Den sosiale World of Warcraft-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Den er grei, skal komme meg dit til den 18ende! :)
 
Den 18. ende skal et par av oss som spiller wow på spillegal, starte på nytt, på en måte. Vi skal spille litt hver dag over julen, sammen. Siden mange av oss mener at level 1-30 er den morsomste delen av spillet.

Det er som sagt Alliance, på Laughing skull server, så alle vet det.
 
Hørtes faktisk ganske fristende ut.
Jeg skal se om jeg får tid til å spille, men jeg kommer uansett til å lage Paladin på serveren, bare sånn så at jeg er sikkret. :)
 
Det høres veldig alright ut i grunn, men tviler på at jeg klarer rett og slett. Er det snakk om laughing skull? eller? Og Alliance? Er fristende å starte en rogue... Er lenge siden jeg har spilt rogue og er litt keen på å spille en neger rogue:D
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, da har du langt å lpe hvis vi skal samles ved menneske start-stedet :p

Men det ordner seg sikkert... Siden jeg er gnom (<3) bare lper jeg til IF, rir vogna til Stormwind, og går derfra :)
Men har ni dager, burde rekke det ;)
 
Fordi det passet greit for meg og Scadente, og ingen har protestert enda, så da passer det vel for alle.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Det er egentlig ganske sikkert at jeg ikke kan være sånn vanvittig aktiv. Jeg kan spille noen dager og heller flytte en 26 warlock jeg har over til laughing skull etter hvert eller noe, kanskje.
 
Tok du ham? Deilig isåfall, sette sånne på plass.
 
Logget på den skitne roguen til en venn i dag for å teste arena ... Fy faen så gøy det var. På 5vs5 var det tre warriors igjen mot meg, klarte å ta ut to og få han siste til 50%, før han dodget gougen min og evasion backfiret :p . Sinnsvakt morro = D.
 
AAAhh kozkozkoz Illidan er så baaaarsk giev


YOU ARE NOT PREPEARED! zomg elske på illidan
 
Og der lagde jeg en paladin på Laughing Skull.
Kanskje vi burde lage et eget emne for dette, siden det kommer til gå litt utover den vanlige flyten i denne tråden.