Zelda: TWW...

V

Venom

Gjest
#21
Det jeg synes manglet var mer land, det kunne hvert en veldig stor øy til, ellers elsker jeg WW kjøpte meg det nettop og syns det er kjempemorsomt, jeg syns det skulle vært mer side quests evt. flere items. Hadde vært fett med et dobbelt seil så det gikk raskere :D.
PS: Dah er for jenter
 
#22
Opprinnelig skrevet av Eyreon@22.06.2004, 21.37
Det er vel kommet rundt 10 zelda spill nå, og alle handler om akkuratt det samme. :p Det er jo ikke noe å klage over i grunn, men, det en kan klage over, er at de lager det samme om og om igjen.
64068​
Det er jo samme serie. Hva skal de gjøre som skal være så forbanna annerledes da? Gi Link en laser pistol?
 
#23
Magien er jo i windwakeren, så det er logisk at han må spille den hele tida, noe annet hadde bare vært merkelig.
gå fra A-B, drepe bossen og ferdig??? TULL! BULLSHIT! noen av templene er riktignok sånn, men selve spillet er alt annet enn noen A til B..
Seilingen er noe av det beste med alt, cruise rundt og fylle opp kartet, finne fairyer, dra opp skatter, lete etter heart conteinere osv. GIGA gøy:D liker du ikke å seile kan du jo bare bruke Ballad of Gales, men jeg synes det var noe av det beste.
Skjønner egentlig ikke hvordan folk kan si at spillet er kort, hvis man ikke sitter med en guide foran seg og går rett gjennom spillet, varer det jo drit lenge.. Sidequestene er jo uendelige..

jaja, drit bra spill
 
#24
Sorry, folkens, men dere har bare ikke peil.
Wind Waker var ett særdeles skuffende spill når man tenker Zelda, det klarer absolutt ikke å skape den stemningen av klasse som andre Zelda spill klarer. Historien er tam og seilingen er det verste som noensinne har fantes i noe Zelda spill, og utfordringene er lineære. Høyst ordinære og like.

Bah >_<
 
#25
La nintendo få lov å prøve litt. Dette er jo bare det tredje zelda-spillet i 3-d grafikk. Men vi kan vel være saktens enige at nintendo kommer ikke til å fylle et spill opp med vann en gang til.

Synes at WW er et helt tradisjonelt zelda-spill. Serien er ikke kjent for å være orginal, så når historien blir litt svak i tillegg, har man ikke et like sterkt spill som man kunne ønske zelda var.
 
#26
Personlig finner jeg bare to store negative ting med WW.

1. Alt for få store øyer (for lite fastland).
2. For kort handling.

Ellers så synes jeg WW er ganske så perfekt, og jeg ser på det som det nest beste spillet i serien etter A link to the past. N64-spillene i serien var en liten nedtur for meg. De er gode spill, men det er noe ved dem som jeg ikke likte helt. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men kan hende at det er den "realistiske" grafikken.

Mulig jeg er en smule rar, men jeg liker veldig godt seilingen i Wind Waker. Det er ofte jeg seiler til stedene jeg skal, selv om jeg kan teleportere meg. Det er noe med stemningen når man seiler. Det kommer en slik fantastisk musikk, og man får følelsen av at verdenen er forferdelig stor siden det tar så lang tid å seile. Hadde det bare vært litt flere store øyer i tillegg, hadde jeg blitt veldig glad. Og som sagt så kunne historien vært litt lenger og kjanskje litt bedre. Men det er alt jeg vil klage på.

Ghaz: Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å si at stemningen i Wind Waker er dårlig i forhold til tidligere Zelda-spill. Det er utvilsomt det spillet i serien jeg synes har vært best til å skape stemning. Dette er nok mye på grunn av grafikken og musikken. Men det går nok en del på smak, kanskje..
 
#27
Jeg likte nå iallefal musikken og stemmningen i spillet. Den hadde jo en spesiell søt sjarm over seg, men jeg klarer liksom ikke å glede meg så mye om Wind Waker nå lenger. Det føles altfor rushet ut i den korte tiden den har vært i utvikling. De skulle heller ha utsatt Wind Waker en god del ganger for å perfeksjonere den skikkelig, som de gjorde med Orchania of Time, men de måtte vel ha noe klart for fansen mens de holdt på å jobbe med den nye Zelda spillet.

Oh well, får heller se om The Minnish Cap klarer å bringe tilbake Zelda på rett kurs igjen.
 
#28
Jeg og OutCast trenger litt hjelp her: Vi spilte WW ekstremt mye før jul, og kom ganske så langt. Men militæret osv har gjort at vi ikke kunne ha fullført det før nå. Men vi husker ikke hvor vi har kommet. Vi skal finne de åtte delene(Triforce chart). Men hvor skal vi lete? Vi driver og gamer det nu, og er ganske så fortvilte. Iallefall han, jeg beholder roen. :)
 
#29
Vi fant det ut, han grønne duden kunne oversette de karta for oss. Men det var faen meg rip-off. Duden krevde nærmere 400 gill av de 4000 vi har samlet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Du må inn i det og denge noen folk.

Sånn hva Wind Waker generelt angår... Fetere områder, bedre grafikk og musikk, artige ting man kan plukke opp, fet skattejakt-tjohoi... og så videre. Ikke like bra som Oracle-spillene, men bedre enn Ocarina of About Fucking Time.
 
#32
Opprinnelig skrevet av Duke@26.10.2004, 17.51
Nytt spørsmål :) : Vet noen åssen man får en chart av spøkelseskipet?
124482​
Du finner det på øya nord-vest fra Outset Island (er ikke sikker på om det er det den heter, men det er hvertfall den hvor du begynner)
 
#34
Sa jo det. Du finner chartet som du er nødt til å ha for å komme deg inn i spøkelseskipet på øya som ligger nord-vest for Outset Island.

På dette kartet står det hvor skipet befinner seg, for det erforskjellig fra døgn til døgn. Og du er somsagt nødt til å ha kartet for å komme deg inn i det.
 
#36
Personlig synes jeg spillet var greit nok utenom den jævla seilingen. Gikk meg på nervene. Gi heller Link et surfebrett!

Men det er vel begrenset med ganger det er mulig å bli underholdt av spring gjennom en dungeon, hakk et par fiender i fillebiter, finn tretten nøkler, deng bossen, og så videre. Metroid Prime var årets spill 2002 spør du meg.
 
#37
Nei dette var et skuffende, kjedelig Zelda-spill. Det var ikke like ille som Majora's Mask, men det var ingen fryd det her heller. Jeg syntes det var altfor vanskelig, det er ikke nødvendigvis noe negativt, men når jeg i tillegg ikke likte gameplayet. Det innebærer båten, og den seilinga og det der..den fløyta hans som skifter vind og sånn..de Metal Gear Solid-greiene (dette så riktignok kult ut på traileren, men det var ikke helt Zelda).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Hei. Nå skal du få lov til å si hva i Wind Waker som var hentet fra Metal Gear Solid.
 
#39
Opprinnelig skrevet av vodkai@26.10.2004, 21.32
Nei dette var et skuffende, kjedelig Zelda-spill. Det var ikke like ille som Majora's Mask, men det var ingen fryd det her heller. Jeg syntes det var altfor vanskelig, det er ikke nødvendigvis noe negativt, men når jeg i tillegg ikke likte gameplayet. Det innebærer båten, og den seilinga og det der..den fløyta hans som skifter vind og sånn..de Metal Gear Solid-greiene (dette så riktignok kult ut på traileren, men det var ikke helt Zelda).
124748​
Hæ? Wind Waker er det letteste spillet i serien.. synes jeg da.
 
#40
Opprinnelig skrevet av vodkai@26.10.2004, 21.32
altfor vanskelig, det er ikke nødvendigvis noe negativt, men når jeg i tillegg ikke likte gameplayet.
124748​
:blunk: WW er jo det letteste zelda spillet i serien, etter min mening.
(du mente vell WW? Hvis det er MM du mener, så skjønner jeg deg. Det var ikke lett)