Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Hvordan er mp delen, er det bullshitfritt!? ingen tydelige feil?

Etter for mye gears of war så har ordet bullshit online blitt oppbrukt, jeg håper nå jeg kan finne roen og heller klage fordi jeg ble eid på fair grunn.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Man har vel spilt betaen, har man ikke? Ikke store forskjellene, bortsett fra de mest åpenbare. Ubalanserte våpen som flammekaster skal i tillegg ikke spawne på multiplayer med mindre man fucker med det i Forge, sååh det virker ganske stødig. Matchmaking er ikke oppe og går ennå dessverre, så vi har bare spilt litt mot hverandre.
 
Med tanke på at Uteena sa at dere var ferdig med campaign så trekker jeg konklusjonen at spillet er relativt kort? En bruker vel alt ifra 10 timer, pluss/minus, på de to forrige Halo-spillene, med mindre man "speedrunner" dem? Vil dere si at spillet kortere eller lengre enn sine to forgjengere?
 
Jeg spilte aldri betaen, siden jeg aldri har vært noen sånn kjempehalo fanatiker så solgte jeg crackdown når jeg var ferdig med det, fristelsen til og være med på beta var tilstede men jeg gadd ikke og kjøpe spillet på nytt igjen siden all dens verdi i cash forsvant når betaen var over.
 
Hvor mange maps er det i MP-delen? Regner med det ligger et par-tre vi ikke har sett enda. Hittil så vet vi vel om:

High Grounds
Snowbound
Last Resort
Guardian
Epitaph
Valhalla
Sandtrap
Narrows

Pluss et jeg ikke husker navnet på som var i en ViDoc. Da er vi oppe i 9. Bungie har vel sagt at det skulle være like mange som i H2(12?).
 
D

Deleted member 91

Gjest
Spillet tok oss kortere enn 10 timer, men vi spilte jo tross alt på Normal og var fire stykker, så det var ikke grusomt vanskelig. Akkurat passe lengde uansett, spør du meg. Mer gidder jeg ikke svare på angående singleplayer: Dere får oppleve resten selv. :)

Mongis: Jeg tror jeg telte elleve multiplayerbrett, men jeg er ikke sikker. Jeg kan ta en grundigere titt etterpå hvis du vil.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Ehm hvordan fikk dere tak i spillet, siden det fortsatt er rundt ei uke til det kommer ut? Bare lurer liksom... Regner ikke akkurat med at det bare er og stikke innom en spaceworld/EB Games f.eks her i byen og si at jeg skal ha det liksom.... Så si åssen dere fikk tak i det. Ikke at jeg skal ha det uansett da men.
 
Har startet på Legendary i 4 player co-op, og det har ikke akkurat vært en stor utfordring ennå. Klart, vi dør kanskje litt oftere enn vanligvis, men vi har ennå til gode å ha skikkelige problemer mot noen fiender.

Moro er det iallfall, men baksiden med å ha spillet såpass tidlig er at man ikke får spilt matchmaking ennå.
 

Halky

Veteran bruker ;)
SITAT(thetrain @ 16.09.07, 13.26) 82148
Det står tidligere i tråden menneh http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=20775

Edit: Jeg suger på å linke
[/b]
Hahah, så tragisk av Expert da. Håper de blir saksøkt av MS til de grader, sånn at dem ikke gjør sånt igjen, siden dette faktisk ødlegger for en god del. Men MS gidder vel ikke bry seg om sånt, vil jeg regne med. De burde bli strengere på sånt, og butikkene burde ikke få inn spilla før dagen de skal bli gitt ut, sånn at sånt ikke kan skje.
 
MS er i samtaler med Expert, og dama som solgte spillet er n00b og fikk kjeft av sjefen. MS frykter at folka som kjøpte spillet skal gå til avisene, jeg vet ikke helt hva de kan gjøre der utenom å anmelde spillet eller spoile noe. Så Expert sa at de kunne gi folka som kjøpe spillet, som er to unge karer som er med i The Saintz, norges ledende klan, en Xbox Elite. De ville tjene på dette, så nå er det visst blackmailing-rykter frem og tilbake. Det er visst snakk om 30 000 eller noe av avisene, mens alt MS kan tilby er en Xbox Elite. MEN! MS sponser The Saintz, og har sagt at hvis de to medlemmene av klanen går til avisene, da vil de avslutte sponsoravtalen. Så det store spørsmålet nå er hva de to gutta får for å ikke gå til avisene, eller levere tilbake spillet.

Snakket med han ene av de to som kjøpte spillet igår, så jeg har ikke noe link til denne informasjonen. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Halky @ 16.09.07, 13.35) 82151
... og butikkene burde ikke få inn spilla før dagen de skal bli gitt ut, sånn at sånt ikke kan skje.
[/b]
Du skjønner at dette er en skikkelig dårlig ide du og? :)

Husker Blizzard var super-nazi på det når Burning Crusade kom. De truet med å trekke tilbake alle Blizzard produkter fra den butikken som solgte BC tidligere enn de skulle, tror det hjalp :)
 
haha. ganske sykt å klare å selge noe så stort som Halo 3 så lenge før release da. men er jo tydeligvis langt flere enn bare to som har fått tak i det nå da? har alle kjøpt fra samme sjappa eller selger alle expertsjapper spillet nå?
 

K999

Keystone State Of Mind
Ja, det var nok Expert som solgte spillet overalt. Og jeg er jævlig sur, for at jeg ikke tilfeldigvis var innom. :(
Snakket med Jani (som jobber på Expert) og spurte om han kunne kjøpe et til meg, men han sa at Expert har fått mange telefoner fra MS og at de nå ikke får lov til å selge Halo 3 før datoen (ja, si det nå liksom) men at sjefen skal sikkert holde nøye med det nå.

JEG VIL HA!!!
 
La meg bare presisere at det selvsagt var en ren og skjær tabbe, ikke noe med hensikt som mange later til å tro. Men det er fullt og helt Expert sentralt og MS sin feil. Å få et spill to uker før lansering er ren vanvidd, et par dager før lansering er passelig tid å motta et spill på. Og når MS ikke engang legger noe som helst ved forsendingen som forteller om en sperrefrist, så gjør de det faen ikke lett for folk. Lederen for underholdningsavdelingen var borte på kurs og dermed var det noen medarbeidere som gjorde tabben, og alle som jobber i en elektrokjede er ikke spillgeeks, de hadde vel ikke engang hørt om Halo 3. Og nei, ingen fikk kjeft eller ble sparket eller noe slikt.
 
men var det flere butikker som solgte det, eller bare en? virker jo som det er en del som har fått kjøpt det allerede. men å få spill to uker før tiden er ganske uvanlig.
 
Aner ikke, jeg har ikke hørt om andre butikker som har solgt det, men det virker jo nesten slik ut ifra noen kommentarer her.
 
hvis det er flere butikker så er det veldig suspekt at de som har vært innom å spurt tilfeldigvis har møtt på noen som ikke hadde noe som helst peiling overhodet og fått endt opp med å få kjøp det. det er jo tross alt høstens største spillrelease så merkelig at så mange har fått kjøpt det.
 
Tviler på at det er solgt med hensikt i andre butikker, spesielt et så stort spill. Men kan jo selvsagt ikke fastslå noe. Fikk mye pes fra Expert-ledelsen også, det er jo de som må betale hvis MS skulle finne på noe i form av et søksmål eller restriksjoner på fremtidige spill/utstyr fra MS og til 360. Så har noen solgt det med vilje, har de hvert fall gjort det på egen hånd og brutt regler, vil nok få konsekvenser det i så fall hvis det hadde blitt oppdaget.