Zelda: TWW...

#41
Opprinnelig skrevet av Yetipants@26.10.2004, 22.33
Hei. Nå skal du få lov til å si hva i Wind Waker som var hentet fra Metal Gear Solid.
124752​
Man må snike seg forbi noen vakter, jeg vil ikke akkurat si at det er hentet fra MGS, men jeg tror det var det han siktet til.
 
#42
Opprinnelig skrevet av Agahnim+26.10.2004, 21.42-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@26.10.2004, 22.33
Hei. Nå skal du få lov til å si hva i Wind Waker som var hentet fra Metal Gear Solid.
124752​
Man må snike seg forbi noen vakter, jeg vil ikke akkurat si at det er hentet fra MGS, men jeg tror det var det han siktet til.
124777​
[/b]
I WW sniker Link seg forbi vaktene i en tønne, mens
i mgs sniker snake seg forbi vaktene i en pappeske.

EDIT:
Brought to you by Mr.obivious :kul:

for å påpeke at det er en viss
likhet mellom WW og MGS
 
#43
Vi har nå tatt de fire flachback bossene. Nå står vi foran en stor dør. Åssen kommer vi oss inn for å møte Ganon?
 
#44
Jo, det er vanskelig. Jeg og en til jeg kjenner er de eneste som synes det, men jeg synes det var mye vanskeligere enn de andre spillene i serien...HVERTFALL vanskeligere enn Ocarina Of Time. Veit ikke hvorfor. Og ja, takk Mr. Obvious hehe, det var det jeg sikta til. Jeg vet ikke hvordan det kunne bli misforstått, jeg synes hvertfall det er ganske likt..konseptvis. Jeg har hørt at det bare er sånn en liten del av spillet, og at jeg er ferdig med den delen men det var fortsatt en negativ ting (og en vanskelig ting vel å merke).
 
#45
Hvordan ser det ut når man får Game Over i Wind Waker, forresten?

Edit: Kom på at jeg døde av fri vilje en gang bare for å finne det ut. Wind Waker er lett.
 
#46
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@26.10.2004, 22.56
Hvordan ser det ut når man får Game Over i Wind Waker, forresten?

Edit: Kom på at jeg døde av fri vilje en gang bare for å finne det ut. Wind Waker er lett.
124847​
Da kan du få lov til å forklare meg åssen man tar siste boss? Vi er der nå. Ganon styrer/er en patetisk dukke. Vi kutter ned tauene hele tiden. Og når han faller ned, så faller han alltid ned på feil side. Jeg vil tro at man skal skyte den hellige-pilen-som-dreper-all-pure-ondskap i den stygge kjeften hans?

Help anyone? :)

Edit: Vi fant det ut :D
 
#47
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@26.10.2004, 22.56
Hvordan ser det ut når man får Game Over i Wind Waker, forresten?

Edit: Kom på at jeg døde av fri vilje en gang bare for å finne det ut. Wind Waker er lett.
124847​
Haha, ja jeg innser at det er lett nå, men det forandrer jo ikke noe på min oppfatning av spillet gjør det det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Sånn som i Ocarina of Time, mener du?

Til dere som sier at Ocarina of Time hadde realistisk grafikk og at Wind Waker ikke er en videreføring av dette...

...Hold kjeft.
Takk. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Hvis du er blind, så kanskje. Nå er det riktignok en stund siden jeg var ute blant folk, men sist gang hadde ingen av dem digre klosser der hendene skulle vært. Ei heller hadde de bare tre forskjellige ansiktsuttrykk. Eller to vimpelformede svarte striper som skygge.
 

SHDR

Gullmedlem
#52
Skjønner ikke hvorfor dere basher Majora's Mask. Synes det er mye mer spennende og fokusert enn Ocarina of Time, som jeg mener tværes ut med meningsløse oppgaver som absolutt ikke har noe med handlingen å gjøre. I Majora's Mask har du alltid noe du må rekke å gjøre, spillet er ikke så tomt som Ocarina, og sist men ikke minst: det kreative maskesystemet. What's NOT to like about it? At det ikke var helt likt Nigger of Time?
 
#53
Det kan faktisk være tilfellet, når det gjelder meg. Jeg spillte Ocraina of Time og Majoras Mask fortløpende, siden jeg først fikk tak i dem på den disc-en Nintendo kom med for en stund siden. Ocraina of Time nøt jeg, men Majoras Mask likte jeg egentlig ikke så veldig. Mye nytt og spennende, men når jeg spillte det hadde jeg det rett og slett ikke like morsomt. Jeg savnet OoT. Likevel må jeg inrømme at spillet er veldig mye mer unikt enn forgjengeren.
 
G

Guffufs

Gjest
#54
Jeg skjønner ikke hvordan dere kan si at TWW har en dårlig historie. Historien er variert og fantasifull og det skjer mange spennende og kreative, vendinger. Link reiser til et sted, finner en nødvendig ting, reiser til et nytt sted, må reise tilbake for å snakke med en person før han kan komme tilbake. Jeg liker det slik, blir liksom engasjert i historien og får lyst til å spille videre.
 
#55
Opprinnelig skrevet av Guffufs@27.11.2004, 22.34
Link reiser til et sted, finner en nødvendig ting, reiser til et nytt sted, må reise tilbake for å snakke med en person før han kan komme tilbake.
142102​
Ja, nå fikk du spillet til å virke spennende og engasjerende :p
("Det e saint, det... Det blir vældig levainnes!")
 
#56
TWW har da en helt grei historie det.

men også jeg synes at OOT var bedre enn MM, og
Shadar: det kalles sidequests når et spill har oppgaver som ikke handler om handlingen
 
#57
Dan: Du er homo.

TWW har en historie som gir deg en unnskyldning for å gjøre ting, hverken mer eller mindre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58
Du beskrev nettopp alle spill med historie i hele verdenshistorien, kompis.
 
#59
Bortsett fra Metal Gear Solid, der er det motsatt.
Jeg er fan av både Zelda og MGS, forresten.