Xbox Live-klubben

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
#81
Da har mitt 2 months free-trial gått ut, så nå melder jeg meg ut av Live-klubben. Det var kjekt å spille med deg, Torulv. Gratulerer med dagen! :)
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#82
Da har mitt 2 months free-trial gått ut, så nå melder jeg meg ut av Live-klubben. Det var kjekt å spille med deg, Torulv. Gratulerer med dagen! :)
[/b]
Sorry for sent svar, synd jeg ikke fikk slaktet deg i Halo 2 en siste gang ;_;
Takker så mykkit for gratulasjonen.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#84
Ingen som skal ha Call Of Duty til 360? PDZ har jo fått totalslakt.
[/b]
Jeg liker ikke krigs FPS, jeg prøvde demoen på PC.
Vakke no tess.Vil ikke si at det er mer tess enn PDZ hvertfall.
 
#85
Da har jeg registrert meg på Xbox Live. Nicket mitt er znaak.

Spiller følgende spill:
Project Gotham Racing 3
Perfect Dark: Zero


Hadde vært veldig moro å spilt disse spillene med andre her på forumet. Folk kan gjerne legge meg til i vennelisten hvis de vil. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#86
Ingen som skal ha Call Of Duty til 360? PDZ har jo fått totalslakt.
[/b]
Nja. PDZ' multiplayer virker en del stødigere enn CoD2s, for å være ærlig. Flere spillere, kjøretøy, flere modi, etc. Generelt sett mer fokus på den delen. I tillegg går det rykter om at CoD2 bare har mulighet for 8 spillere over Live på X360, til tross for at utviklerne har sagt de skulle få til 32 stykker for en stund siden.
 
#87
8 spillere er nok bekreftet gitt. Men jeg tviler på at vi hadde blitt særlig mer enn 8 i PDZ for eksempel. Vi er jo ikke såååå mange. Og kjøretøy finnes det vel mye mer av i Call Of Duty 2 enn i PDZ? Trodde kjøretøyene i PDZ kun var singleplayer.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#88
8 spillere er nok bekreftet gitt. Men jeg tviler på at vi hadde blitt særlig mer enn 8 i PDZ for eksempel. Vi er jo ikke såååå mange. Og kjøretøy finnes det vel mye mer av i Call Of Duty 2 enn i PDZ? Trodde kjøretøyene i PDZ kun var singleplayer.
[/b]
Tror du kan bruke hovercraft og jetpack på multiplayer PDZ.
Men jeg har enda ikke sett noe til den motorsykkelen som skulle være kjørbar i PDZ, jeg har klart 9/14 baner men har enda ikke fått kjørt ;_;

Mitt gamertag er fortsatt:
Torulv
og spiller:
Perfect Dark Zero
 
#89
Nå er jeg endelig Live. Fyfaen så rått det er å spille CoD2 over internettet. Search & destroy modusen fungerer omtrent som CS sin plant-bombe osv mal, og er minst like kult som CS.

Gamertag: Alex WS

Spiller:
Call Of Duty 2
 
#90
Spiller PDZ for dagen, over Live. Så, om noen her vil bli knust er det bare å legge meg til eller å sende en melding hvis dere allerede er lagt til. :kul:
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#91
Spiller PDZ for dagen, over Live. Så, om noen her vil bli knust er det bare å legge meg til eller å sende en melding hvis dere allerede er lagt til. :kul:
[/b]
HAHA jeg knuste deg, znaak og diverse andre pøbler.
Hvetfall den ene runden med alle mot alle.
i sO kOOl!
 
#92
Noen som vil spille litt Halo 2 med meg og Nicholas og CockMCBalls en gang, kanskje til helga? Nicholas skal bare skaffe seg Live igjen, for hans går ut på torsdag, og CockMCBalls sier han suger, men det gjør vel ingenting. Så bare post her om dere vil være med. :) Så lager en av oss et party, og alle joiner der. Bare folk fra SG, selvfølgelig, men det hadde blitt morsomt.
 
#93
Noen som vil spille litt Halo 2 med meg og Nicholas og CockMCBalls en gang, kanskje til helga? Nicholas skal bare skaffe seg Live igjen, for hans går ut på torsdag, og CockMCBalls sier han suger, men det gjør vel ingenting. Så bare post her om dere vil være med. :) Så lager en av oss et party, og alle joiner der. Bare folk fra SG, selvfølgelig, men det hadde blitt morsomt.
[/b]
Jeg har ikke tid til helga og jeg har heller ikke Halo 2, men hadde jeg bare hatt begge delene hadde jeg definitivt vært med. For ikke å være helt ubrukelig: Er Halo 2 verdt 99kr (frakt kommer i tillegg), når jeg allerede har og spiller Perfect Dark Zero over Live? Det eneste jeg bekymrer meg for er egentlig grafikken. Hvordan er den i forhold til f. eks. PDZ? Er litt grafikkhore... Men det ser så morsomt ut over Live.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#95
Jeg får oppdatert liven min, så jeg er med på Walo 2. Eneste problemet er at jeg er oppdatert med selskap på lørdag, så jeg kan sikkert ikke spille før ut på kvelden/natten. Fredag derimot, burde jeg være helt med.

Znaak: Ja. Gud ja. Det eneste som kommer til å irritere deg er at du ikke får Gamerpoints eller feedback fra å spille det. Men alvorlig, kjøp det, multiplayer-wise er det virkelig, virkelig bra.
 
#96
Ok. Takk for svar, Alex og Nicholas. Jeg bestiller det med en gang!
 
#98
I dag fikk jeg Halo 2 i posten. Holder nå på å laste ned noen flere baner til spillet. Skal bli moro å prøve over Live. Til nå har jeg kun spilt bittegrann singleplayer.
Som sagt så kan jeg ikke bli med og spille i helga som kommer, men jeg blir gjerne med en annen gang.