Batman: Arkham Asylum (PS3, 360, PC)

Novastrum

Feminist-elitist
En positiv greie med dette spillet er at omgivelsene faktisk er skikkelig bra mekka. Og de bruker effekter som planter for å unngå at det hele blir monotont.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det ser stadig skikkelig bra ut sammenlignet med resten av spillmarkedet.

Da var demoen testet og jeg likte det veldig godt. Var interessant å få til combos ved å blokke og dodge fiender, dynamisk gameplay sies det men valget står vel mellom å prøve å vite hva man gjør og å trykke på X-knappen som en gal. Skal kjøpes på launch tenker jeg.

:eng: awesome. awesome.

Spilte spillet idag. Kort og godt synes jeg det var konge og jeg skal helt klart kjøpe det med en gang det kommer ut.

Lodin

Der Waaaah
Med Arkham Asylum får man også en eksklusiv Batcave til Home hvor man kan chille med brosa sine. PS3 vinner igjen! =D

Novastrum

Feminist-elitist
Det blir sikkert fettz for de tre gærningene som faktisk bruker Home.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, det blir ikke det. Testa Home bare for lulz her for et par uker siden. Det eneste som var nytt (som jeg kunne se) på det halve året eller hvor lang tid som har gått siden launch, var et døvt helikopterspill på torget og at man kunne besøke et eget område for EA Sports og ett for Infamous. Infamous-området var en bitteliten bit av kaia fra den første øya i spillet, hvor man kunne lese blogginnlegg fra Suckerpunch-folk, se concept art og -videoer, samt spille et spill hvor man skulle zappe Reapers. Holdt ut i tre minutter med 100% perfect hits før jeg måtte tape med vilje. Tenkte også jeg skulle sjekke ut noen gratis møbler og gratis klær og sånt, og det var fort gjort; det finnes ingen. Alt som er gratis av møbler og klær er det du har i leiligheten din når du starter. Resten må du kjøpe. Den eneste moroa jeg klarte å ha i hele Home var å gjøre avataren min så grotesk som mulig, noe de virkelig har lagt inn mange muligheter for å få til. Lurer på hvor mye lenger Sony gidder å spytte penger i det der, jeg aner virkelig ikke hva det skal brukes til.

Lodin

Der Waaaah

Anmelderpakka til spillet er forma som en alarm fra Arkham og i den ligger spillet, en tvangstrøye og disse spillkorta Jokern har klussa på. Var vel rimlig opplagt, men jeg tror vi med dette kan si at Two Face er confirmed.