Arni

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Deleted member 91

Gjest
#61
Plan_9, hvis det er noe trøst, så skaper du ihvertfall helvetes mye latter og spetakkel av dette pisspreiket her. :)
GamleSG-style!
 
C

Crizpy

Gjest
#66
Pass på at du ikke får anmerking for de postene som er off topic, da..

Vi skal tross alt diskutere arni her :D

Hurra, nå er det foringer som skal byttes.
 
#68
Opprinnelig skrevet av Mandark@19.10.2004, 20.23
Husk at Plan 9 er feilfri og alltid har rett, det nytter ikke å motsi ham.
119523​

Når du skrev det der var det første jeg tenkte, Mandark.

Du har en vill tendens til å alltid le av folk som ikke deler ditt syn på ting, og du går til angrep med en gang noen kritiserer deg... hahaha, dette er seriøst latterlig....

Jeg tar innleggene til plan_9 seriøst, han er vel en av de få som faktisk kan være seriøse og viser at han har mer kunnskaper enn en gjennomsnitts ape...


Kan vel legge til at jeg blir irritert av folk som arni...
 
#70
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@19.10.2004, 19.05
Jeg blir overrasket om du ikke er Arni, punk.

du er teit, BTW
119508​
Jeg er IKKE Arni. Jeg er tidligere Børre, B0rsman og Børsman. Har vært (lite aktiv) siden SG 1.0, nær venn av kan0n (Jon) og skrev for spillegal helt frem til russetiden for ett og et halvt år siden.

Det som gjør Arni morsom (syns jeg) er at han er naivt eksentrisk og litt dum (utifra postene hans). Og JA; jeg bruker alle ordene jeg skriver i dagligtalen min. Kanskje jeg har lav EQ. Spør Gateway. Vi har delt spybøtte for fem år siden.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#71
Opprinnelig skrevet av The Creature+19.10.2004, 21.45-->
<!--QuoteBegin-Mandark
@19.10.2004, 20.23
Husk at Plan 9 er feilfri og alltid har rett, det nytter ikke å motsi ham.
119523​

Når du skrev det der var det første jeg tenkte, Mandark.

Du har en vill tendens til å alltid le av folk som ikke deler ditt syn på ting, og du går til angrep med en gang noen kritiserer deg... hahaha, dette er seriøst latterlig....
119603​
[/b]
Jepp. Jeg er tross alt et menneske jeg og. Jeg har da mine feil og mangler, som alle andre.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#72
Jeg har suspendert Arni sin konto for 14 dager. Har han interesse av å fortsette å være her, så får han skjerpe seg og komme tilbake som en bedre bruker.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#74
Opprinnelig skrevet av Agahnim@19.10.2004, 22.06
Hvorfor tok det så lang tid før han ble sperret?
119639​
Han skulle blitt det etter 3 annmerkninger, en eller annen moderator gjorde ikke det han skulle ha gjort. Jeg gjorde det når jeg gav han den 4. anmerkningen.
 
#75
Opprinnelig skrevet av Hakara@19.10.2004, 21.48
Kunne ikke brydd meg mindre, men følte jeg måtte poste at jeg ikke gjør det.

Er forøvrig enig med plan_9.

:julenissen:
Må bare få sagt det en gang for alle. Og da passer dette emnet som allerede er nedspammet.

SLUTT MED DEN HELSIKKES JULENISSEN!
 

SHDR

Gullmedlem
#76
Jeg er til en viss grad enig med Plan 9. Det er ikke så jævlig mye liv her. Men det er først og fremst fordi brukerne ikke krangler lenger. Jeg kranglet en del her tidligere i år, rundt E3, men så gav alle seg. Jeg kan godt begynne å være en EKSTREMT påståelig jævel. Så kanskje flere påståelige jævler sier imot meg.

Jeg ser ikke deg krangle så mye utenfor generelt forum, Plan 9. ;) Men vi kan godt debattere litt rundt spill. Jeg er full av meninger som bare venter på å huke tak i og grisepule dere alle.
 
#78
Spillegal kommer til å gå ad undas på bare en uke. Dette blir GØY! :ler:
 
#79
Det er faktisk sant, et forums aktivitetsnivå kan blomstre fortere en man kan si artisjokk, så fort det blir konfrontasjoner. Bare velge en hvilken som helst sammenheng, og slenge ut noe urelevant, så er vi i gang.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.