Battlefield 3 - Mesterrasen får endelig noe oppmerksomhet

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Laster ned på Xbox360 nå, tester ut riggen i helga. Regner med 16 gig minne, helsikes rask SSD og Radeon 6850 burde duge nok til at det ser adekvat ut og laster dugelig kjapt. CPU-en er medium rare, men det er jo en god stund siden spill fikk kraftnytte av bedre prosessor.

EDIT: Faen, må jo legge inn Origin..

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Sitter å spiller det på ps3 nå merker tydlig at det som ble vist på E3 var fra mesterrase versjonen også Bad Company 3 (iallefall Paris metro kartet) spiller stort sett bare som ingentingjør grunnet M4'en.

mitt fjes når ett giganstisk Anatov fly flyr over parken

fake edit: DEN HOPPE/SKLI ANIMASJOEN

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Grafiske glitsjer grafiske glitsjer overalt skulle til å legge meg bak en sten også plutslig clippet jeg og krøp under baken

Har prompa litt rundt nå, og liker det. Det jeg ikke liker derimot, er Origin. Det er bare helt forferdelig ræva, så ræva at MW3 kan slå BF3 på grunn av det.

Liker også shotgunen i denne spillen, virker som om de har funnet frem til sweet spoten som er en kombinasjon av MW2 og BC3-hagla. Kommer med mer senere!!!

edit: jeg heter tydligvis eivind2k på Origin.

Du kan også lagte meg til og jeg heter tydligvis deathbrawl, eller DeathBrawl om det skulle være case sensitive.

Da jeg registrerte meg på det som het EA Store eller noe sånt hamret jeg på tastaturet, så jeg heter tydeligvis Dasabl.
:(

Lodin

Der Waaaah
Har prompa litt rundt nå, og liker det. Det jeg ikke liker derimot, er Origin. Det er bare helt forferdelig ræva, så ræva at MW3 kan slå BF3 på grunn av det.
Snakker du om websida hvor man velger server og diller med statsa sine? Det er Battlelog og suger verre enn kreft ja. Origin er bare en kjip versjon av Steam.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, jeg er kanskje mongo men jeg foretrekker Battlelog framfor det begredelige dritskrotet som av en eller annen grunn har vært kalt menyer og serverbrowser i tidligere BF-spill. Selv om det kanskje ikke er så kult å innrømme at okay gutta, vi klarer bare ikke å lage vårt eget GUI så vi mekker en nettside isteden så funker det i det minste bedre enn før.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ser ikke helt forskjellen all den tid du uansett må laste inn selve spillet etter at du har valgt server.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Flere en meg som har lagt merke til at spillet har dårligere glassruteknusefysikk en Half Life 1

Lodin

Der Waaaah
Ser ikke helt forskjellen all den tid du uansett må laste inn selve spillet etter at du har valgt server.
Hvis du vil skifte server fordi den nåværende er full av 13-åringer, negere og CODere må man alt-tabbe tilbake til browseren. Og såvidte jeg kan se finnes det ikke noen måte å quitte serveren fra selve spillet så man blir sittende der å idle imens.

E:
"I think it does some things well. I think there are still some areas where, as a customer, I'd like to see it improve. It's not that different from any other system like this. There are positive things and negative things."
-Gaben om Origin. =D

Enda en meh til Origin; la merke til at Origin-venna dine ikke dukker opp i BF3-vennelista hos meg, sånne ting hater jeg grenseløst, men det er beta så skal spare opp hatet til greiene er live.

Jante

privileged CIS shitlord
Liker at beta-driverne til nvidia mongler opp hele PC-en min. Mesterrasen vinner igjen!

Lodin

Der Waaaah
Liker at jeg får en feilmelding om at Nvidia sine siste drivere er utdaterte når jeg starter spillet, men at det alikevel kjører fint.