Havnet på level 85 i dag og det gikk jo litt fortere enn jeg hadde forestilt meg, de forrige expansion-pakkene tatt i betraktning, men selve questinga er mye mer engasjerende enn før. Flott bruk av in game cinematics og forsåvidt ganske episke events som skjer i hver sone. Forøvrig liker jeg også "boss" fightene, da tenker jeg på de utenom instanser, der det som regel ikke er bare å hammre 1 1 1 1 1 1, men at det er litt mer interaktivt enn som så.
Har sånn utenom det smått begynt å geare meg opp og har i hvertfall bra nok utstyr til å kjøre heroics. Utifra erfaringene til de andre i guilden så skal de være rimelig stressende, noe som forsåvidt er greit, wotlk kjørte jo easy-peasy gjennom hele greia og folk flest kunne sove seg igjennom. Spørs om det blir så mye randoms i den kommende tida, da jeg tror det kan bli en heller uholdbar afære. Takker meg til guild-mates istede da.
Spiller forøvrig rogue på Stormscale, dro en race change fra Blood elf til goblin og ga han det fine navnet Zhank. Rocket jump og rocket barrage er artige saker