Det er såklart stream hver fredag !!!
Har vært så altfor travel til å rekke å oppdatere hva jeg skal streame, men nå til fredag
08.03 kl 22.30 skal jeg streame følgende FUBAR spill.
Kiwi Kraze (Nes)
Også kjent som "the New Zeland Story". Dette er et spill jeg eide når jeg var liten og som jeg aldri har kommet spesielt langt på. Det gjelder forsovidt også for det andre spillet jeg skal streame i morgen.
Kiwi Kraze ser kanskje ut (for det utrente øye) som et barnevennlig spill som går ut på å redde noen stakkars kiwi fugler fra en ond hvalross, men spillet blir eksepsjonellt vanskelig når man nærmer seg slutten. Brett 4-4 , 5-1 og 5-2 er spesielt uhyggelig.
Musikken i dette spillet blir bare mer og mer intens ettersom vanskelighetsgraden øker. Skal prøve å ta revansje på dette spillet i morgen.
Rush'n Attack (Nes)
Også kjent som Green Beret laget av Konami
Naboen min eide dette spillet og til tross for gjentatte forsøk så klarte jeg aldri å komme forbi første brettet engang.

Hovedpersonen i dette spillet har fått i oppdrag å invadere Sovjet Unionen og ødlegge et nytt hemmelig supervåpnet som ligner mistenkelig på en atombombe. Det sies jo ikke direkte at det er Sovjet Unionen man invaderer, men makan til klarere antydning i tittelen skal man lete lenge etter.
Eneste våpnet man har til rådighet er en lommekniv med relativt crappy rekkevidde slik at det blir mye løping for livet !
Musikken i dette spillet er
mye bedre en jeg husket. Har kost meg med en hel haug av awsome remixer denne uka