Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Med fare for å gi inntrykk av at jeg har sovet under en stein siden lanseringa: Hvordan vet man hvor man skal finne hodeskallene? Er de bare plassert på et vilkårlig område i løpet av et kart?
 
Skullsa er plassert på steder i Campaignen du gjerne ikke legger merke til så fort når du spiller gjennom spillet, men når du først finner dem, skjønner du at den bare måtte ligge der. ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eller ikke. Hva med den der I Would've Been Your Daddy-skallen, som noen måtte gløtte i selve spillkoden for å skjønne hvordan man skulle finne den? :p
 
Dette blir bare morsommere og morsommere vil jeg si. Spiller campaign sammen med 3 karer for tiden og det er trivelig. Nå har vi også cranka opp vanskelighetsgraden til legendary, så da blir det ekstra god peising. Likte aldri Halo og Halo 2 noe særlig men dette er instant win bare pga co-op mulighetene. Hipp hurra for Halo 3!
 
Det blir ikke for lett, da?

Jeg likte å spille co-op på legendary, det passet meg ganske godt, men med fire stykker må vel selv legendary bli litt walk-over?

Jeg registrerer for øvrig at Halo 3 er akkurat hva doktoren bestilte for veldig mange. Er det riktig å konkludere med at et glimrende kontrolloppsett, flotte våpen og fornuftig AI er alt folk trenger for å storkose seg? Jeg savnet jevnt over at Halo 3 fant på situasjoner som virkelig begeistret meg, men jeg lurer på om det bare betyr at jeg er en sur grinebiter.
 
Har ikke testet Legendary enda, men "slet" noen steder alene på Heroic så tror jeg må ty til co-op. Betyr dette bare smartere fiender, eller økes selve antallet på de også? 4-player co-op høres nesten litt for enkelt ut, som oerhört nevner.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(oerhört @ 02.10.07, 10.05) 84038
Jeg registrerer for øvrig at Halo 3 er akkurat hva doktoren bestilte for veldig mange. Er det riktig å konkludere med at et glimrende kontrolloppsett, flotte våpen og fornuftig AI er alt folk trenger for å storkose seg? Jeg savnet jevnt over at Halo 3 fant på situasjoner som virkelig begeistret meg, men jeg lurer på om det bare betyr at jeg er en sur grinebiter.[/b]
Det er ikke bare deg, kan jeg trøste med. Det er et koselig spill, men ikke akkurat Best Gaem Evar-materiale. Og det nest siste brettet i felttoget kan Bungie få lov til å trykke så langt de får det opp i ræva. Oops det ser ut som om de allerede har gjort det, basert på hvordan brettet ser ut haha!
 
Haha, der er jeg faktisk enig med deg. Men i ogmed at vi ikke hadde noen "baner-som-tar-sted-i-et-coventant-romskip", som også var jævla teite, så er det brettet egentlig ganske koselig i forhold. Hater covenant-romskip. :/
 
Hater scifi setting sånn rent generelt i alle FPS spill. De beste MP bretta (imo) er som regel så jordnære som mulig. Alle space maps fra tidligere Halo spill har stinka dritt og 3'ern var intet unntak.
Men heldigvis har vi nok maps som er brukbare og vel så det :)

Venter bare på ca$h, da går jeg til innkjøp av Halo 3. Sannsynligvis på torsdag. Må ha noe mens jeg venter på Call of Duty 4 ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Revan @ 02.10.07, 15.41) 84072
Haha, der er jeg faktisk enig med deg. Men i ogmed at vi ikke hadde noen "baner-som-tar-sted-i-et-coventant-romskip", som også var jævla teite, så er det brettet egentlig ganske koselig i forhold. Hater covenant-romskip. :/[/b]
Mårn du, til og med jeg fikk med meg at skipet du romsterer rundt i på åttende brett i Halo 3 en gang i tida var et Covenant-skip. :v:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hm. Ble ferdig med Halo 3-felttoget i går, og la meg si at de to siste brettene var en så solid nedtur at jeg nesten fikk en råtten smak i kjeften. Nest siste brett foregår inni ei ræv, og du slåss mot de kjedeligste drittfiendene noensinne. Siste brett er omtrent like vanskelig som å smøre på ei brødskive, og det ser fantastisk stygt ut også. Urk. :(
 

Endre

Ødela forumet
Da har jeg noe som vil muntre deg opp, Tryggve. Dette er nemlig den beste Halo 3-omtalen jeg har sett. Håper ikke du har sett den før, eller noen av dere andre, for den saks skyld. Ta også en titt på de andre Zero Punctuation-omtalene, det er bra greier.
 
Jeg må si meg jævlig enig i det nest siste brettet der. Jeg digger i utgangspunktet brettdesignet i Halo-spillene, men det brettet der er noe av det jævligste jeg har sett i spill. Drittkjedelig brett og lite engasjerende å bare løpe oppover og oppover i de samme omgivelsene en halvtime mens du treffer de samme fiendene rundt hver eneste sving.
 
SITAT(Yetipants @ 04.10.07, 12.34) 84258
Hm. Ble ferdig med Halo 3-felttoget i går, og la meg si at de to siste brettene var en så solid nedtur at jeg nesten fikk en råtten smak i kjeften. Nest siste brett foregår inni ei ræv, og du slåss mot de kjedeligste drittfiendene noensinne. Siste brett er omtrent like vanskelig som å smøre på ei brødskive, og det ser fantastisk stygt ut også. Urk. :(
[/b]

Synes de to siste var ganske greie jeg, når jeg gjorde det på legendary i går med to kompis gjorde vi det sånn at vi kun fikk drepe fåtall av fiender og kun skulle løpe gjennom hele, da ble det ganske hektisk når du kom til en blindvei og snudde deg og hadde en horde av eklinger bak deg, men vi hadde det ganske morsomt, selv om banen så luguber ut :/

Bildelen på slutten er derimot noe av det kuleste jeg har spilt, selv om det ikke var spesielt vanskelig :)