Aliens™: Colonial Marines

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#62
Flashback til da jeg satt på gutterommet og spilte den samme marinedelen i AVP1 med øreklokker. Jeg brukte over en time bare på å komme til den første Xenoen, og da den kom skrudde jeg av spillet. Har ikke rørt den marine-campaignen igjen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#63
Ser litt fram til dette, men er redd for at Tank-xenoen blir å se mye. Og sikkert flere lignende greier
 

oma

Village Drunk
#64
Jeg har mine tvil til om jeg vil like dette i det hele tatt, masser på masser av xenomorpher og marines var ikke det jeg likte best med alien filmene. Jeg vil ha ett alien spill som lar meg danne bånd med mine få overlevende kompiser, for så å ha dem revet i stykker senere. Åh, vent. Jeg har jo allerede det på DS.
 

Lodin

Der Waaaah
#65
Hrrm, folka som vanligvis mekker Total War, Creative Assembly driver vistnok også og mekker en spille med aliens. Desverre er det noe ala. Dead Space, men det kan jo bli kul. Hadde vært bedre med masse kart, turn based og stats.
 
#67
Hrrm, folka som vanligvis mekker Total War, Creative Assembly driver vistnok også og mekker en spille med aliens. Desverre er det noe ala. Dead Space, men det kan jo bli kul. Hadde vært bedre med masse kart, turn based og stats.
100% tekstbasert

A Xenomorph approaches. What do you do?

A) Shit my space pants
B) Go left
C) That's it, man. Game over, man GAME OVER!!!111

Penumbra-stil hadde vært fett. Våkner opp alene på et skip, døde folk over alt, audio-logs som må høres på og masse puzzles. Møtene med den ENE xenoen ombord resulterer i vill flukt og angst fra helvete. Gi meg noe der xenoene ikke bare er cannon fodder snart. :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
#68
Har du prøvd det til DS? Jeg var ikke kjempefan, men det er ihvertfall helvetes nervepirrende hver gang man møter svina.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Spilte faktisk Ali-Jens: Infestation i går kveld, har ennå ikke møtt noen Ali-Jens men dæsken det er bra stemningsfullt.

Edit: Så ja skjøp den spillen antar jeg.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#75
Denne spillen har vært "coming soon" så lenge nå at det har liksom falt av radaren min. Jeg vet det kommer, men.. har slutta å bry meg liksom. Samme skjedde med Spore, hvor jeg liksom ble lei uten å engang ha spilt det.
 
#76
Driter i traileren. Ikke bare fordi jeg sitter på mobilt bredbånd med 5kb/s, men fordi jeg driter i traileren. Shit's getting old.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#79
Four aliens.
Xeno Soldier
Xeno Lurker
Xeno Spitter

Hva er den siste? er det den derre "tanken" kanskje?

Ellers, jeg syntes ikke det så dritt ut, men vet ikke om jeg syntes det så awesome ut heller.
 

Lodin

Der Waaaah
#80
there's a fourth unannounced type called the Xeno Exploder, that will blow up itself if it's close enough an unfortunate Marine. This will cover the Marine player's screen in non-lethal acid, making it harder for them to see and also, more importantly, marking them on every Xeno player's screen with a yellowish outline around their figure.
XD