[21.09.2012] Spillegals Spillstreamer - La meg vise dere mine skjulte perler (Oslo)

Shinra85

Spillegals effort emo
#81
Tågbilletter er i boks! :yoshi:
Det her... Har prøvd lenge å finne en gif eller et bilde for å illustrere hvor gira jeg er på det her. But, alas, I cannot express this excitement via an animated GIF
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#85
Conker's BFD er et mesterverk. Haterne kan bare hate.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#88
Øh, har hvertfall sett mye hating på det opp gjennom årene.
 

Milkbar

The special kid
#89
Earthbound til SNES burde være med, et undervurdert og annerledes RPG-spill.
En kultklassiker. :)
 

demake

Seksuelt godteri
#90
Undervurdert? Haha. Virkelig?
Helt konge spill, men jeg vil verken kalle det undervurdert eller KULTklassiker.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#92
Klarer jeg, klarer du. Høggs
 

demake

Seksuelt godteri
#93
Karin Park har konsert i Bergen den 21. Det svir i hjertet, men jeg kommer på SG-treff.
Du trenger ikke kne for å spille nintendo.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#94
Er det slik at folk har bestilt urokkelige togbilletter eller lar det seg flytte til helga etter? Det hadde passet bra for opptil flere SG-ere, så jeg bare forhører meg her.
 
#95
Det passer særdeles dårlig for meg.

Ikke at jeg kommer uansett, men hadde tenkt å glane på ihvertfall.
 

demake

Seksuelt godteri
#96
Det passer ikke for meg desverre :sukk:

Men, hey! Om det passer bedre for andre og flere kan komme helgen etterpå, så kjør på og switch helg. Flertallet bestemmer. Jeg har uansett bestekompisen min i Oslol som jeg kan besøke. (Og som jeg kommer til å henge ut sammen med halvparten av tiden likevel)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#97
La nettopp merke til "du trenger ikke kne for å spille nintendo". Jeg dævver!
 

demake

Seksuelt godteri
#98
Hvis helgen byttes KREVER jeg å i det minste få ete mat og drikke hipster-øl med dere alle sammen en av dagene.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#99
Blir det krøll blir det vinylshopping, overprisa kaffe, pils i park og mat på lørdag, samt nok smarttelefoner med hipsterfotoapper til å gjøre greia mainstream. Enkelt og greit
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Førstepost oppdatert med liste over hva vi skal igjennom :eek: Ser det ålreit ut, noe dere gleder dere til?