Den sosiale World of Warcraft-tråden

Er det bare jeg som lagger som faen nå?
Har 800 ms på alle servere.

Funker greit i cs, men wow er fucka...ingen andre i guilden min har samma problemet.
 
Hadde samme problemet et par dager siden, har stabil ms nå men.
 
Gawd, hvor jeg har savnet det avataret der! :D
 
Zaknafein (elgen returns etc) som vanker her på forumet har mekka en warlock world of warcraft film - Dark Soul - Shadow and flame. Det er egentlig greit at Eivind har ignorert meg slik at han ikke ser linken, siden vi alle ville ha hørt om hvordan han ville ha eid karen her og det er egentlig helt greit.
 
Endelig kom dagen da jeg tross alle odds fikk DRAKE TALON PAULDRONS!

Jeg må si at de skuldrene var mer enn emosjonell ting å oppnå enn selve itemet i seg selv:D
 
SITAT(Crizpy @ 08.01.07, 18.28) 46027
Har vel hatt det i 4-5 dager nå.
Funker greit etter 12 på kvelden <_<
[/b]
Jeg har hørt at det kan være telenor sin feil, hvis du har det da. Noe om at de brukte nett fra Telia, og at det var for stor pågang på det om dagene da alle sammen var på.
Jeg leste dette på gamer-forumet, så ta det men en klype salt eller pepper.
 
For dere som har NextGenTel og sliter med høy latency:

SITAT
Økt responstid

Enkelte kunder vil for tiden kunne oppleve økt responstid mot enkelte utenlandske tjenester. Dette påvirker i størst grad spilltjenester. Feilen er identifisert og det jobbes med å rette problemet.
05.01.2007

[/b]
 
SITAT(Bamsefar @ 09.01.07, 15.03) 46157
Jeg har hørt at det kan være telenor sin feil, hvis du har det da. Noe om at de brukte nett fra Telia, og at det var for stor pågang på det om dagene da alle sammen var på.
Jeg leste dette på gamer-forumet, så ta det men en klype salt eller pepper.
[/b]
Har telenor så høres korekt ut
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT(Crizpy @ 08.01.07, 18.05) 46013
Er det bare jeg som lagger som faen nå?
Har 800 ms på alle servere.

Funker greit i cs, men wow er fucka...ingen andre i guilden min har samma problemet.
[/b]
Samme her. Har Telenor.
 
Jeg har også hatt jævlig lag og dritt i dag, selv har jeg også telehor...
 
Hah..
Guilden vår har het "Suicide Squad" (tatt fra en Monty Python film)
GM'en vår tok over guilden for 2 år sida, siden den tidligere gm'en stoppa å spille.
2 år, og her om dagen ble guildnavnet rapportert for å være "offensive"

En gamemaster fucka opp guilden vår, og gav gm'en vår en 3 dagers ban...hva faen.
http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=1&pageNo=1
Les om det der :p
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Fy faen det der er det latterligste jeg har sett. Det finnes ikke noe fornærmende i Suicide Squad navnet, spesielt ikke i et spill som stort sett utelukkende handler om drap og lemlestelse.
Dette alene er grunn nok til at jeg hater politisk korrekthet, det må være det latterligste fenomenet på en rimelig god stund, dette er et eksempel på at det fenomenet har blitt for viktig. Hvis dette bannes, da burde alt som innholder f.eks "War" og "kill" bannes også. Må ha vært en jævla hippie GM dette her :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er enig, det der er fucked up Crizpy... Også etter 2 år da! Men men... Kan sjelden stå imot the allmighty power of a GM! :(

Btw, min main transferes til Deathwing snart! (Skal kutte ned på spillinga, og spille med RL venner). Er på alliance da, men kan komme å ganke deg hvis du vil ;)
 
Hahaha. Crixpy>all