Thinaran:
Men som sagt, det var du som brakte Amiga på bane. Jeg snakket om et spill, som kom ut i 1991 på flere formater. Jeg ser ennå ikke sammenhengen som du på en mirakuløst sett gjør.
Og ja, jeg nevner Amiga mer enn den gjennomsnittlige, men kan det kanskje ha seg at jeg er en av de få som ikke har det samme forholdet til NES/SNES som det blir snakket om så mye MYE mer enn jeg nevner amiga? Skal jeg kanskje gå inn i disse emnene og si "ja, for NES er jo verdens beste maskin. Den kan jo alt, den kan til og med steke vafler, med litt oppfinnsomhet"? Det blir litt unødvendig, gjør det ikke? Men men, jeg er litt annerledes enn resten av forumets brukere... det er jo ikke lov.
Du argumenterte med at Zelda var så mye mer enn bare vann, uansett hvor mye jeg, uansett hvor "lite jeg måtte ønske å innrømme det". Jeg er fullt klar over dette. Jeg har aldri sagt noe annet. Jeg har aldri sagt noen som helst steder at spillet var dårlig. Og som sagt, Hunter er OGSÅ langt mer enn bare vann og ubebodde øyer. Hadde Hunter vært en tech-demo hadde jeg forstått hvor du ville hen, men det er det altså ikke. Derfor lurte jeg på hva du mente.
Yetipants:
Du må gjerne peke ut hvor jeg antydet at spillet var dårlig? For jeg kan ikke huske å ha gjort noe slikt. Du snakker om at jeg kanskje bommet litt på formuleringen, men da må du vel ha noe konkret å vise til?
og den kommentaren "det viser litt om hvor du har kommet her i livet" kunne du spart deg for. Den var bare kvalm. Men jeg kan jo svare på hvor jeg er. Jeg er på et punkt hvor jeg faktisk klarer å gjøre opp min egen mening om hva jeg synes om et spill, ikke hvorvidt det er kommersiellt, utradisjonellt eller revolusjonerende på noen måte. Liker jeg et spill, så gjør jeg det. Det synes jeg er et ganske greit standpunkt. Om du ikke synes det samme, så er det ditt problem.
Og til sist, det argumentet om at jeg synes Jak & Daxter fortsatt ser vakkert ut var et svar på at Thinaran anklaget akkurat det spillet for å se utdatert ut og fortsatt høyner Zelda opp i skyene, som om det var et faktum. Men det er det jo ikke. Det er smak og behag. Jeg liker ikke Zelda stilen. Jeg liker veldig godt Jak & Daxter stilen. Men jeg brukte hvertfall ikke dette som et gyldig argument.
EDIT: Redigerte alt inn i en post, istedenfor to. Dobbelposting er unødvendig, husk det barn!