[Multi] Batman: Arkham City [360 PC PS3]

#41
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare beholdt kostymet hennes fra serien, den er jo digg i forhold til kaoset fra eneren (og det der ser ikke bra ut heller). Stemmen hennes er fantastisk, i det minste.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Mangler Tila Tequila med bæsjen i hodet, ellers var det ganske spot-on.
 

Lodin

Der Waaaah
#49
Oppdatert versjon av traileren, woot!


Hugo Strange eier. For de som ikke vet er han en sinnsyk psykolog som er manisk opptatt av Bats. Planen hans pleier som oftest å gå ut på å kille ham og ta over jobben som Dark Knight.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#50
Hvem gidder å ha en psykolog som heter Strange?

Min dose Batman i 2011 ser ut til å bli den beste dosen av noe som helst noensinne.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#52
Jeg gleder meg til spillet, men jeg er litt redd for at det blir for mye free-roaming og at den stramme regien de hadde i Arkham Asylum kan bli vannet ut. Alternativt at freeroamingen i byen blir kunstig begrenset på en måte som ødelegger innlevelsen. (Blir ikke fornøyd uansett jeg.)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#53
Er enig med CyberK, men jeg stoler litt mer på Rocksteady. De vet akkurat hvorfor Arkham Asylum eide, og vil derfor ikke endre på metroid-stilen.
 
#54
Er også enig med CyberK, synes freeroaminga minner meg litt for mye om svinginga i Spiderman-spilla. Resten ser imidlertidig bra ut, og satser/håper at Rocksteady veit hva de driver med.
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Freeroaminga ser awesome ut og dere ser ut som fisete minker. :ras:
Her er mer info om rollen Riddler spiller i spillen. Tydligvis mer psykotisk morder denne gangen og det passer bra.
 
#59
Føler at jeg er den eneste på forumet som enda ikke har fått somla meg til å spille Arkham Asylum. Har kun prøvd demoen (som ikke imponerte meg på grunn av at slossinga føltes ut som et slideshow når bildet frøs i et sekund hver gang jeg slo til en fyr). I ettertid har jeg slengt meg på et Steam tilbud, så det er klart til spilling en gang i nær fremtid. Men har heller ikke fullført Darksiders (mest på grunn av den jævla mid-level bossen på den ødelagte broa), så det blir prioriteringen når jeg skal tilbake til et action/adventure. Kanskje etter at jeg har fullført The Witcher 2 - og Psychonauts som jeg håper på å få fullført snart også, men det går fint på dagtid uten at barna tar skade av det.