Vel, du kan jo lese min beretning.
Faens tørklehuer, sier jeg bare. Her driver jeg og diller fredelig og rolig for meg selv i ørten mannsaldre, og så kommer han skabbete araberen og begynner å grine om lebensraum og drit. Jeg sier at han kan ta rennefart og sykle vannrett inn i hælvete, og da fikk jeg så mange krigserklæringer mot meg at info-stripa fikk scrollbar. Det jeg skreiv om bystater? Jepp, funker andre veien også. Uansett: Jeg har satsa på Cultural Victory, og da er det naturlig å satse på forskning, så jeg veit jeg har mer tech enn han. Noe som blir ettertrykkelig demonstrert når invasjonsstyrken kommer, og den består av bueskyttere, hestevogner og spydmenn. Jeg bare "lol noob" og klinker til med Minutemen (spiller som USA såklart) og kanoner. Problemet er bare at det er så jævlig mange av dem, så de tar Atlanta. [Sett inn bilde av gråtende ørn foran amerikansk flagg her]
Vel, håper de koste seg glugg i hjel i løpet av de fire rundene de fikk ha byen, for jeg mobiliserte som faen og stjal den rett tilbakers. Viser seg også at når man kjører tofrontskrig inne på fiendens territorium så blir man fort veldig utsatt, eller hva Saddam, så det ble med den ene byen.
Men veit dere hva? Nå er det faenmeg slutt. Hele araberfaen skal utslettes og erstattes med Wal-Marts. Sånn er The American Way.
PS: Satt oppe til ett i natt og skal på jobb nå. Bare en runde til!