[Multi] Batman: Arkham City [360 PC PS3]

Lodin

Der Waaaah
#81
Ser ikke helt hva som tvang deg til å bruke det hele tiden, men men. Utviklerne selv har sagt at det var et problem at folk spillte gjennom enern med DM på hele tida og har tatt grep for å endre det i AC.
 
#82
Høres bra ut. Problemet var at brettene/rommene var lagt opp til at den eneste måten du skulle kunne se hvor "fiendene" var MÅTTE du bruke DM. Det var mer eller mindre umulig å se de ellers, siden det var så mørkt og de gikk i et med omgivelsene.
 

Lodin

Der Waaaah
#83
Jeg brukte det av og på hele tida for å orientere meg om hvor fiendene var til enhver tid på stealth bretta, men jeg hadde det aldri på kontinuerlig. :ehm:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Ja, samme her. Hadde heller ikke noen problemer med å se folka, er bare å skru opp lysstyrken på skjermen litt.
 
#85
Nei, jeg brukte det ikke kontinuerlig. Lysstyrken ødelegger stemninga, for mye lys så blir det grått der det skal være svart osv. Uansett, jeg synes man ble litt for avhengig av DM, og at det føltes litt juks å bruke den for å orientere seg. Men så er man jo føkkings Batman også da, så det blir jo aldri en rettferdig kamp. Kanskje DM er noe overpowered, som det heter så fint på anglersk. Kanskje den rett og slett er litt FOR tilgjengelig, og derfor blir overbrukt.

Synes også at det var en litt lett utvei for utviklerne til tider. "Du må finne X, bruk DM modus for å følge sporene". Du følte deg ikke akkurat som noen smart jævel når alt ble servert i fanget på deg. Fikk ikke noe innblikk av den ikke-fysiske delen av å være Batman. Hele spillet ble lagt opp slik at du ble holdt i hånda hele veien til slutten. Dessuten, Joker må vel skjønne at Batman har duppedingser for alle situasjoner etterhvert, eller er han bare ment å være dum som et brød? Særlig på slutten må man jo begynne å lure på hvorfor han ikke har tatt noen skikkelig tak for å stoppe Batman, istedenfor bare å sende et par ekstra leiesoldater.

Men alt i alt, så var jo spillet relativt gøy, og det er jo det som teller. Men jeg håper Arkham City blir en forbedring på mange områder.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#87
eller sørger for at de fjerner flere buggz slik at de slipper å slenge ut en dag 1 patch slik alle andre gjør. Kan ha noe med det å gjøre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
Ville tippe at det nettopp er day 1-patch som skal jobbes med i løpet av den måneden, men vi får se hva som skjer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Da er jeg litt spent på hvilke Final Fantasy-spill du har spilt.
 
#93
Kefka var jo litt glad i sminke, men han likna mer på Joker enn han der.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#94
Det er noe med lyssettingen, ansiktet, håret og poutingen som minner meg veldig om FFXIII.
 

Lodin

Der Waaaah
#95
Nightwing er jo selve personifiseringen av emo i Batman-universet så det passer bra. Han er tidligere Robin som gikk lei av maset til Bats så han flytta til Blüdhaven og starta for seg sjæl med ny drakt og identitet. Av en eller annen grunn stikker han alikevel stadig tilbake til Gotham for å hjelpe fladdermøssene selvom han kontinuerlig bitcher over hvordan han er ferdig med dem.
 

Lodin

Der Waaaah
#96
Dette begynner å bli vel mye. Mad Hatter er med ifølge det der showet på PSN som ingen gidder betale for. Lurer på om de retconner ham for i det første spillets profil på ham sa de mer eller mindre at han er pedofil og barnemorder.

 

Lodin

Der Waaaah
#97
En uke igjen og kroppen min er klar! Faktisk så klar at jeg bestilte samleutgaven til altfor mye spenn istad. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#99
Ja det er forresten en ting som foregår i disse dager. De fleste sjapper som er litt hippe og nede med det slenger med kode til AC om man bestiller visse Nvidia-kort. Grunnen til at jeg allerede har det regga og klart på Steam.