Dead or Alive 4

#42
Tipper spillet -spillmessig- blir identisk med forgjengeren, noe som gjør at jeg ikke gleder med spesielt. Selvom jeg må si det så utrolig imponerende ut på den grafikkmessige siden. Har alltid hatet banene i 3'eren fordi de virker så lite troverdige (med unntak av den wrestlerbanen), så det var godt å se de gjorde noe med dette (ser hvertfall slik ut på bildene).

Dama på det nederste bildet så btw himla kul ut.
 
#43
En ting til som er kult er at du kan slå folk ut av kirker og ut i trafikken og alt kult!

ikke som på vf og tekken der banen er en firkant

På d0a2 som jeg prøvde på en spilleautomat i hellas så var det slik at man kunne ta team combo vis noen av vennene dine var i nerheten

Håper det er sån på dette og :)
Ikke at jeg kan glede meg for det kommer bare til xbox360 :tommelned:
og jeg har bare ps2 vurderer kansje å kjøpe ps3 men 360 er så stygg så det gidder eg ikkje!
 
#45
Hvis det der blir coveret, så synes jeg synd på DoA som et slåssespill, hvis det i det hele tatt har prøvd å være det.
Men, så er det jo også en grunn til at det kommer til boxen..den trenger noe som kan lokke til seg, og det blir DoA-fanboys + få spill som kan være geniale.
 
#46
la oss være litt ærlig, ok?
people play DOA not because they like the game. they play it because they are horny!!
lol
 
#49
Riktig det sushi. Men bare i tillegg virker det som de har glemt gameplayet (noe de hadde litt av før, og bare brukt videre). Men så er det jo doa og, altså ikke så viktig hva som egentlig skjer. Eneste kjipe er at dette regnes som et av "verdens slåssespill"..men, spillet kan være kult til sine formål uansett.
 
#50
Opprinnelig skrevet av Sushi@01.09.2005, 11.19
Så de satser på pupper og ikke gameplay?
257231​
akkurat ja, nå snakke du DOA språket. :tommelopp:
men DOA kan da ikke regnes med som et av verdens slossespill, den er jo ikke med i Evolution Turnering en gang, er den?
 
#51
LOL må si at doa skaperne er litt dristige
men det er jo bare kult at jentene ser hotte ut når du skal fighte!
 

EagleJin

Bear Necessity
#53
Cinos: DoA3 stod faktisk på listen over fightginspill som kunne velges inn i Evolution-turneringen. Men det gjorde MK: Deception også...
 
#54
Hehey! Jeg må nesten prøve dette spillet!

… Ikke pga. det kvalitetsfylte gameplayet, og det innovative kontrollsystemet, selvsagt, men damene var virkelig lekre!

Men sånn fra alvor til mer alvor (ehm, ja ... )

Hva er forbedringene i dette spillet? Reversals i luften, mens motstanderen din slynger deg en kilometer bort og ned, til en annen platform? Muligheten til å kunne ta luftkast selv om motstanderen ikke er i luften? Mer pantyshots?
 

EagleJin

Bear Necessity
#55
Opprinnelig skrevet av sortulv@10.09.2005, 23.52
Muligheten til å kunne ta luftkast selv om motstanderen ikke er i luften?
260185​
Sånn bare for å nevne... Du har du faktisk den muligheten i Tekken 5...
 

EagleJin

Bear Necessity
#58
"By shifting the advantage from the defender to the attacker, DOA4 will offer a completely new gameplay experience for DOA fans. After blocking an attack that leaves your opponent at an advantage, if you try to beat your opponent to the punch with a counter attack, you'll be taking the hit instead of dishing it out. Players will have to learn which attacks offer this new advantage so they know when it's safe to attack and when they'll have to remain on the defensive. "
ÅÅÅÅ sååå kongeeeeee!! Dette vil revolusjonere fighting-verdenen!!!

...

...

:ler:
 
#59
Næh, det der høres ut som de aller fleste andre fighting-games som eksisterer i dag (og er bra vel å merke..)
Virkelig på tide at DoA begynner med dette, noe de egentlig skulle gjort for sju spill siden...