Den sosiale World of Warcraft-tråden

Noen vil ha ferie. :eek:
 
Ja, nå er tier6 avslørt ..

Herregud skjekk warlocks! De blir jo bare mer og mer imba!

dance)

Btw .. priest ser ut til å bli en slags ny paladin i pvp slik jeg ser det, farlig vanskelig å drepe .. gruer meg til 2v2 team arena.
 
Link, da.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
2x mage vil vel bli mest imba i Arena? Poly og så nuke driten ut av alt.
 
http://video.google.com/videoplay?docid=-8...ier+6&hl=en

vet ikke om folk har sett den før, men jeg fant den litt morsom.

Ehh .. to mage som bare kan polly? trinket? dispelling? counterspell? silence? til og med bubble? Jeg tviler ikke et sek at polly kan gjøre sakene bra 2v2 .. men mest imba .. langt ifra.

På en annen side så tror jeg at arcane power mage er the way to go i team arena også, alt av cd's forsvinner når du går inn der.

Jeg fikk meg forresten en grønn trinket igår med 10 min cd .. stunner target i 3 sek, så den blir genial å ta med seg videre.
 
Strengt tatt ikke nødvendig med to mages, da kun et av targetene vil være polymorphet hele tiden.

En shadowpriest og en mage, derimot.. eller en mage og en paladin. *sikle*
 
Dimineshing returns blir dobbelt opp i BG fra og med neste patch, så ikke overvurder mage.

I 2v2 er vel paladin + shaman/shadowpriest det vannskeligste å drepe. I 5v5 går det nok bare på sjokk-dmg, to rogues til å ambushe healers etc funker nok best.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Sant det, endelig gjør de CC'ing mye svakere. Kanskje jeg kommer til å ha kontroll over toon'en min i mer enn fem sekunder om gangen; det hadde ikke vært så ille.

Men er ikke faren i 5vs5 at det bare blir nuke calling. Dessuten tror jeg to frostmages sammen kan bli totalt imba.

Duke? ALT av CD's? Så jeg kan komme inn dit med en fresh Recklessness, hver gang? *sikle*
 
SITAT(Crizpy @ 29.11.06, 18.02) 38035

LOL CRIZPY DU SOM SIER WARRIORS ER NERFED OGSÅ GÅR DU RUNDT OG TWOSHOTTER 13 STYKKER PÅ EN GANG MED SWEEPING STRIKES, PLUSS AT JEG SÅ BLOODTHIRST, BUGABUSER ASS LOLOLOL


On t3h serious note: Elsker hvor gedigen du ble med kodo = D.
 
Weee! ingenting er som når maintanken rapper dine chromatic boots selvom han selv har fullt wrath set:D Og jeg bare har boots of might!

AAARGH jeg er irritert nå!