Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Knegg. Fyrte opp Torsk 4 for å roe ned etter en heftig runde Rez før i dag, så nå står det i kassa og da kan det hende jeg faktisk gidder å kaste meg med, så sant jeg får vrista TV-en fra dama.

Jepp, jeg spiller PS3-versjonen. Dere spiller kanskje xbox360-versjonen?

Kjipt hvis man ikke kan spille cross platform online :(.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Og det kan man ikke ;/
Yeti: Samme med meg nemlig! Kan jo alltids prøve: "Dama til Yeti lar han få lov!".

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Dama til den avskyelige snømannen lar ham få lov...? Okay, den var ny."

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
:D

Ellers, hun vet hvem du er! ; ) Men ikveld da, jess.

D

Deleted member 91

Gjest
Sovna. >_< Og det har jeg forsåvidt planer om å fortsette med, så jeg får heller slenge meg på imorgen.

PS: Ble Justin med?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja, bitch. Bare 2 og en halv kamp (whutnot), men rakk å få masse juling i den tiden.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og jeg rakk å bli nest best (etter Bamsemomsen himself) på et sånt der knøttebrett med masse containere. Who da man?

D

Deleted member 91

Gjest
Eeyh, ikke verst for en som såvidt har spilt en time. Spilte dere Headquarters ellernoe sånt? Hakke sett Shipment dukke opp på TDM-spillelista før.

Sånn ellers har jeg lekt litt med M60 og sånt nå, og det er vel og bra det, men det var jammen meg deilig å gå tilbake til M4. SMG-er blir rett og slett for pinglete, spesielt på større avstander, og med Stopping Power blir M4 kraftig nok til at du lett kan ta et par-tre stykker på samme magasin, og sånt blir det scores som 35 - 6 av. :D

Noen som kunne tenke seg å spille ikveld, forresten?

D

Deleted member 91

Gjest
Slenger meg på iløpet av et kvarter ellernoe, tenker jeg. Skal se om jeg kan få med en kompis eller to også.

Kan dere ikke spille en kveld jeg ikke spyr i en grøft mens jeg roper "TRÆNS DREKKA MER FUCK YEAH!"?

D

Deleted member 91

Gjest
Mjaok, jeg er med, tror jeg. Kan hende jeg begynner litt tidligere eller senere avhengig av diverse greier, men jeg er definitivt med iløpet av kvelden. Skal prøve å dra med Seaman også.

pga. noen hendelser med kompiser jeg ikke vil snakke om, ble jeg ikke med i går. uansett, idag skal jeg enten på lan og spille cod på live eller i stua. er uansett med hele kvelden, med noen kompiser.

SITAT(Nicholas @ 25.01.08, 14.09) 99846
Nope, ingen som spiller på PS3. PS3 <3, kan du godt si.

Dritbra greier igår, gutta. Tar gjerne noen flere runder på søndagen, men fram til da er jeg litt opptatt. Klart, dere kan jo kjøre igang noen runder uten meg, er liksom det denne tråden er til.
[/b]
ich geplayen der cod unt on der....ps3.

SITAT(Revan @ 17.02.08, 15.04) 103165
pga. noen hendelser med kompiser jeg ikke vil snakke om, ble jeg ikke med i går. uansett, idag skal jeg enten på lan og spille cod på live eller i stua. er uansett med hele kvelden, med noen kompiser.
[/b]
Trekant?

D

Deleted member 91

Gjest
De hadde overnattingsfest også tok de Revan i å runke i soveposen.

Sånn ellers: Red tiger-camoen til M4, what up. :D

Heyo, har hoppet på CoD4-toget, til pc, og er klar for spilling. Spilt siden ... I dag tidlig og er level 15 eller no. Uansett så var singleplayeren rimelig mye tøffere enn jeg først trodde, bare man spilte på veteran (trodde liksom "You will not survive" var synonymt med Nightmare til Doom).
Uansett så har jeg litt problemer med PCen for tiden, så er litt opp og ned.

Hvilken level er red tiger-camo? Must have.