Alan Wake [Xbox 360]

Kilik

Lokal moderator
#44
Var veldig gira på dette i 2005/2006, men dette virker dessverre å være noe helt annet enn jeg håpet på. Likevel, folka bak Max Payne og 6-7 års utvikling bør da føre til noe bra. Får se an anmelderi.
 

Kilik

Lokal moderator
#47
Langt mer lineært enn planlagt i alle fall, men Remedy har kanskje et poeng:

"We tried that for about six months, trying to get the pacing right of a thriller in an open world setting. When you have the player turning up to a love scene in a monster truck when they should be showing up in a Cadillac you know something's wrong. You know something is not working."
 
#49
Langt mer lineært enn planlagt i alle fall, men Remedy har kanskje et poeng:

"We tried that for about six months, trying to get the pacing right of a thriller in an open world setting. When you have the player turning up to a love scene in a monster truck when they should be showing up in a Cadillac you know something's wrong. You know something is not working."
Jeg veit nå ikke. Hadde vært kult å kjørt rundt i noe som ikke var en storby med gangstere.
Ikke helt fan av "GO THERE AND DO THIS"-hjelpen som popper opp på skjermen. Ser fett ut dog, så ser fram til det.

Men hva er greia med episodene - er det slik at man ikke får hele driten på en gang, men må vente mellom hver episode?
 

Kilik

Lokal moderator
#50
Historien er delt inn i episoder og mer vil komme som DLC senere. Man kan se på Alan Wake som sesong 1 i en TV-serie.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Jeg bare sier at jeg har håp om at Alan Wake kan bli spillenes svar på Twin Peaks. Hadde vært stas.
 
#52
..Og Gamestop har innbyttedeal på dette. 1 kr + 2 spel. Dette skal skaffes!
Burde jeg bytte bort to spill jeg aldri kommer til å spille mer (AC2 og Borderlands i dette tilfellet) og benytte meg av dette tilbudet, eller heller spare spillene til et "bedre" spill kommer og låne Alan Wake av en kompis som jeg vet skal anskaffe seg det?

Edit: Glem det, jeg skal heller gjøre dette med Lost Planet 2, som ser ut til å være litt mer verdt pengene (spesielt fordi det er multiplayer, nigger). Hvordan funker forhåndsbestilling på Gamestop? Er det bare å gå bort til disken og be om å forhåndsbestille, kanskje gi bort spillene/pengene på forhånd?
Og få avslag fordi jeg ikke er 18 enda?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#54
De er bra kresne. Jeg ser at de ikke har Saint's Row 2, noe man kan utnytte her.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#55


Det har ikke spill kjøpt fra England, men det er vel ikke sikkert alle folka som jobber på Gamstop sjekker sånt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#56
Tydeligvis ikke, siden jeg har levert play.com-spill der.
 

Lodin

Der Waaaah
#58
Dear friends,
Our International division has given the order to issue a notification to all media that no non-official Alan Wake screenshots must be distributed until May 5th, the date when the embargo will be lifted.
In the eventuality that this media will be posted, the embargo will be considered breached and legal actions will be taken against those responsible.
We ask that you please cooperate so that this does not happen.
Diverse spillsider og blader har fått klar beskjed, bare bruk bullshotene som MS tilbyr.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#60
Fordi de rekrutterer fra Spillegal.no