Ehm ja det ble ingen god start, kom meg bare til lvl 3 etter rundt 38 minutters spilletid.
Har vel totalt 16 kils, og 88 deaths :S Tror kanskje ikke hardcore er tingen og starte på etter en del månders pause fra spillet

Men ja får vel bare bygge meg opp igjen til lvl 30++ som jeg var på, husker ikke helt. Men en ting er sikkert, det tar tid lang tid. og ja omtrent alle jeg har sett er rundt 50 ++ i lvl.
Og Revan, en mus til 1k, det er nå overdreve litt her. Min mus som er en MX518 er en super mus til detta spillet og kostet ikke mere en rundt 450kr eller noe i den duren.
Og nei Revan du tar meget feil igjen, lvl 10 og ha adgang til alle våpnene? Tullball. Det aller siste våpnet får man jo ikke en gang før man er rundt siste lvl ellernoe.
Men joa kan sikkert spille taktisk, men sånt ekke så lett når man spiller hardcore på public server.
Uansett så er det fortsatt en ting jeg savner i den serverbrowseren i spillet. Hvorfor kan vi ikke få lov til og søke etter servere selv, isteden for og bla gjennom hele lista som er godt over 10k (mener det var noe rundt der..) i antall servere...