Zelda: TWW...

#61
Hrm, får vel spille igjennom det da <_< Jeg var så glad i Zelda:WW med engang jeg fikk det.(eneste grunnen jeg kjøpte GC)

Så gjorde jeg det store..... Lot en av mine "søte" aka. småjævler av noen kusiner jeg har til å prøve det :svette: De klarte jo seg fint så jeg gikk å så på TV'e med resten av fammen, skulle aldri ha gjort det :doh: Dagen etter fant jeg ut at de hadde slettet allt som var innpå Minne-brikken min på GC'en :( Fikk en så traumatisk opplevelse at jeg aldri torde å ta opp gc kontrollen igjen....

Et siste ord...: Det beste Zelda spillet noensinne laget er nok det på SNES husker ikke tittel men det var bra :tommelopp:
 
#62
Et siste ord...: Det beste Zelda spillet noensinne laget er nok det på SNES husker ikke tittel men det var bra
-A Link to the Past
Du bør kjøpe deg Zelda: The Minish Cap til GBA, da det ligner ganske mye på ALttP

Jeg likte ikke grafikken i TWW.
Neste spill blir det annen grafikk der ikke sånne tegninger?
Eye-Candy for de som absolutt ikke likte grafikk-stilen i TWW

Selv om det ikke blir like drastisk, vil Nintendo gjøre sånn cirka det samme som Ubisoft gjorde med Prince of Persia: Warrior Within.
 
#63
Shadar, hva er galt med Oot? Det forgudes av spillfanatikere over hele verden og ikke uten grunn. Det er jo genialt! (Som alle de andre Zelda spillene).
 

Lodin

Der Waaaah
#64


Fra April nummeret av EGM. La oss få dette ryktet av veien før det oppstår, Nintendo skal ikke remake WW med realistisk grafikk. Forbanna møkkablad. :mad:
 
#65
Opprinnelig skrevet av Lodin@07.03.2005, 08.59


Fra April nummeret av EGM. La oss få dette ryktet av veien før det oppstår, Nintendo skal ikke remake WW med realistisk grafikk. Forbanna møkkablad.  :mad:
186164​
Det var en aprilspøk.. :rulleøyne:
 
#66
The legend of zelda the wind waker er kanskje det beste spillet til gamecube hittil, syns jeg da :p Gameplayet er supert, grafikken mjuk og go! SKjønner at folk blir litt lei av samme type story, men sånn er bare zelda. Kanskje vi får variasjon i zelda 2005. Det tar faktisk laaang tid å greie heele skiten, Sier bare en ting: NINTENDO GALLERY. Det tok meg evigheter å få alle figurene. Så har vi jo Tingle tuner også da, gjømte tingle skatter i hvert tempel. KOOOLIIIMPA!
 
#67
Jupp.

Dessuten er jeg nesten sikker på at det er mange flere skjulte rom og gråtter i WW enn det er i feks. OoT.
 
#68
Det er mange her som har nevnt at det ble alt for mye seiling i TWW. Da jeg startet å spille det forventet jeg mye mer seiling enn det egentlig var. I begynnelsen var det mye frem og tilbake, men hvis man tar en eller gud i en tornado så kan man jo ''teleportere'' seg til diverse steder. Dette sparer jo mye av tiden det hadde tatt å seile, så egentlig var det ikke så ufattelig mye seiling som jeg fikk inntrykk av etter å ha leste gjennom dette emnet.
Jeg har enda ikke fullført TWW, men er kommet godt i gang. Så jeg har pukket opp noen negative ting med spillet. Det blir, etter min mening, for mye av det samme gjennom spillet. Man lærer ikke nye angrep eller teknikker, og Master Sword er vel den største forandringen jeg har opplevd til nå (selv om den var minimal). Og det er sjeldent man skal ta bossene med kamp, som oftest er det en annen vrien måte å beseire udyrene på. Men jeg ville heller fortrukket en duell når det kommer en boss, siden mesteparten av TWW går ut på løse forskjellige gåter og utføre side- quests burde i hvert fall bossene vært skikkelige kamper. Men jeg elsker grafikken og stemningen i spillet. Skammer meg over at jeg ikke har spillt noen Zelda spill før nå. TWW er det koseligste GC-spillet jeg har sett til nå i hvert fall.
 
#69
Likte spillet veldig godt, men å samle triforce mot slutten ble kjedelig. Starten av spillet er veldig bra, når man drar rundt til store øyer med spennende stemmning, egen musikk og lignende. Når man samler triforce mistet i allefall jeg mye av lysten. Drar bare rundt på kjedelige småøyer uten noe sjel, og savner de skikkelige stedene. Ble lei av seilemusikken da ja.
 
#70
Opprinnelig skrevet av Klaymen@07.05.2005, 13.21
Likte spillet veldig godt, men å samle triforce mot slutten ble kjedelig. Starten av spillet er veldig bra, når man drar rundt til store øyer med spennende stemmning, egen musikk og lignende. Når man samler triforce mistet i allefall jeg mye av lysten. Drar bare rundt på kjedelige småøyer uten noe sjel, og savner de skikkelige stedene. Ble lei av seilemusikken da ja.
216769​
Enig med deg der ja! :tommelned:
hadde spilt spillet sammenhengende og i fin rytme helt fram til denne delen av spillet....det var så kjedelig at jeg ikke spilte spillet på nesten en måned før jeg bet tennene sammen og bestemte meg for å lide meg igjennom denne delen >_<

ellers er spillet noe av det absolutt beste jeg har spilt! :tommelopp:
 
#71
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-+07.05.2005, 15.20-->
<!--QuoteBegin-Klaymen
@07.05.2005, 13.21
Likte spillet veldig godt, men å samle triforce mot slutten ble kjedelig. Starten av spillet er veldig bra, når man drar rundt til store øyer med spennende stemmning, egen musikk og lignende. Når man samler triforce mistet i allefall jeg mye av lysten. Drar bare rundt på kjedelige småøyer uten noe sjel, og savner de skikkelige stedene. Ble lei av seilemusikken da ja.
216769​
Enig med deg der ja! :tommelned:
hadde spilt spillet sammenhengende og i fin rytme helt fram til denne delen av spillet....det var så kjedelig at jeg ikke spilte spillet på nesten en måned før jeg bet tennene sammen og bestemte meg for å lide meg igjennom denne delen >_<

ellers er spillet noe av det absolutt beste jeg har spilt! :tommelopp:
216824​
[/b]
Enig. Kom selv så langt, men la fra meg spillet da jeg fant ut at dette var ikke noe å bruke tid på.
 
#72
Hadde det vært flere øyer àla Windfall, Outset og den postmann-øya :)P Øya til fuglefolket), så hadde alt blitt et hakk bedre. Flere bebodde øyer til folket!
 
#73
hater den båten jeg as, og storyen var ikke like mettende som det fleste zelda spilla har vert. og alt i alt synes jeg spille varte så kort og jeg likte ikke helt graffiken.
 
A

Andorin

Gjest
#74
The Wind Waker er kort, men et kunststykke. Å komme seg til siste boss og se sluttscenen tar nødvendigvis ikke mer enn en uke eller to, hvis du har spilt Zelda før, men du har fortsatt masse sidequests. Fylle opp galleriet, samle hjertebitene, bonusgjenstander, og du kan også besøke og gjøre småting på øyer som ikke er knyttet til hovedoppdraget i TWW. Alt i alt er ikke TWW er kort spill, levetiden er god. Hvis du er så kjapp at du fullfører spillet på to uker, vil du fortsette å spille, kanskje begynne på nytt (Adventure Two).

Opprinnelig skrevet av Pliskin@21.06.2004, 22.23
- synes "brettene" er ganske like. Kom deg fra A til B, og tilintetgjør bossen. Ferdig. Brettene er heller ikke noe utfordrende.
- blir også lei av at alle "brettene" foregår inni noe. Grotter, templer, trær etc. Hvorfor ikke noe variasjon?
- det er for mye henting; hent ditt, hent datt.
63356​
Det er Zelda, det. Å komme seg fra A til B og tilintetgjøre bossen er det typiske Zelda, da brettene varierer er ikke dette kjedelig i lengden. Oppdragene, jo, men utseendet og følelsen av de forskjellige brettene varierer alltid.
Forresten, hvilket brett i TWW foregikk i et tre?
TWW er beregnet på de yngre spillerne, så vanskelighetsgraden er langt i fra høy. Fortsatt morsomt for alle aldre, da det har masse sidequests og morsomme oppdrag å by på. Det eneste negative jeg kan finne ved TWW, er at det har litt for få brett, men det skyldes release-datoen, som gjorde at et kapittel måtte slettes.
Seilingen var noe av det beste i spillet, en variasjon fra all den gamle løpingen og svinging med sverdet. Når du kan warpe her og der, blir det ikke SÅ mye seiling heller, strekningene er sjeldent veldig lange.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#75
Opprinnelig skrevet av Andorin@26.05.2005, 13.02
Forresten, hvilket brett i TWW foregikk i et tre?
226043​
*Kremt* andre brett, husker du? Forest of Ettellerannet? :p
Og uansett synes jeg ikke det er kledelig å unnskylde TWW på den måten du gjør. Trekk heller frem at brettdesignet er noe av det mest sublime som er blitt trykt på plate noensinne, at å seile i smul sjø og se solen stige opp til de forsiktige åpningstonene av seilemusikken er en helt unik opplevelse eller at man kan bruke flere dager på å nøste opp bare de små sidequestene man får på Windfall Island.
 
#76
assa , the windwaker var utrolig lett i forksjell til de andre Zelda spilla jeg har spillt. gleder meg til det nye , håper det blir vanskligere og masse masse mere og gjøre.
 
A

Andorin

Gjest
#77
Opprinnelig skrevet av Yetipants+26.05.2005, 22.42-->
<!--QuoteBegin-Andorin
@26.05.2005, 13.02
Forresten, hvilket brett i TWW foregikk i et tre?
226043​
*Kremt* andre brett, husker du? Forest of Ettellerannet? :p
Og uansett synes jeg ikke det er kledelig å unnskylde TWW på den måten du gjør. Trekk heller frem at brettdesignet er noe av det mest sublime som er blitt trykt på plate noensinne, at å seile i smul sjø og se solen stige opp til de forsiktige åpningstonene av seilemusikken er en helt unik opplevelse eller at man kan bruke flere dager på å nøste opp bare de små sidequestene man får på Windfall Island.
226335​
[/b]
Forbidden Woods? Det er ikke et tre, det er en skog oppe i et fjell.
Og jo, jeg mener at TWW har en god levetid, og har mye å by på. Jeg brukte flere måneder på det, å samle alle hjertebiter og skattekart tar sin tid. Det var heller ikke kjedelig å spille videre for slikt etter å ha fullført det, fordi stemningen og grafikken var god - som i de fleste Zeldaspill. Har du fullført TWW 100% på under en måned? Jeg tviler.
 
#78
Jeg syns TWW var ganske kjedelig i forhold til ALttP, MM, TMC, OoA/OoS etc. etc.

Stemningen ble løftet drastisk når man kom til The Tower of Gods og den lille stunden etter det tempelet, men ellers fikk jeg ikke helt Zelda-stemningen av det. Det eneste tempelet jeg ikke ble skuffet av var The Tower of Gods.

Og når det kommer til det grafiske ... jeg liker ikke designet som preger spillet. Abnormalt korte bein og stooore hoder. Blæh! Spillet både ser, og høres, barnslig ut. Cell-shadinga bidrar ikke så mye til den barnsligheten, det er heller lydene Link lage når han kravler, eller formene på samtlige av beboerne på f. eks. Windfall Island. Cell-shading hadde vært veldig, veldig tøft, men da burde ikke alt annet vært så barnslig designet.

Når vi ser på det neste Zelda-spillet gremmes jeg også. Ser ut til at jeg kommer til å drite svart i ei uke etter lanseringen ... Goth-Link ... Pøh!
 
D

Deleted member 365

Gjest
#79
Opprinnelig skrevet av Agahnim@27.05.2005, 17.29
Og når det kommer til det grafiske ... jeg liker ikke designet som preger spillet. Abnormalt korte bein og stooore hoder. Blæh! Spillet både ser, og høres, barnslig ut. Cell-shadinga bidrar ikke så mye til den barnsligheten, det er heller lydene Link lage når han kravler, eller formene på samtlige av beboerne på f. eks. Windfall Island.

Når vi ser på det neste Zelda-spillet gremmes jeg også. Ser ut til at jeg kommer til å drite svart i ei uke etter lanseringen ... Goth-Link ... Pøh!
226600​

Knis..

[idiot] :tommelned:

Der jeg uthevet hva du hadde sagt klarte du og nevne nesten samtlige japanske spill med søte karakterer. og ta en titt på avataren din å se om link har et riktig utseende i forhold til anatomi og slikt. :p
 
A

Andorin

Gjest
#80
Opprinnelig skrevet av Agahnim@27.05.2005, 16.29
Når vi ser på det neste Zelda-spillet gremmes jeg også. Ser ut til at jeg kommer til å drite svart i ei uke etter lanseringen ... Goth-Link ... Pøh!
226600​
Du snakker muligens om det største spillet som kommer til Gamecube noensinne. Så du var på E3 og PRØVDE det? Hva var dårlig? Begrunn "Goth-Link", takk.