Aliens™: Colonial Marines

Lodin

Der Waaaah
#84
Kewl trailer. Poster den fordi det er WiiU-versjonen. Så spørs det om det faktisk ikke bare er tatt fra PCen.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#89
Dette blir sluppet om to dager. Hadde i utgangspunktet tenkt å plukke det opp, men har lest inntrykk fra folk på GAF som har fått det tidlig, og ja... det er ikke lystig lesing. Mye tekniske problemer (Glitcher, elendig AI, dårlig animasjon) uinspirert leveldesign og veldig strømlinjet manshoot alá COD. Må si at jeg sitter litt på gjerdet foreløpig.

Får i det minste tid til å spille mer Ni No Kuni i påvente av Revengeance.
 

Lodin

Der Waaaah
#91
Bare noen timer til anmeldelsene slippes og helvete bryter ut. All spinninga og ræginga til Randy Pitchford etter Douk blir småtteri i forhold til åssen han kommer til å holde på her.
Titta på en stream før jobb og høydepunktene var en stealth seksjon i en kloakk hvor man må snike seg forbi aliens og facehuggere, man kan bare sette ut turrets på bestemte plasser så all praten om strategi var piss og det er seksjoner hvor man blir instakilla av aliens fra veggene om man løper samtidig som man blir jaga av andre aliens. Dette er ikke en bra spill.

E: Jo også har det unlocks i kampanken mens man spiller. En av dem er lyddemper til pulsrifla. :penga:

E: Doop de doop doop.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#92
Hahah yessss. Twitter i dag blir å eie. Litt saksings fra et IGN-intervju:

Upon starting up the finished product, fans may notice that Gearbox’s logo isn’t the only one that appears.

“It’s a big, ambitious game,” Pitchford explained. “Some of the other studios involved, we decided that these guys are awesome. They did a lot of really valuable work. We’re not contractually obligated to put anybody’s credits there, but we value talent and respect talent. We wanted to make sure that those logos were there and that work was represented. In big efforts, that’s not an uncommon thing. You don’t usually see it up front.”

Pitchford explained the contribution of each studio, noting that Demiurge (the studio behind Shoot Many Robots) was “with us at the very beginning, helping us to explore networking and multiplayer,” as well as assisting with Colonial Marines’ Wii U port. Houston-based TimeGate Studios, meanwhile, worked on “probably about 20 or 25 percent of the total time,” with Pitchford noting that “if you take preproduction out of it, their effort’s probably equivalent to ours. Now, it’s not fair to take preproduction out of it, but that says a lot about how much horsepower those guys put into it.” Other contributions came from Nerve Software, who built multiplayer maps for the game.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#94
Ja, er glad i Alien/Aliens men har vært skeptisk til denne spillen.

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#95
Eurogamer 3/10

Nothing feels real. There's no weight to the world, no physical feedback, with characters gliding around on top of it rather than feeling rooted in the space. The incredibly flaky collision detection simply seals the deal. The game feels like it's constantly on the verge of collapsing completely, and one of the only positive things that can be said about it is that it never quite does.

It's shocking stuff, certainly one of the most glitchy mainstream releases of this hardware generation, and the sort of thing that would barely pass muster as a low budget game from 2002.
Tror jeg står over.

Edit: Om dette er like bra som Douk, kan det hende jeg gir det en sjanse likevel.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Bare minner om et annet spill Eurogamer gav 3/10: Duke Nukem Forever. Kanskje de skulle latt flinke-Gearbox lage dette, men de var sikkert opptatt med Borderlands 2.
 

Lodin

Der Waaaah
#98
Sterling gir det 2.5 og han er en av de største (bokstavlig talt) fansene av Aliens.
Konklusjonen blir vel: kjøp AVP fra 2010.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#99
Jeg venter på veggteksten fra Tralleksander om de sosiopolitiske aspektene ved spillet før jeg gjør meg opp en mening om det er verdt å spille eller ikke
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eller til og med Aliens vs Predator Classic 2000. Det er ikke like knakende fett nå som da det kom, men det ivaretar i det minste stemningen fra filmene bedre.