[NX] Zelda: Breath of the Wild

demake

Seksuelt godteri
Hadde heller ikke sett den før.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
den eneste måten å få Actual Epona (istedenfor å finne en hvit hest med max stats og bare navngi den det) er ved å eie Super Smash Bros Link-amiiboen.
Næmmen. Får nesten teste dette i kveld, da.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Dvs, det er en random drop av ... seks eller åtte forskjellige mulige. Så prøv hver dag hvis du ikke får henne.

Det er også en one time deal. Har sett flere som har fucka seg ved å spawne henne på The Great Plateau på begynnelsen av spillet sånn at du dermed ikke får registrert hu.
 

demake

Seksuelt godteri
Det ligger et fjell nordøst for gerudo highlands som av og til har nordlys rundt seg. I går bestemte jeg meg for å sjekke det ut,

og det var en merkelig spøkelsesaktig hjort eller noe der, omgitt av selvlysende kaniner. Forsøkte å skyte den fordi jeg ville se hva den droppa og ete den, men nei, den løp gjennom en fjellvegg og ble borte. Senere så dukka den opp igjen, og denne gangen tok jeg bilde av den med fotorunen min, og fikk vite at den het King of The Mountain. Prøvde igjen å drepe den, uten hell. Enda litt senere så jeg lyset igjen, og denne gangen bestemte jeg meg for å ri på den, men jeg hadde ikke nok stamina og blei slengt av. Så ja, det er tydelig at det er en epic mount av noe slag. Skal forsøke å temme den senere i kveld.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hadde nok penger til det en gang, men kjøpte meg klær i stedet. But soon!

Ellers har jeg funnet en dritsvær flyvende drage jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med enda.
En fyr ved en stall stirret ganske bestemt i en retning, og påpekte at noe på fjellveggen langt borte så kunstig ut. Det var et stort gult symbol av noe slag. Da jeg nærmet meg så jeg dragen langt oppe i lufta. Fikk tatt bilde av den, tingen heter Farosh og er en "Spirit of lightning". Lurer på om jeg blir dirigert videre til de tre spiritene (?) etter jeg har tatt fjerde beistet.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er skikkelig oldschool hvordan du får info i dette spillet. Mange folk bare peker deg i en generell retning, hvor f.eks Bethesta sine spill kun handler om å følge waypointen. Det er som en CRPG fra 80-tallet, eller et av de gamle NES-eventyrspilla som i vesten var så dårlig oversatt at de krevde en guide.

Jeg klatra til toppen av Mt Lanaryu, det tok en stund! Der oppe er det så kalt at du må ha to varmekilder. Enten cold resistance-mat, ild i hånda (en fire rod eller ildsverdet teller!) og/eller Warm Doublet. Det var verdt det, men anbefaler å ta med kanskje en halvtime med cold resistance-meals.

Har noen funnet en varm rustning med DEF over 1? Finnes det?
 
Har tatt kamel og elefant beist. Fantastisk hvordan du bare kan gjøre absolutt alt hele tida. Og ingenting av det du gjør er feil.

Har på en måte prøvd å gjøre ferdig det meste i ett område før jeg flytter på meg, men det er vanskelig når jeg hele tida ser noe annet interessant i horisonten. Syns de korok seedsa er artige små belønninger du får av ting som du i andre spill ikke hadde fått noe for. Som f.eks å droppe et eple i ei skål og sånne ting.

Syns det var ett hakk for vanskelig i starten fordi jeg visste ikke at du kan bytte på hopp og sprint knappen, noe som gjorde det tungvint å slåss.

Også liker jeg å spille det i sofaen, med svære hodetelefoner på med lyden maksa. Lydbildet er svært bra gjennomført. Ingenting å utsette på spillet overhodet.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg skjønner ikke shrinen som er ved det vise treet. "Look to the constellations for guiden" hvas...
Denne brukte jeg lang tid på. Men tell hvor mange av hvert stjernebilde som er på veggen. Det er et antall fakler på siden av rommet som angir antall.
 

demake

Seksuelt godteri
Steike! Skulle vise spillet til to onkelbarn og før jeg avslutta ville jeg vise dem en Guardian ved slottet. Døde flere ganger og ville gi opp før en av dem pusha meg til å gå nærmere slottet - joda, det kan vi! Gikk nærmere og ble dratt inn imot slottet, mot Ganon.
Etter en del ninjaing og bruk av spesielle abilities kom jeg forbløffende fort til selve beistet. Så ned på 4-åringen som satt ved siden av meg, kremtet litt mens jeg tenkte på nattesøvnen hans og satte konsollen i sleep-modus. Ble et hylekor uten like fra begge to og generelt dårlig stemning. Det eneste jeg klarer å tenke på nå er om jeg skal forsøke meg på beistet
Uten mastersword
eller vente og utforske verden litt mer før jeg fullfører.

Edit: Kroppen var ikke klar. Men musikken var fantastisk!
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, jeg fant hu feen utfor Kakariko og hun ga meg en blåsejobb.

Men hvis dere fant den der oransje plata i samme område og ikke skjønte hva dere skulle gjøre med den …

Gjør alle sidequestene i Kakariko. Det er den med ungen som lager mat, innsamling av cucoos, en for dama i Item Shop, og en som foregår på natta for ei dame i et hus nær toppen av byen. Da vil du få en siste sidequest.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
vanskelig i starten fordi jeg visste ikke at du kan bytte på hopp og sprint knappen, noe som gjorde det tungvint å slåss.
Det første jeg gjorde. At valget er der tyder vel på at de har kranglet på bakrommet. Jeg brukte vel forøvrig rundt fem timer før jeg oppdaget at det er en løpeknapp, siden jeg bare var opptatt av hoppingen.

Fine spillen da.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
At valget er der tyder på at spillet duger til både pro controller og Wii U sin gamepad, der begge stikkene er oppe. De fleste Wii U-spill bruker X (øverste knappen) til hopping/use eller lignende ting du bruker ofte fordi den er nærmest den høyre stikka.