di :
Dette er noe av tinga..har skrivd mest ting på Warlocken. Han får mye spesiele ting altså...
Vet a pokker jeg. Hva tenker dere andre ang di classene der?
151732
Legger til noen egne meninger jeg.
Hunter:
Kule pets som kan angripe
Pets som ikke kan angripe men kan gjøre ting med ditt andre pet. (Disse kan jo alle andre klasser også få, harmløse katter, slanger, mini-diablo etc hvis du har CE.)
Angriper hovedsakelig på avstand (men det kan jo også alle spellcasterne, og melee klassene også hvis de måtte ønske det

)
Warlock:
Du kan heale deg selv (med healthstones, mener du? Det er ganske magert, de er på en annen timer enn potions så vidt jeg forstår, men det hjelper deg ikke hvis ingen av dem er tilgjengelige. Life drain funker jo også, men funker nok ikke så bra i kampens hete hvis du blir angrepet. Ingen direkte heal-spell, mener jeg.(
Har mange pets
Kan kontrollere demoner/monstere (Jeg har hørt flere steder at det er en verdiløs egenskap med mindre Blizz vil fikse på den i fremtiden. Med en sjanse for å slippe fri hvert 5. sekund og at du får bøttevis med aggro når den gjør det, hjelper heller ikke. Veldig stor sannsynlighet for at den retter seg mot deg før eller etter fienden.)
Får en gratis (i forhold til de fleste andre klasser) hest når du blir lv40 ((nesten) GRATIS er et viktig ord her

Koster bare det spellen koster. Hesten ser dødstøff ut, forsåvidt.)
Kan bli et øye som reiser rundt å kikker (Eye of kilrogg)
Kan summon venner til plassen din (fantastisk egenskap)
Kan rezze...
Fokus på Damage over Time, hvis du liker det.
Priest:
Beste healeren i spillet (er nok det, mange hevder at en druid høyt speccet i restoration kommer lang vei, men i utgangspunktet er presten hoved-healeren.)
Kan rezze
Er ikke noe problem å få med deg folk
Mind Control (drukne folk/kaste dem utfor klipper

Bruk med varsomhet)
Kan ha veldig høy DPS med shadow-spec selv om den er markert som healer (du er fortsatt ventet å heale i de fleste grupper)
Slet med valget mellom Priest og Warlock selv, begge klassene ser fantastiske ut, men jeg har egentlig bestemt med for Priest fordi jeg liker å være i gruppe med andre folk og liker å være mannen med planen, den ansvarlige for gruppen for å si det sånn.
Må på skole nå (siste!

), legger til mer når jeg kommer hjem.
For tiden planlegger jeg å være Troll Priest, altså Horde. (For å svare på emnet)