Chief Gutti Diary

What's up, Cheif!

Happy Birthday by the way, man.

Internettet på jobben har vært nede, så jeg har ikke kunnet sendt deg bursdag hilsen før nå. Jeg vet du hadde bursdag den 25 Mai.

Skal sette inn cash på kontoen din av slutten av mnd til VF Final Tuned, gleder meg som en Rotte til å teste det igjen.

Jeg lurte på om du kunne skaffe meg et eksemplar av E Terrorist Beautiful Body på PSP mens du er i Japan. Hvis du har tid (Setter inn cash til det og)

Ser fram til en ny VF Session with the boys, men først er det Tekken 5 turnering å se fram til.

Later Dude! ...
 
Yo Cheif dude!

Jeg glemte å si at du må hilse Yuki, Shou og rensten av folket. Må prøve å få en oppfølger til Cultklassireren "Dumme Nordmann In Japan DVD".

Later...
 
Nezumi Yarou:

Yo! Takk for gratulasjonen! Ja, her i Japan gaar det driit bra. Har desverre ikke moett Yuki (Hiroshima) sden jeg kom til Tokyo men kommer til aa moetes for litt bowling paa tirsdag. Driit fett om du setter inn noen penger til Final Tuned PCB (Print Circuit Board, som bestaar av Motherboard og ROM eller cartridge, dvs fulle settet). Jeg vet at jeg skylder deg penger fra foer av faktisk, men hvis jeg kunne heller betale deg tilbake for det etter at jeg har kommet hjem saa hadde det vaert driit bra. Har ikke tons of cash for oeyeblikket, hehe.

Diary

I gaar spilte Japan mot Bahrain paa bortebane og vant 1-0. Japan er saa og si klare for World Cup 2006 i Tyskland neste sommer. Vi saa paa kampen i et sted som heter Roppongi. Dette var tidligere (sikkert fortsattt ogsaa) Red Light District i Japan, men naa i det siste er det sinnsykt mange utlendinger som henger der paa klubber osv. Paa utestedet som viste fotballkampen var det sinnsykt mange nice ladies rund omkring. Ble nummerbytte med en driit fin av dem, men det var alt som skjedde den dagen. Etter det dro jeg og Mr. David for aa lete etter noen damer paa forskjellige utesteder og fant tilslutt to damer paa rundt 28 aar. Hun ene hadde sitt eget firma med 30 folk under henne. Hun holdt paa med Music Engineering. Faren hennes var vist superkjent komponist som jobbet mye mellom Japan og San Francisco. Han hadde bodd der i mange aar saa vi snakket baade engelsk og japansk til hverandre. Hun andre jobbet for et Event Company, og var model for noe klaer og haaropplegg paa siden. Jeg og Dave trodde vi var rimelige sikre med dem den natta men desverre saa fikk vi hoere at hun med musikkfirmaet skulle jobbe fra 9 om morgenen (klokka var vel 06:00) saa sa hun at hun moette desverre dra. Vennina hennes dro desverre hjem i samme taxi saa ting gikk til helvete, hehe. Uansett, Shou var helt oedelagt den kvelden og hadde godt for aa sove paa en Internet Cafe, og siden vi moette hjelpe han hjem med foerste trikk om morgenen dro vi fra Roppongi uten hell, hehe. Uansett, plenty of days left though. Better luck next time, LOL!

Naar det gjelder Virtua Fighter, saa var VF gamerne fra England og Hong Kong samlet paa Shinjuku Nishi Club Sega for litt gaming. Det var en god spiller fra Hong Kong som ogsaa var paa 10. Dan med Kage. Spilte kun en gang mot han (10 dan mot 10 dan) og utrolig slo han ganske lett. Han fikk uheldigvis (heldig for meg) ikke benyttet seg av Jumonji stance triksene hans med Kage som han faktisk har mange interessante av. Etter det ble jeg kunst av en 10. Dan Aoi. Jeg skal printe ut en lang VS Aoi guide paa nettet etterpaa, gaa hjem og oeve paa practice mode paa PS2 versjonen. Jeg har de siste dagene vunnet og tapt flere ganger og er desverre paa -1 paa 10. Dan. Hadde ranking match med Akira paa 7. Dan, men klarte utrolig nok aa bomme paa noen triks og tapte. Jeg er nede paa 7. Dan med Lion. Rykket en annen 7. Dan spiller ned til 6. Dan etterpaa. Tapte en kamp hver mot en 7. Dan Jeffry med baade Lion og Akira rett etter der igjen. Det var en amerikaner paa besoek som heter Super Golden. Han spilte med Kage og Jacky. En ting jeg kan si er at jeg knuste han totalt med Wolf. Han spilte flere ganger mot Optimus (En av de engelske som har Aoi som main, men spilte med Wolf tidligere) hvor Optimus tilslutt rykket opp til 3. Dan. Supger Golden er paa 2. Dan med Kage og 5. Dan med Jacky.

Jeg tror det blir noen mer gaming mot de engelske og Hong Kong folka i morgen kveld. Shou med legge seg tidlig fordi han skal paa jobb paa mandag.
 
Kul rapport, SuperGolden er en jævlig grei kar men har en av de kjipeste spillestilene jeg har sett. Spillte mot han i Boston og det gikk mest på Lightning Back Knuckle d/f, P,P,P på hvert eneste garanterte move. lol
Han var jævlig stor Bodom fan da, så han scora noen plusser der også.

Det var synd med tanke på damene, haha.
 
Cheif Gutti:

No problem, jeg før alltids en ny lønningslipp. Faen, jeg savner Japan, babes'a, og den kule steminga i arcade hallene.

Men.. Jeg setter inn pengene rundt den 01.07.05, pluss penger til "E Terrorist Beautiful Body" til PSP. Filmen blir lansert i Japan til PSP rundt slutten av Juni, eller begynnelsen av Juli. Et must for alle dumme Nordmann som meg :ler:

Keep up the cool shit med oppdatering av "Da Virtua Fighter Quest", og better luck next time with da ladies :tommelopp:

Du før hilse Mr. David with friends, og hold meg oppdatert med VF ranks..

Husk! Du har bare Cheif rank, mens jeg er The BIG Cheese who runs da place.


Later...
 
--> 9. juni

I dag ble det leilighet-hunting for Shou. Shou startet foerste dag paa jobb paa mandag og har hatt lite pause hittil denne uka. Paa grunnlag av at Shou jobber fra 09:00 til 18:00 hver dag, blir det absolutt ikke noe tid paa han til aa lete etter leilighet eller annet ting. Jeg og Mr. David dro til et Real Estate Agency i Yebisu omraade i Tokyo (de rike pleier aa bo der) for aa sjekke etter noe som passet til kriteriene som Shou hadde gitt oss. Etter en time innen paa kontoret fikk vi muligheten til aa ta en titt paa de tre leiligheten vi syns passet best. Maanedlig leie paa den som hadde best utsikt, tilgang til undergrundsbanen og miljoe, kommer paa 220 000 yen (13000 kr). Dette er noe Shou er villig til aa betale, og jeg og Mr. David kommer til aa overnatte der fra naa av, hehe. Naa er det bare aa overtale Shou til aa ikke slutte med Virtua Fighter. Klarer vi det, blir det kjapt to arkadekabinetter paa kjoepelista. I Yebisu omraade dro vi selvfoelgelig til spillebula mens vi ventet paa at Shou skulle komme tilbake fra jobb. Mr. David klarte utrolig nok aa rank'e opp til Ouja med Shun! Han er til og med paa pluss 2 wins der og trenger kun 3 seire paa rad mot andre Ouja for aa komme seg opp til Meishou. Jeg er desverre fortsatt paa 10. Dan med Wolf. Har blitt bedre, men fortsatt altfor langt igjen til jeg kommer meg paa Mr. David og Shou sitt nivaa. 
Kommer til aa skrive ned foreloepige character stats til slutt.

Naar det gjelder Tekken 5 saa var en kompis av Shou og Mr. David paa besoek fra St. Louis. Han er 3. best i Tekken 5 i USA og heter Shawn (Unconkable). Han spiller Raven som main og har Yoshimitsu som sub. Mens han var her i Japan spilte han mange kamper mot de beste japanerne, og man kan til slutt si at han vant 75% av kampene. I USA er det Bronson Tran (Insane Lee) som er paa topp, og Slips (en annen fra St. Louis) som er 2. best. Unconkable dro hjem til USA i dag, men mens han var her var han interessert i aa skaffe seg Enterbrain sin nye Tekken 5 DVD som har tittelen Skill Edge. Vi lette i mange butikker i begynnelsen men fikk hoere fra selgerne at produsenten (Enterbrain) var utsolgt. Jeg ringte derfor Hiroshima og spurte han om han kunne ringe Nakatsu for aa sjekke om han muligens hadde en ekstra paa lager. I mellomtiden fortalte vi Unconkable til aa sjekke en butikkkjede som heter Yamagiwa Soft i Akihabara. Utrolig nok fant han et eksemplar igjen da han kom dit, men maatte wrestle til seg kopien fra to andre japanere som var like interessert i aa skaffe den. Moette Hiroshima i dag faktisk fordi at han hadde klart aa skaffe DVDen som vi oensket i starten. Det som var saa sinnsykt fett var at den var presang, saa naa trenger jeg bare aa sende den til Unconkable uten aa moette betale 5 900 yen (370 kr) som den vanligvis koster. I tillegg fikk jeg en bursdagspresang av han. Det var en driit fet bok om gamle Nintendo titler. Skal bli fett aa komme hjem for aa sjekke denne grundigere. Spilte en del ganger mot Hiroshima i VF. Wolf har blitt altfor sterk for Hiroshima i det siste saa jeg vant vel 5 matcher uten aa tape en eneste runde. Etter det spilte jeg med Lion, Akira, Kage og Vanessa og vant og tapte annen hver gang sikkert.

Hiroshima er sinnsykt opptatt for tiden paa grunn av E3 som nettopp var. Han vet massevis med secrets om Nintendo Revolution (jeg skal proeve aa lokke litt ut av han neste gang jeg moeter han, hehe), samt annet greier rundt XBOX 360 og PS3. Han saa ogsaa at de i gaar ble enig om aa lansere Kakutou Shinseiki 3 DVDen allikevel. Dette er den tredje national Virtua Fighter turneringen. Jeg har nevnt at jeg har vaert aa sett turneringen LIVE tidligere i mine poster. Den kommer ikke ut foer i August en gang, men foer det blir det jo Tougeki 2005 DVD uansett. En annen ting som er fett med i dag er at spillet Kenka Banchou har utgivelsesdato! Dette er et spill hvor du spiller Yakuza punk kid/gang leader som skal gaa rundt aa banke dritten ut av endre gjenger. I tillegg maa man vaere gentleman og hjelpe gamle damer over veien osv, hehe. Politiet fortjener bank ogsaa selvfoelgelig, hehe. Kommer sikkert til aa kjoepe spillet i morgen. Kan si litt om hva jeg synes etter jeg faar proevd det skikkelig. Jeg tror Katamari Damashi 2 kommer ut en gang neste maaned. Det skal selvfoelgelig ogsaa paa handlelisten.

En ting jeg kan sikkert si. Har noen av dere Nintendo DS, saa kjoep Band Brothers med en gang!!! Fy faen saa fett det spillet er. Jeg tror serioest jeg ikke har spilt et bedre musikk/rytmespill noen gang! Jeg mener, utenom Guitar Freaks og Drummania som krever superutstyr, saa er alt annen av musikk/timing/trykkespill ikke i naerheten like kult som Band Brothers! Med skikkelig Head Phones, og paa maks vanskelighetsgrad, saa er Drums og Bass det mest soothing stuff to the ear ever, lol! Det hoeres bare saa sinnsykt professjonelt ut! Jeg vurderer aa skaffe meg den internasjonale versjonen slik at jeg faar flere sanger aa spille. Den japanske er bedre enn jeg noen gang kunne forventet, saa hvis jeg er heldig, like jeg kanskje sangene paa den amerikanske versjonen ogsaa!

Uansett, i morgen maa jeg skaffe Shou en flybillett hjem til San Francisco denne maaneden. Mr. David er super busy med aa oversette en stor RPG tittel fra Sony, saa han kommer til aa sitte oppe hele natta og hele morgen med dette. By the way, den siste uka har jeg vaert paa Koreansk spraakkurs sammed med Mr. David. Har vaert veldig interessant, og vurderer aa fortsette dette resten av de to maanedene jeg er her.
 
Virtua Fighter update

Akira 7th Dan 189 wins 238 losses 44.2%
Lau 7th Kyuu 12 wins 14 losses 46.1%
Jeffry 6th Kyuu 18wins 17 losses 51.4%
Pai 10th Kyuu 3 wins 6 losses 33.3%
Kage 5th Dan 129 wins 77 losses 62.6%
Lion 7th Dan 150 wins 136 losses 52.4%
Wolf 10th Dan 359 wins 359 losses 50%
Vanessa 7th Dan 114 wins 61 losses 65.1%
Gou 8th Kyuu 9wins 9 losses 50%

Kage ble nedrankert av Super Golden, LOL! Vanessa hadde ranking match til 8. Dan men tapte. Akira er vel paa noeytral. Wolf er fortsatt paa -3.
 
Du kunne jo fått med deg et par eksemplarer av band brothers og solgt dem på sjappa :flau:
har så lyst på det, men kan ikkke importere :usikker:

(silentbob her, på broderns datamaskin, hans account)

Lykke til videre, sjef Gutti!
 
Yo Silentbob

Hehe, jeg, sammen med Shou og Mr. David kommer til aa starte nettbutikk hvor vi selger Japansk import til folk i utlandet. Hjemmesiden er vel snart paa vei. Shou er kanskje den i verden som VISSTE mest om alt av games og collectors stuff fram til han solgte den stoerste japanske games collection sin for et halvt aar tilbake. Jeg og Mr. David maa faa opplaering av han til aa vite hva man skal kjoepe (med grunnlag paa verdipotensialet). Jeg selv har endelig satt opp en paypal account, saa naa blir det billigere aa overfoere penger til meg, hehe.
Etter at jeg stikker hjem til Norge saa kommer Shou og Mr. David til aa fortsette med sjappa paa siden med jobben.

10. juni

I dag ble det valg av leilighet. Vi maatte skynde oss fordi vi saa noen utenlandske folk som var paa visning i leiligheten vi var interessert i dagen foer. Shou klarte aa komme seg vekk fra vanligvis obligatorisk drikking med medarbeiderne sine, saa han fikk sett hvordan leiligheten saa ut foer vi sa ja til den. Beliggenheten er bare kongebra, og en ting er sikkert (som jeg pleier aa si), masse bra ladies er det aa finne tonnevis av i det omraade. Vi dro innom spillebula etterpaa hvor jeg spilte challenge mode aa fikk 4 coins med Akira og 4 coins med Kage. Da har jeg ihvertfall et nytt Final Tuned item aa sette paa gutta. Siden det var fredag i dag, var alle famous-gutta tilstede paa arkaden i Shinjuku. Mr. David var kun et par hit fra aa rykke opp til Meishou, men tapte desverre kampen og ble nedrykka til Mousha fra Ouja like etter. Shou slo Anii og Chemuru i tillegg. Baade Anii sin Sarah og Chemuru sin Wolf er paa Ouja level. Jeg hadde ingen ranking matcher i dag.

Snakket med Mr. David om games translations i dag, og han fortalte meg hvorfor det var saa vanskelig aa oversette spill fra japansk til engelsk paa mest mulig korrekt maate. Det er slik at RPG spillene er allerede preprogrammert til aa inneholde saa saa mange tegn i en setning, phrase, scene osv. Japanske bokstaver tar opp 2 arabiske bokstavtegn, saa det vil si at hvis setningen maks aksepterer 10 japanske tegn, har oversetteren kun muligheten til aa benytte seg av 20 arabiske bokstaver for aa faa oversett setningen. Lett kan det ikke vaere men heavy RPG spill som Xenogears osv. I tillegg har de i mange tilfeller benyttet seg av oversettere som aldri har vaert utenlands, og Mr. David fortalte meg ogsaa at etter at han fikk sett paa det som originalt var oversatt av et av Harvest Moon spillene, var det absolutt helt uforstaaelig helt til han tok paa seg jobben og oversatte hele spillet. I begynnelsen hadde de ikke en gang tenkt til aa inkludere han i credits'ene fordi det var ikke han som var signert til aa oversette. Men etter at han viste sjefen sin hvor uforstaaelig det som var gjort tidligere var i kontrast til det han hadde fikset paa (literally EVERYTHING), ble han selvfoelgelig tatt med paa lista. Naa jobber han for et Sony spill, faktisk et som selger 100 000 kopier pluss i USA, saa fra naa av kan han forvente aa bli tatt bedre vare paa en tidligere. Faktisk, denne maaneden har han ikke faatt loenn, til og med naar det var jobben sin feil. Han maa vente til neste maaned for aa faa det utbetalt. I mean, what shit is this?! How about some fucking give and take for god sake. Etter aa faa hoere dette saa han til sjefen sin (noe man aldri gjoer i Japan, dvs si din mening - stupid fucking country), "ok da, da faar jeg bare sulte ihjel hele denne maaneden da". Dette ledet til at han ikke har faatt noen nye oppdrag fra det firmaet lenger. Uansett, Sony er LANGT stoerre anyways!
 
11. juni

Ikke skjedd saa mye annet enn at jeg og Shou dro til Akihabara for aa shoppe action figures, game music cds og annet. Sinnsykt mye Transformers-figurer tilgjengelig. Har alltid vaert stor fan av Starscream, saa hvis jeg klarer aa skaffe nok penger blir det en utgave i mint condition til meg. Jaevlig dyrt var det ihvertfall for figurer. Jeg endte opp med aa kjoepe 7 forksjellige figurer fra Onimusha-serien, mens Shou handlet Transformers, Naruto og Dragon Ball stuff.

By the way, var det ikke Tekken 5 turnering paa Spiderman i dag? Sjekket innlegget om Tekken turneringer men det har ikke kommet noen resultatliste ennaa. Hvis noen vet hvordan det gikk saa hadde det vaert driit fett hvis dere kunne fortelle meg.
 

EagleJin

Bear Necessity
Vel, noen av de som går videre til finalerundene 29. juni er JIN, Wallace, oX og MadCow. Husker ikke flere i farten :$

Ble for hardt for Kuma i dag :(
 
EagleJin

Ja, fikk lang email fra JINsama om turneringsresultatet. Snakket med Havok etterpaa og fikk hoere at det var sinnsykt mange paameldte, og bra stemning som vanlig paa slike heavy tourneys. Driit fett at JINsama fortsatt har Tekken-skills'a fortsatt i fingrene. Ogsaa bra at folk som har falt ut av turneringen (famous folk fra tidligere som Atilla) fortsatt vil vaere klare til det store i september. Hvis det blir et nytt EM til vinneren dette aaret ogsaa har dere alle kjempe mye aa spille for. Ryan vant tonnevis av cash forrige dagen i UK Tekken 5 turneringa i tillegg saa hvis en av dere dra for aa representere Norge i EM, moeter dere denne gangen Ryan istedenfor Steve player-fyren fra forrige EM.

13. juni

Husker ikke om jeg har nevnt dette tidligere, men for 4 aar tilbake dro JINsama, Wallace, RATsama og jeg til Tokyo Game Show hoesten 2001. Rundt samme tider kom Tekken 4 og Virtua Fighter 4 ut i arkadehallene. Det var en dag hvor vi alle dro til den stoerste arkadehallen i Akihabara og fikk muligheten til aa spille mot en amerikansk Tekken-spiller som var tilstede. Han hadde selvfoelgelig sinnsykt peil, og hvis jeg husker riktig var det kun Wallace og JINsama som hadde noen wins mot han. Han spilte King og Bryan som main character den gangen, men har byttet til Raven og Yoshimitsu siden Tekken 5. Hvis noen husker de tidligere postene mine forrige uke saa nevnte jeg en kjent Tekken player fra St. Louis som var paa besoek i Japan. Han heter Shaun og gaar under Unconkable som Ring Name. Vel, det viser seg faktisk at han utenlandske vi spilte mot i 2001 faktisk var Shaun himself! Ganske sproett, for naar jeg tenker meg om kjente jeg igjen fjeset hans da jeg moette han for to uker siden. Han var ett aar som utvekslingsstudent i Japan i 2001 og det er derfor han snakker spraaket og har funnet seg en japansk dame som han skal gifte seg med til hoesten.

Uansett, haaper oensker han lykke til med livet videre. By the way, han spiller litt VF med Brad i tillegg. Han har jo hatt Shou som laerer, hehe.

I dag dro jeg til Finnair for aa bekrefte hjemreisen til Norge. Uheldigvis for the eWil Twins, Duke og RATsama, men topp for meg, drar jeg ikke hjem til Norge foer den 14. august. Grunnen til dette er fordi absolutt alt var opptatt fra 10. juli og til da. I og med at jeg leier ut leiligheten i Norge fram til august maa jeg bli igjen i Japan til det blir ledig igjen hjemme. Da faar jeg litt ekstra tid til aa bli bedre i Virtua Fighter, ta med meg en kopi av Winning Eleven 9, samt annen fett stasj som kommer ut i begynnelsen av august-maaned.
 
13. juni continued...

I det siste har det blitt lite soevn. Jeg har generelt vaert oppe til 6-7 om morgenen hver dag og har ikke klart aa rette paa doegnrytmen i det hele tatt. Om natten, utenom my daily trip to the Internet Cafe, har det blitt litt DVD-titting. Vet ikke om noen av dere har hoert om to amerikanske komikere kalt Bob Odenkirk og David Cross, men det har tidligere hatt en komikershow kalt "The Show". Fikk laane sesong 1-3 fra Mr. David i forrige uke og har sittet og sett paa serien hver gang jeg ikke har faatt sovet. Fins noen sinnsykt fete impersonations i denne serien, og hvis noen av dere har muligheten til aa enten leie eller kjoepe denne serien paa DVD saa anbefaler jeg det ihvertfall, hehe. I gaar dro jeg fram gitaren for aa laere meg noen Mr. Children sanger. Mr. Children er et japansk band som har vaert populaere i over 15 aar. Jeg driver aa laerer meg de instrumentale sangene. Klart populaert med ladies tilstede, hehe. Kjenner det sinnsykt at jeg ikke har spilt gitar paa en stund. Har saa og si glemt 50% av sangene jeg kunne tidligere. Maa noen ganger sette meg ned og spille og spille en sang igjennom flere ganger foer det endelig kommer tilbake. Det skal bli supergoey aa komme hjem til Norge igjen naar det gjelder gitar ihvertfall. The eWil Twins har begge gitarer og Effects Pedals tilgjengelig hjemme i huset og har blitt fast and furious med gitar-riffs saa det holder.

Virtua Fighter update

Som jeg har sagt tidligere, etter aa vaere her i Tokyo en stund er det helt vanlig at man ser de kjente VF folka i spillebula hver eneste gang man stikker innom. De eneste vi kan kalle ordentlig kompiser (dvs, ikke kun bekjente), er Itabashi Zangief og Koedo. Resten blir den kun VF prating med og ikke annet. Etter at vi faar opp VF FT hos Shou kommer Itazan og Koedo til aa join'e oss til vanlig. Da maa det jo bli bra trening for oss. Faar bare haape Shou er villig til aa kjoepe kabinettene, hehe. Billig er det jo ikke akkurat. Et brukt kabinett som stoetter 31khz koster rundt 11 000 kroner til og med. Vi trenger jo 2 kabinetter i tillegg for aa kunne benytte oss av kortsystemet. Worst case scenario blir det til at vi kjoeper kun ett kabinett og maa noeye oss med VF uten card readers.

Shou falt ned til Tsuwamono i dag, mens Mr. David er paa 9. Dan. Jeg er fortsatt Chicken Motherfucker og spiller uten kort med Wolf for aa faa trening mot 10. Dan Jacky, Pai og Aoi players. Har slaatt flere, men selvfoelgelig tapt en del ogsaa. I dag ble det litt Shun spilling med kortet til Mr. David. Vi tok annen hver runde slik at jeg fikk muligheten til aa teste litt Shun attributter. Man laerer jo ganske mye fortere naar man har Mr. David og Shou til aa vise deg hvordan man spiller med main characters'ene sine. Blir nok et Shun og Sarah kort paa meg etter hvert.

Akira 6th Dan 193 wins 244 losses 44.1%
Lau 7th Kyuu 12 wins 14 losses 46.1%
Jeffry 2nd Kyuu 39 wins 33 losses 54.1%
Pai 9th Kyuu 3 wins 7 losses 30%
Kage 5th Dan 135 wins 81 losses 62.5%
Lion 7th Dan 151 wins 139 losses 52%
Wolf 10th Dan 360 wins 362 losses 49.8%
Vanessa 7th Dan 114 wins 61 losses 65.1%
Gou 8th Kyuu 9 wins 11 losses 44.9%
 
Takk for info Gutti. Gleder meg til du kommer hjem slik at vi får spilt FT og gitar ^_^

Cool hvis du klarer å få med Winning Eleven 9 også, jeg og Raider herjer på 8'ern nå. Vi har vunnet alt som er å vinne på master leauge på vanskeligste level, altså den du må unlocke med WE points. Selv om vi hadde de crap folka du begynner med på starten vant vi Champions Leauge etter 2 sesonger ^_^

Anyway, gleder meg sinnsykt til gitar playing og FT. Verken jeg eller Raider kan shredde på gitar enda vi suger fortsatt, men vi tre må bare practise som faen så kansje til neste år eller noe. Iallefall skal vi klare alle Metallica og Megadeth solo'ene...så tar vi Dream Theater, så Vai og Satriani
:svette: :mrgreen:

PS: Grattis til Jin og Wallace i Tekken qualifiers :tommelopp:
 
Flott rapport, :ninja:

Du har jo en brukbar win prosent med Kage, gleder meg som faen til å spille mot deg når du kommer. Jeg trenger adressen hvor jeg kan sende memory kortet ditt.
Er det mulig for deg å endre ringname og change moves på Final Tuned? Jeg betaler eventuelt det som det koster for å åpne kontoen igjen.

Gratulerer til Wallace og JIN!

*Moonwalks out of thread* *woooHooo*
 
eWil Twins

Hotshot -

Yeah, Winning Eleven 9 kommer ut den 9. august, saa jeg faar akkurat tid til aa dra med meg en kopi hjem. Eller to saa dere har en dere ogsaa. Hehe, jeavlig fett aa hoere at dere herjer fullstendig paa 8'ern, jeg husker hvor sinnsykt mye vi sleit i begynnelsen forrige gang vi spilte.

Hotness -

Ja, du maa aapne kontoen paa nytt. Koster jo bare 65 kroner for 3 maaneder. Dere maa sende meg cash til aa kjoepe ekstra kort ogsaa slik at jeg kan registrere de paa forhaand. Blir jo ekstra fett med items selv om vi spiller offline hjemme i Norge, hehe. Jeg har santa claus hatt med Akira naa, hehe.

Jeg og Mr. David har blitt enig om aa kjoepe to versus city kabinetter. De er kun 15/25khz, MEN koster KUN 40 000 yen for to! Det er rundt 2800 kroner! Jeg mener, for treningsmuligheter i spillet overlever jeg med 15khz grafikk mens jeg fortsatt er i Japan. Hjemme blir det 31khz, men egentlig gaar det fortsatt ann aa spille for det. Da faar vi kortsystemet oppe aa gaa allikevel. Neste uke blir vel kjoepedagen. Haaper vi bare faar kabinettene inn gjennom doera, lol!

Hvis du kan sende minnekortet til foelgende adresse saa hadde det vaert fint. Maa skje saa fort som mulig, er kun paa denne adressen ut maaneden.

Christopher Guttormsen
Azelia House 3-10-18 #116
Heiwadai, Nerima-ku
Tokyo 179-0083
Japan

Tusen takk for at dere gadd aa mekke en slik gave. Naa kan jeg sitte hjemme med FT og oeve litt Kage og Akira strats.
 
Takk for info Gutti. Gleder meg til du kommer hjem slik at vi får spilt FT og gitar ^_^

Cool hvis du klarer å få med Winning Eleven 9 også, jeg og Raider herjer på 8'ern nå. Vi har vunnet alt som er å vinne på master leauge på vanskeligste level, altså den du må unlocke med WE points. Selv om vi hadde de crap folka du begynner med på starten vant vi Champions Leauge etter 2 sesonger ^_^

Hei jeg finner ikke noen Challenger som kan spille we8 er det noen mulighet og spille mot deg/dere på en eller annen Patry har dere noe planer om det?? skjer det noe sånt WE8 Turnering etter T5 rushen??:)
 
Hei jeg finner ikke noen Challenger som kan spille we8 er det noen mulighet og spille mot deg/dere på en eller annen Patry har dere noe planer om det?? skjer det noe sånt WE8 Turnering etter T5 rushen??:)
233320​
(Jinov)Phoenix: Hei, det hadde vært moro og spille mot deg en gang, jeg tror ikke det finnes noen form for WE gathering her i Norge, jeg og Netrom pleide og spille mye med Chief Gutti før, så kanskje når han kommer hjem så kan vi ordne noe da. Er opptatt med skole og andre greier akkuratt nå. Jeg spilte litt Tekken før men er elendig i det, tapte mot Suppo i T4 NM, lol, jeg orker ikke og spille Tekken så nå går det kun i VF og WE på spillfronten.
 
JINOV

Yo, vi skal nok klare aa faa til en turnering eller game weekend i Winning Eleven. Jeg kjenner MANGE folk som digger spillet, og har store muligheter til aa arrangere noe for folk vi vet er gode. Vi kontaktes etter jeg kommer hjem (15. august).

Hotness

Spilte mer VF i dag. Jeg hadde en 16 win win streak med Jeffry!!!!
Fucking hell, fikk til og med to kister med items.
I gaar gikk jeg gjennom VS Jacky paa PS2 EVO. Naa kan jeg frames utenatt mot Jacky. Fortsatt et helvete aa vinne mot han, men jeg treffer ihvertfall paa guaranteed damage naa, pluss vet hvilken move som er garantert etter fuzzy guard. Selv om jeg ikke brukte kort (like I said, chicken bastard), fikk jeg masse training mot Jacky og Aoi i dag.

Stats

Jeffry 2nd Dan 57 wins 36 losses 61.2%

Still struggling with Kage on 5th Dan (have some plusses) and Akira on 6th Dan. Very fun to play Akira though
 
Yo Gutti!
Cool VF update, by the way.

Når vi skal spille VF:FT igjen, skal jeg lære med Jacky, Pai og Jeffry bedre enn jeg spilte VF før. Gleder meg som hell, og til alle items'a du kan få.

By the way... Jeg lurte på om du kunne skaffe meg den Japanske versjonen av filmen Braindead, Så slenger jeg litt ekstra cash på Kontoen din.

The RAT is gonna get cheeseer next time we play VF:FT.

Back to work..

Later....