[Multi] Batman: Arkham City [360 PC PS3]

Lodin

Der Waaaah
#61
Spillbar Robin er og spillbar.

Dog bare på challenge maps og det er no preorder deal i statene. Følger sikkert med i alle nye utgaver i Europa.
 

Lodin

Der Waaaah
#64
Vel det er Tim Drake, noe som i grunn ikke mekker sense siden han kaller seg Red Robin nå, leder Teen Titans og bokstavlig talt kan fly. Burde vært Damien, men det passer vel ikke med 11-åringer i settingen.
 

Lodin

Der Waaaah
#67
Ser ut som...



Men tipper det har mer med at det er såpass sjelden man ser en realistisk Robin. Regner med at han eier i farger.
 

Lodin

Der Waaaah
#68
Se der ja. Det bildet skulle ikke brukes av pressen, de fikk bare titte på det som inspirasjon eller no. Sånn ser han ut i farger og det hjelper en hel del.

Forøvrig blir Robin lagt ut som betal-DLC etter en stund så det er ikke no stress med preordering og tull.
 

Lodin

Der Waaaah
#73
Og Mr. Freeze såklart.

Forøvrig har PC Gamer avslørt at nok en gang blir PC versjonen den definitive versjonen med DX11, Physx og 3D. :)
 
#78
Er jeg den eneste som synes man måtte bruke altfor mye tid i "detective mode" for å i det hele tatt å se noe som helst mesteparten av tida? Modusen burde vært mer subtil, slik at man får med seg den ellers så pene grafikken rundt deg.

Uansett, nå som dette er fullført, så ser jeg fram til oppfølgeren, men kommer ikke til å følge spesielt med på hva som blir avslørt (er vel altfor mye som er avslørt allerede). Fra nå av konsentrerer jeg meg om å spille andre spill fremfor å lese hver eneste lille detalj om spill jeg ser frem til.
 
#80
Jeg tenkte mer på hvordan synet ditt ble med det på, du fikk ikke sjansen til å nyte omgivelsene. Jeg hade håpet de kunne fått til en litt mer subtil effekt.