Jeg presenterer dere Gladiator Dukle 2107 rating 5v5 med såvidt topp 5% med netherdrake ( har ikke skill)
2/5 glad sesong 1 3/5 glad sesong 2 + arena staff + honour items s1 ( jeg ble hacked og mistet nesten 50k honour for to måned siden) men skal hardcore coops nå for å farme 70 k honour nå.
Neste uke må jeg nesten plukke opp wanden, da når jeg over 350 resiliance, men skal se om jeg ikke klarer over 400 resiliance nå som det er snakk om at det skal også påvirke dots.
Har enda ikke kjøpt gems til skuldre, og med det nye honourgearet så klarer jeg 11k ubuffet, jeg tar dem uten critt, er det samme nå som mages overhodet ikke er DPS men CC only ( om du ikke speccer elemental-mage combustion/iceblock)
Bruker PvE gems på chest

men skal ta dem til + resiliance så håper ikke at PvE folka klikker på meg.
Takk Affable

Øh, om du tenker på arena? Njaaa ... er vel kanskje alt fra 5 til 20 timer i uka eller no, om du snakker da jeg farmet til warlord så var det snakk om 12 timer i x3 måned eller no. :s
Er vel avhengig av hvor mye vi fikk, men har jo vært moro så da kan jeg game en del PvP, er så lol at jeg ble overbevist å spille mer på tampen igår kveld, vi vant og vi vant.

Edit : Er skummelt mange med gladiator tittel her egentlig, jeg vet at jeg med min rating var ca på 5%, men 5% er da ikke så mange?
Hva med Crizpy, noen som kjenner noe til han? Han hadde jo 2300 rating etc så jeg forventer at han også har fått den tittelen.
PvP
Se her, nå i PvE dem har re-designet noen av armoren så mine pve skuldre ser kule ut nå ^_^
PvE