Burnout 3 er ute!

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#41
Jeg er vanligvis ikke noen fan av bilspill, men lurer jammen på om jeg ikke skal plukke opp denne tittelen. Er det splitscreen 2 player i spillet? I såfall, er det noen som har noen erfaringer med den delen av spillet?
 
#45
Opprinnelig skrevet av Fleksnes@08.09.2004, 12.15
Men jeg har hørt rykter om at EA har rotet til Live-delen noe alvorlig. Har noen testet det over Xbox Live enda?
99803​
Huff, ja, får håpe det var fordi spillet ikke er i butikken ennå, men da jeg logget meg på Xbox Live og så ble overført til EA Online, fikk jeg samtidig en mail hvor jeg måtte linke de to kontoene manuelt. Etter massevis av frem og tilbake (opptatt brukernavn, feil passord, siden kan ikke vises osv.) endte sammenkoblingen i havari på en feilside. Jeg brukte i alle fall en halvtime på å oppnå ingenting.

EA er viktige for Xbox Live og Burnout 3 er et tilsynelatende usannsynlig fett Live-spill, men min umiddelbare reaksjon er at EA kveler plug-and-play-feelen som gjør Xbox Live til en såpass vellykket tjeneste som det er.

Årsaken er vel at EA vil eie en bit av Live-spillerne som bruker deres spill (det å eie brukere er viktig i onlinesammenheng, økonomisk altså). Greit nok. Men hvis det klønete EA Online-systemet stikker kjepper i hjulet for Microsofts velsmurte og konsoll-perfekte system, kan det nesten være det samme.

Jeg krysser allikevel fingrene for at jeg får det til å fungere etter hvert, og at jeg merker EAs tilstedeværelse like mye som jeg merker Microsofts tilstedeværelse på Xbox Live (hvilket betyr at de bør være bortimot usynlige). Burnout 3 er nemlig så utrolig bra at jeg kunne ha gått mye lenger for å kunne spille det online.

Jeg ville f.eks. ha vurdert det seriøst hvis et av kravene for å spille Burnout 3 online er å ha femkilos vekter hengende i hver brystvorte.
 
#47
Nå sitter jeg med spillet!!

Det beste spillet på lenge, jeg har kommet 16% på vei nå og jeg bare gleder meg til å spille mer!

Jeg er egentlig ikke noe stor fan av sjangeren med dette overbeviser meg. Knalltøft!

Les omtalen av spillet på Gamer.no også! :tommelopp:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#48
Opprinnelig skrevet av Houseman@07.09.2004, 01.36
Avril Lavigne - Losing Grip? Neivel.
99249​
Hahahahahah. :D

Jeg har sjekket alle homobutikker i nærheten, og har ikke kunnet oppdrive spillet noested. Elkjøp reklamerer med at de selger det fra idag, men har ikke fått det inn. CockMcBalls kjøpte det på Spaceworld, så jeg ringer dit. "Har dere Burnout 3 til Xbox?" "Ja, i bøtter og spann!" Men får de lov til å selge det? Neida, ikke før til tirsdagen. Det skal være så vaaanskelig...

United, kan du svare meg på spørsmålet mitt: Er det mulig å blande sangene som er på spillet med de fra harddisken, eller er det enten/eller?
 

Lodin

Der Waaaah
#49
Tirsdag? Siden når begynte folk å lansere spill på Tirsdager? Desuten har det vært klart en stund nå at den ofisielle datoen er 10 September.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#50
Ja, det er idiotisk. Men, fyren som tok telefonen ville jo ikke "få kjeft a E-A". Nuvel. Jeg er uten bredbånd i helgen uansett. Men Elkjøp skal faenmeg få, jeg hater den kjeden. Når jeg blir stor, skal jeg kjøpe den opp, sparke hver jævla ansatt, bli saksøkt, og kjøre bedriften i dass. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#52
I motsetning til Elkjøp, mener du? Må si meg enig der, gitt.
Noen som bor i Tønsberg, som veit om et sted de selger Burnout 3 (Xbox)?
 

Lodin

Der Waaaah
#53
Regner foresten med at leveransen deres bare er forsinka til Tirsdag og at han duden ljuger til deg for å sikre seg et salg.

Nå skal det drikkes litt mer kaffe og høres litt mer på radio så skal jeg ut og plukke det opp.
 
#55
Faen! Jeg hadde gledet meg så til å få dette spillet i dag, men nei! Håper de har fått det i Kristiansand. :svette:
 

SHDR

Gullmedlem
#56
Testet Burnout 3 på presseeventen til EA i går, og jeg må si meg passe imponert. Det var hinsides raskt, og veldig morsomt. Litt skuffende fra et grafisk perspektiv, med litt hokey bilmodeller og pussig environment mapping, men det så attraktivt og morsomt ut, og deformasjonseffektene var meget freshe. Og så var det raskt. Jævlig raskt. Ikke helt F-Zero-klasse over det, men omtrent så raskt som et kvasi-realistisk bilspill kan bli før man begynner å lure på hva som foregår. Vill fartsfølelse, med andre ord. Det var litt vel enkelt, men jeg spilte det bare tre ganger, og det kan vel være at det blir hardere etterhvert. Jeg regner med det.

Forøvrig skjønner jeg godt at EA viste fram Burnout 3 ganske langt fra Need for Speed Underground 2, for Need for Speed var riktig så utrolig trist og kjedelig i sammenligning. Tregt, hakkete og ikke minst traust og mørk fargepalett versus Burnout 3s Disney World-treatment.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#57
JEG HAR BURNOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG EIER!!!!!!!!!!!!!! omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Først dro jeg på Elkjøp. Hadde de det der? Neida.
Så dro jeg på Free Record Shop. Der ble jeg møtt av en ansatt som gleda seg villt til B3, men han irriterte seg grønn over at de ikke hade fått det.
Så dro jeg på Alliance Platebar (Musikkverket) og der hadde de det. omg11111111111111111111
 

Lodin

Der Waaaah
#58
Nå har jeg prøvd noen runder og kan bare konstatere at detta er gromme saker. Særlig den nye Roadrage modusen hvor man skal kræsje flest mulig motstandere er fet.
Eneste negative så langt er soundtracket. Hver eneste låt er jo noe sånn masete prog-rock jo. Heldigvis har jeg allerede instalert et fyldig custom soundtrack på burken min så det er ikke noe problem, men jeg syns synd på de stakkarene som må spille på Cuben og PS2.

Skal over til en kamerat seinere i dag å prøve multi. Regner med at det kan ta av.
 
#59
Hvorfor kommer Burnout 5 dager før til Xbox? Har Xbox kjøpt seg ekslusive rettigheter i 5 dager?

Jeg gir f... jeg iallefall! Hadde kjøpt d på Xbox uansett jeg!

Så forresten at VG ga spillet terningkast 6 idag! Helt konge!