WoW Horde VS Alliance

Ja hvilken liker du best?

  • Alliance

    Stemmer: 0 0,0%
  • Horde

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vet ikke

    Stemmer: 0 0,0%
  • Skal prøve begge

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
Blizzard hadde sånne sider oppe for en stund siden med detaljert historie over Azeroth. Er der sikkert ennå ... koselig lesing. Jeg elsker Warcraft-mytologien, og Blizzard.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@20.12.2004, 09.48
Eksempelvis, i Warcraft-mytologien så ødela nesten Night Elves planeten.
Highborne var kanskje årsaken til krigen innad i Night elves til å begynne med, og det var de som ville tilkalle legionen, og Evighetsbrønnen ble ødelagt som følge av dette, men å si at Night Elf-rasen ødela "planeten" blir feil.
Universets vokter, epitomen av alt godt ødela nesten universet.
Sargeras, mener du?

Mytologien er koselig ja :svette:
 
#23
Ikke generelt, det er jo hele poenget at enkeltpersoner eller grupper er onde, ikke rasen. Var Sargeras jeg mente, naturligvis.

De var på riktig lag, men alikevel ... teh point was made. :kos:
 
#24
Jeg sliter litt med å finne ut hva jeg skal være....skal teste di klassene jeg tenker på når Final Beta starter. Tenker på Warlock,Hunter eller Priest.

Her er litt ting jeg tenker ang di :

Warlock:
Du kan heale deg selv
Har mange pet's
Kan kontrollere demoner/monstere
Får en hest når du blir lv40
Kan bli en kule sak som reiser rundt å kikker
Kan summon venner til plassen din
Kan rezze...

Priest:
Beste healeren i spillet(sies det..)
Kan rezze
Er ikke noe problem å få med deg folk

Hunter:
Kule pet's som kan angripe
Pet's som ikke kan angripe men kan gjøre ting med ditt andre pet..
Angriper på avstand

Dette er noe av tinga..har skrivd mest ting på Warlocken. Han får mye spesiele ting altså...

Vet a pokker jeg. Hva tenker dere andre ang di classene der?
 

Sancti

Terrorkatt
#25
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@20.12.2004, 12.02
Pet's som ikke kan angripe men kan gjøre ting med ditt andre pet..
151732​
Fnis.

Jeg kommer til å spille warrior, av vane. Har tenkt på å prøve noe annet bare for å se hvordan det er ... noen som har noen anbefalinger? Jeg aner ikke hva jeg skal prøve. Hva er gøy? Hva er mindre gøy?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Øh, jeg stemte Horde. Skal være Tauren så da er det på en måte et must.
 
#27
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@20.12.2004, 13.02
Jeg sliter litt med å finne ut hva jeg skal være....skal teste di klassene jeg tenker på når Final Beta starter. Tenker på Warlock,Hunter eller Priest.

Her er litt ting jeg tenker ang di :
Dette er noe av tinga..har skrivd mest ting på Warlocken. Han får mye spesiele ting altså...

Vet a pokker jeg. Hva tenker dere andre ang di classene der?
151732​
Legger til noen egne meninger jeg.
Hunter:
Kule pets som kan angripe
Pets som ikke kan angripe men kan gjøre ting med ditt andre pet. (Disse kan jo alle andre klasser også få, harmløse katter, slanger, mini-diablo etc hvis du har CE.)
Angriper hovedsakelig på avstand (men det kan jo også alle spellcasterne, og melee klassene også hvis de måtte ønske det :p )

Warlock:
Du kan heale deg selv (med healthstones, mener du? Det er ganske magert, de er på en annen timer enn potions så vidt jeg forstår, men det hjelper deg ikke hvis ingen av dem er tilgjengelige. Life drain funker jo også, men funker nok ikke så bra i kampens hete hvis du blir angrepet. Ingen direkte heal-spell, mener jeg.(
Har mange pets
Kan kontrollere demoner/monstere (Jeg har hørt flere steder at det er en verdiløs egenskap med mindre Blizz vil fikse på den i fremtiden. Med en sjanse for å slippe fri hvert 5. sekund og at du får bøttevis med aggro når den gjør det, hjelper heller ikke. Veldig stor sannsynlighet for at den retter seg mot deg før eller etter fienden.)
Får en gratis (i forhold til de fleste andre klasser) hest når du blir lv40 ((nesten) GRATIS er et viktig ord her ;) Koster bare det spellen koster. Hesten ser dødstøff ut, forsåvidt.)
Kan bli et øye som reiser rundt å kikker (Eye of kilrogg)
Kan summon venner til plassen din (fantastisk egenskap)
Kan rezze...
Fokus på Damage over Time, hvis du liker det.

Priest:
Beste healeren i spillet (er nok det, mange hevder at en druid høyt speccet i restoration kommer lang vei, men i utgangspunktet er presten hoved-healeren.)
Kan rezze
Er ikke noe problem å få med deg folk
Mind Control (drukne folk/kaste dem utfor klipper :p Bruk med varsomhet)
Kan ha veldig høy DPS med shadow-spec selv om den er markert som healer (du er fortsatt ventet å heale i de fleste grupper)

Slet med valget mellom Priest og Warlock selv, begge klassene ser fantastiske ut, men jeg har egentlig bestemt med for Priest fordi jeg liker å være i gruppe med andre folk og liker å være mannen med planen, den ansvarlige for gruppen for å si det sånn.

Må på skole nå (siste! :D ), legger til mer når jeg kommer hjem.
For tiden planlegger jeg å være Troll Priest, altså Horde. (For å svare på emnet)
 
#28
Skal gå Priest siden support rollene er bestandig det artigste å spille.. Selv om det kanskje ikke er så mange andre som syns det. Først tenkte jeg å gå alliance ,men siden de fleste race spellene suger ,untatt dvergenes (Det ser bare Teit ut med priest dwarf) kommer jeg høystsannsynelig å gå Undead siden det er helt klart den beste rasen for Priest.
 
#29
I Undead sitt favør er Cannibalize drit kjekt, pluss at du har en fordel nærme vann, de kan holde pusten i 10 minutter og derfor kan du rømme fra andre fiender eller fra PVP kamper der du ikke har sjangs i helvete.
 
#30
I undeads favør er også Will of the Forsaken
Will of the Forsaken: Activate to become immune to fear, sleep, and charm effects. Lasts 20 seconds. 1.5 minute cooldown.
Veldig nyttig etter hva jeg forstår.
de kan holde pusten i 10 minutter og derfor kan du rømme fra andre fiender eller fra PVP kamper der du ikke har sjangs i helvete.
Hvis du er priest, får du også en kjekk spell som heter Levitation, du kan løpe på vann, og løping er raskere enn svømming ^_^ Elsker sånne ting. Den kansellerer seg selv hvis du tar noe skade, så den nytter ikke så godt midt i en kamp, kanskje mot melee-klasser.
 
#31
Skal helt sikkert begynne å spille som Horde, men det er store muligheter for at jeg går over til Alliance. Mitt førstevalg nå er i hvertfall Horde. :D
 
#32
Thalakos: Jeg har egentlig aldri fått bruk for will of the forsaken, den varer bare i 20 sekunder også...

Var bedre før, da man kunne puste evig under vann og var permanent imun mot fear og alt det der. Og jeg ble vanvittig forbanna da de tok fra Warriors Pummel.. Nå kan ikke lenger warriors interrupte magi... Noe som suger no inn i helvete.. Det verste som finnes er nokså vansklige fiender som atpåtil healer seg selv...
 
#35
Jeg tror jeg tar en klikk på hva de to kontinentene kan tilby av miljøer før ejg velger side. Hørt det ikke alltid er lurt å hoppe til kontinenter siden en gjerne trenger å være nogenlunde i nærheten av sine egene byer.
 
#36
Hvorfor være i nærheten? Du har taxidyr som kjører deg rundt for en penge, også har du luftskip som flyr deg over til et annet kontinent...
 
#37
det er dyrt å fly, ihvetfall i starten >.<
 
#39
For teh horde!!!!!1111

Er undead så jeg må jo holde med min side.
 
#40
Med både Tauren og Troll (som er rasene jeg har prøvd orntli' (og helt sikkert de andre rasene)) får man et oppdrag med noe leveringer via flyge-dyrene (avhengig av hvor du er), så på de første flyturene dine tjener du mer enn du taper. Kjekk måte å innføre det på :tommelopp:

Ang. Will of the Forsaken, funker også som dispell og dermed immunitet. Etter det jeg har sett på filmer og det jeg har opplevd, er det en utrolig bra egenskap i PvP. Tenk f.eks. på Warlock, som ofte avhenger av Fear, hvis du nekter ham i å bruke det i 20 sek. kan kampen lett gå i din favør. Eller kanskje en priest som prøver å stikke av og bruker howl-greia.