SITAT(Alex @ 10.06.2006, 20.50) 9101
Jeg er enig med deg Alex, Mongis og Nicholas - og sannsynlivis alle som er fans av Halo-serien. Singleplayeren i Halo 3 bør være noe lik den vi fant i Halo, og da tenker jeg på store baner, og flere muligheter for hvordan man skal komme gjennom dem. De kuleste banene i Halo 2 var de to som kom etter første bane, og Delta Halo. Men selv i de banene hadde man ikke noe valg om hvordan man skulle klare banene. Det eneste valget man hadde var om man skulle klarer banene til fots eller i kjøretøy.
Multiplayeren i Halo 2 var langt bedre enn multiplayeren i Halo, det synes jeg. Bilene reagerer mye raskere og banene ser mye, mye bedre ut, men de bør få med Sidewinder og noen av de klassiske Halo-banene i Halo 3. Og som Nicholas sier, det hadde vært jævlig fett å fått muligheten til å styre en pelican i Halo 3.
Tenker mest på Singleplayeren nå, men tenk hvor morsomt det hadde vært i mulitplayer! Rødt og blått lag starter i hver sin base på en haug, med en pelican eller covenant dropship, så må alle på laget hoppe inni flyet. På veien over til hverandres base, for å stjele flagget, så skyter flyene på hverandre, mens noen banshee's sirkler rundt covenant dropshipet for å beskytte det.. Og så kommer noen andre fra hvert team kjørende nede i dalen med biler og ghoster og tankser... :elsk:
Bare jeg som håper at treern ligner mer på enern, og ikke på toern?
Jeg savner sårt de store, åpne områdene fra enern. De ga deg voldsomme muligheter. Man kunne f.eks. liste seg fremover og drepe alle en etter en, kjøre inn med en warthog og ta alle samtidig, eller kanskje bare cruise forbi hele gjengen med en ghost. Områdene var og alle unike og krevde litt strategisk spilling. I motsetning til toern, som var alt for lineært og uinspirert i forhold til enern. Dessuten savner jeg de gode våpenene fra enern. Den gode helautomatiske rifla og den kraftige pistolen med zoom-funksjon. Guri malla, nå fikk jeg plutselig voldsomt lyst til å spille Halo igjen. Enern altså.
[/b]
Jeg savner sårt de store, åpne områdene fra enern. De ga deg voldsomme muligheter. Man kunne f.eks. liste seg fremover og drepe alle en etter en, kjøre inn med en warthog og ta alle samtidig, eller kanskje bare cruise forbi hele gjengen med en ghost. Områdene var og alle unike og krevde litt strategisk spilling. I motsetning til toern, som var alt for lineært og uinspirert i forhold til enern. Dessuten savner jeg de gode våpenene fra enern. Den gode helautomatiske rifla og den kraftige pistolen med zoom-funksjon. Guri malla, nå fikk jeg plutselig voldsomt lyst til å spille Halo igjen. Enern altså.
[/b]
Multiplayeren i Halo 2 var langt bedre enn multiplayeren i Halo, det synes jeg. Bilene reagerer mye raskere og banene ser mye, mye bedre ut, men de bør få med Sidewinder og noen av de klassiske Halo-banene i Halo 3. Og som Nicholas sier, det hadde vært jævlig fett å fått muligheten til å styre en pelican i Halo 3.