Jeg spiller ennå

Har ennå ikke kommet til inferno fordi bonecrusher og vortex arcane enchanted.
Men ja, det er mye de har misforstått av D2 eller prøvd for hardt å legge til rette for folk som aldri har spilt et data spill på data maskin før. Jeg tror den største betydelige-men-ikke-åpenbare designforskjellen hvor jeg føler D2 er bedre er at du trenger ikke å gjøre questene, evt. at de fullfører seg selv når du bare diller rundt. Det tar 7 sekunder å starte spillet, lage/velge dude, og så løper du ut av byen for å denge quill rats mens du gir full blanke faen i npc-er som vil prate med deg.
Det tar flere minutter med dialog og fedex-quests før spillet begynner i D3, og du må gjøre det hver. jæla. gang du begynner act 1. Hadde det bare gjeldt for introen, men dette er jo noe som går igjen gjennom hele spillet.
Det med ferdighetssystemet og attripupper synes jeg blir en apropos i sammenligning. Det at du må skippe "you will never defeat me!!!" hver nølja gang du skal ta beinrangelkongen (og fade-effekten tar like lang tid som sekvensen selv, hvis du skipper det) synes jeg er helt utrolig design og noe jeg ikke en gang ville unskyldt en lavbudsjetts-arpg.