[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#82
Har testet litt nå. Og det er akkuratsom om ungen.vet at jeg skal ha det gøy. Ti minutter sammenhengende spilling på fire forsøk. Hurra.
Savner pausefunksjonen.
Bortsett fra at det ikke går an å spille dette med unger, så er det knall da.
 

Lodin

Der Waaaah
#83
Istad ble jeg så sinna at jeg nesten slang meg i bakken å spytta.
Istedet ditcha jeg DS3 og leste MA3 for å roe nervene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Så! Jeg sosa rundt i tidligere nevnte skinndøde bosetning og VÆ vafan dem skyter på meg jo, men uansett, jeg fant en boss da, og så dreit jeg meg ut helt på starten ikke sant, og så bare VÆ golvet raser jo!!! og så tenkte jeg at nå er jeg dau siden jeg er tom for estus og så tenkte jeg det en stund og så gløtta jeg på livet til bossen og det var nesten tomt, og det var jo mitt også, ikke sant, så da ble det GANSKE SÅ INTENST DA OG JODA JEG KLARTE DET JO MED EN MILLIMETER LIV IGJEN. Jeg skalv ganske bra da jeg fyrte opp det bålet kan du si. This is Dark Souls sier jeg bare.
 

demake

Seksuelt godteri
#85
Den bossen sugde livslysten ut av meg. Jeg hadde akkurat samme opplevelse som deg. Tom for estus og bare en millimeter liv igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#86
Den var et primeksempel (et Elite Prim-eksempel, om du vil) på at snouls nå har omfavnet no-lock-on-slåssinga som alle elska så hardt i Bloodborne. Håper Darkbeast Paarl slenger innom etter hvert, det var en fight som gjorde alle lykkelige.
 

demake

Seksuelt godteri
#87
Jeg....jeg er målløs! Jeg har kommet til et område som ikke ligner på noe jeg hadde forventa. Det er så vakkert her! Herregud.
 
#88
Dark Souls, Dark Souls never changes.

Invaderte noen i startområdet og fikk de til å brenne når jeg blokkerte veien forbi en drage som var sinna :D Hosten virket frustrert over min tilstedeværelse og jeg bare la meg ned i veien med "rest" emoten. Herre jeg elsker dette!

Ellers så har jeg kommet meg til en udød bosetning, virker som bra greier, men jeg har brukt opp alle de knuste røde øynene mine, må finne en slem covenant asap.
 
#90
Spilte gjennom Dark Souls, ds2, og Bloodborne igjen for å forberede meg på dette og det er jeg glad jeg gjorde. Hadde dette vært min første souls opplevelse hadde jeg brukt en uke på introen.

Så jeg satt oppe i de sene nattetimer og storkoste meg. Ville ikke være så "casual" å gå for Knight så valget endte på Mercenary AKA dex heaven. Morsomme våpen og artige skills tok meg ned til settlement i i jakten på disse lordene, men kontrolleren faila stygt og begynte å angripe han npcen i fisemink shrinet som gir deg red eye orbs. Hadde ikke sjanse i det hele tatt til å ta livet av han så jeg starta på nytt som casul Knight. Blasta gjennom det hele enda en gang på kort tid og gjorde en masse fremskritt. Virker som verdenen åpner seg mer jo lenger ut man kommer.

Også skaffa jeg meg uchigatana (The hard way) så det blir favorisert dex fremover nå. Og det sumpområdet er bare elsk <3

Protip: kjøp nøkkelen til toppen av shrinet for 20k. Det er verdt det.

Lovpris sola dere.
 

demake

Seksuelt godteri
#91
Jeg møtte akkura øverstepresten, og om dere trudde Det Ekte Mørke Sjeler startet tidligere så tar dere feil. For det starter her. Jeg må ta noen valium før jeg prøver igjen.
 

demake

Seksuelt godteri
#92
Jeg sitter med den gufne følelsen nå som da jeg først møtte Ornstein og Smoughdog i DS1. Dette her går aldri.

Jeg trur jeg blir værende her og Sunbro'e det opp litt bare for å lære kampen og for å hjelpe andre, for gudene skal vite at de trenger det. Elsker dette stedet og denne bossen.
 

demake

Seksuelt godteri
#93
Jeg trur jeg har sagt dette før, men var det ikke fett da curse stacka i DS1? Jeg synes å huske at det var så neglebitende gøy og at ustablende forbannelse var for babbies.

Veeeeel, jeg angrer at jeg ønska meg det.

ImageUploadedByTapatalk1460556525.975287.jpg
 
#94
Har ekspedert tre bosser til høyere makter med rekommandert post nå, og så har jeg gått meg vill i en skog som jeg *tror* er hvor det er meningen jeg skal gå nå ... Har lite problemer med fiendene da, så det lover bra.

Tror dere som snakket om tredje boss, og som tok ham på første forsøk, var inne på noe ... Jeg hadde nesten gjort det samme, og hadde til og med mange Estus-flasker igjen, men så fant jeg ut hvor mye skade han tar i den siste halvdelen og da var jeg ferdig psykologisk. Det var jeg også de par neste gangene jeg prøvde. Ooooog noen ganger til.

Mer kjære dagbok:

*Lurte plutselig på om grunnen til at jeg aldri helt klarte å falle 100% for disse spillene før denne generasjonen var fordi Bloodborne hadde så kul setting, siden DS3 begynte med masse slott igjen, men Undead-landsbyen blew my mind. Veldig åpen, lys og interessant. Holdt nesten på å skifte mening om stedet da jeg mistet veldig mange sjeler da, og det plutselig var så mange retninger å velge mellom. Da jeg fant ut hvor smart alt hang sammen var alt tilgitt heldigvis.

*Rotter. Får gysninger og freaker helt ut av dem. De er så store, våte og stygge. Den kloakken med den tåkeskyen de kommer fra, og så våger du deg endelig inn i den ... og så kommer det en KJEMPESVÆR rotte. Totalt usaklig imo.

*Følte meg så utslitt etter landsbypartiet at jeg tenkte at jeg nå var ferdig, men så kom jeg ut i denne lyse skogen da, og det føltes så friskt ut at jeg ikke klarte la være utforske litt til ... Liker også de svære fjærmonstrene der. En av de kanskje beste tingene med Souls er hvordan "det holder tilbake" grafisk. De fleste spill shower off nesten konstant, men Souls ser stort sett ganske tamt ut, helt til en eller annen fiende gjør noe du hadde glemt utviklerne og motoren kunne. Hver gang det skjer kunne du like gjerne vært ute og gått i virkeligheten, og så våkner et tre eller noe til live. Magisk!!

*Følte meg sykt lur som fant nøkkelen til den døren i kloakken etter tredje boss, men så var det allerede nevnt i tråden. Og mye, mye mer som jeg fort sluttet å lese. Liker disse spillene best når jeg ikke aaaaaner hva jeg driver med.

*Som minner meg om at det kan ha vært ulurt, men jeg tror jeg gav bort en sjefsjel eller noe sånt for å få en insane isslegge, så da kan jeg spille som med hammeren i Bloodborne. Litt usikker på hvor praktisk det er å bruke da, selv om jeg er i høy nok level. Kan være jeg går tilbake til skjold og sverd. Vi får se neste gang. Vi får se.

*Tror jeg har oppdaget den fysiologiske bakgrunnen for hva jeg kaller "Bloodborne-hodepinen": Det ser ut til at disse spillene bokstavelig talt får meg til å skjære tenner. Skal eksperimentere med bevisst å la være fra nå av.
 

demake

Seksuelt godteri
#95
Ellers da, online-systemet er som i bloodborne. Dvs at om man setter passord kan man summone venner uavhengig av level. Om den du sommoner har mye høyere level skaleres vedkommede ned slik at man beholder utfordringen.

S'nellers så er jeg dedikert sunbro (som vanlig), så om det er noen her på SG som trenger hjelp med et område eller en boss, holla at me, sett passordet til "spillegal" og jeg kommer til deg <3
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#96
Håper det funker smoothere enn det gjorde i Bloodborne ved release, det var litt halvhåpløst synes jeg å huske.

Ellers er jeg ganske gira + på å spille dette, får se når jeg får tid men håper ikke det blir for lenge til for vil ha hjelp av demake! :hug:
 
#97
Jeg trenger deg i kveld @demake

Hadde ikke utforska nok i sumpmyra og viste seg å være en stor del av området jeg ikke hadde vært i nærheten av engang. Men fikk renska opp en del der og ble voldtatt av bossen et par ganger før rullinga mi satt skikkelig. Våga ikke nærme meg neste område før noen visse karer i djupet var ute av verden, men jeg sleit noe voldsomt med katedralområdet. Det er også mitt favorittsted så langt i spillet. Har 20/20 str/dex nå og begynt å bruke et ultra greatsword bossvåpen som et ganske artig.

Blei invada av en kar som prøvde seg på noe magi, men jeg klarte å sparke han utfor et stup når han skulle heale.

#goty16
 

demake

Seksuelt godteri
#98
Disclaimer: jeg er ingen pro i disse spilla, så ikke forvent at jeg er god-mode. Men jeg elsker jolly cooperation. I en stor og farlig verden liker jeg å være gulingen som passer på deg. If only I could be so gloriously incandescent.

S'nellers, man kan droppe equipment til hverandre (hvis, og bare hvis) våpenet har samme upgrade-level (eller lavere) som det høyest oppgraderte våpenet til den som skal plukke det opp. Hvis du dropper noe som er +10 og den andre personen bare har laga +2 våpen, så vil han ikke se droppen.

Om jeg har dobbelt opp av et uoppgradert våpen så kan jeg godt droppe det. Hvorfor? Fordi jeg elsker dere.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det hadde vært greit med en oversikt over hvem som spiller på hvilken plattform, avstemningen lar en ikke se hvem som stemte på hva.