Nei, det blir ikke det. Testa Home bare for lulz her for et par uker siden. Det eneste som var nytt (som jeg kunne se) på det halve året eller hvor lang tid som har gått siden launch, var et døvt helikopterspill på torget og at man kunne besøke et eget område for EA Sports og ett for Infamous. Infamous-området var en bitteliten bit av kaia fra den første øya i spillet, hvor man kunne lese blogginnlegg fra Suckerpunch-folk, se concept art og -videoer, samt spille et spill hvor man skulle zappe Reapers. Holdt ut i tre minutter med 100% perfect hits før jeg måtte tape med vilje. Tenkte også jeg skulle sjekke ut noen gratis møbler og gratis klær og sånt, og det var fort gjort; det finnes ingen. Alt som er gratis av møbler og klær er det du har i leiligheten din når du starter. Resten må du kjøpe. Den eneste moroa jeg klarte å ha i hele Home var å gjøre avataren min så grotesk som mulig, noe de virkelig har lagt inn mange muligheter for å få til. Lurer på hvor mye lenger Sony gidder å spytte penger i det der, jeg aner virkelig ikke hva det skal brukes til.