Den sosiale World of Warcraft-tråden

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jauss.. Skal in i Double Helix naa, som er mer eller mindre gamle Revival, blir saa kos det. Faar sikkert officer etterhvert som jeg blir mer aktiv igjen, saa bare gi meg en poke om dere vil raide litt :p

Cooking er paa rundt 200 allerede, saa det skal gaa fort. Saken er at jeg er hated av alle goblins... saa aa gaa fra 225 til 300 kan bli litt interessant, vel, ikke noe et par invisi-pots ikke fikser :D
 
Nå føler jeg litt for å slippe løs litt frustrasjon! I dag var vi bombesikkre på å få maggy ned, i går klarte vi å få alle til å gjøre jobben sin nogenlunde skikkelig og fikk han ned til 23%, men pågrunn av healer mangel så gikk det ikke helt bra. I dag derimot hadde vi fler healere og alt burde gått perfekt, vi hadde kanskje ikke den beste setuppen, men det hadde vi hvertfall ikke i går. Men neida! vi kom faen ikke forbi blast waven en gang, eller vi klarte å banishe, men healerene var tydligvis mentalt tilbakestående og fikk MT drept rimelig fort. Sånt blir jeg mektig irritert på! Og nå skal vi liksom slutte med karazhan og fokusere på SSC, men jeg ser faen ikke poenget! Når vi ikke en gang klarer å ta maggy, som i bunn og grunn er pisslett så ser jeg faen ikke no håp for oss i SSC! ARRRGH!

Faen ta fittene i NIX som tok med seg alle de gode spillerene fra guildet!
 
Føler litt frustrasjon jeg også. Nå har det gått 5-6 dager uten raid. Greit nok det, men når de slenger opp raid tider i hytt og pine og avlyser raids fordi officerene KAN ikke! Dette har skjedd sikkert 8-9 ganger nå, og jeg begynner å bli lei. Omtrent alle har lyst og vi signer oss hele tiden på forumet, men neida, plutselig så er det ditt, så er det datt!

Føler for å leave guildet, ettersom min kompis leavet som følge av at han slutter og da er det ikke noe jeg kommer til å savne å sånn kjempe spesielt. Men ikke lett for en stakkars hunter å skaffe seg guild heller. :p
 
Magg er easymode nå da . :p

Åssen guild er du i ? Knight Of Darknes? :p

Jeg ble med Nix på 5mansonyxia, var sløvt .. fikk tier2 paladinhead:D
 
Jeg er i undecided, mag burde være ezmode ja, derfor jeg er så mektig irritert:p
 
Har ikke bad memory tipper jeg, men PRE-TBC så var ikke undecided AQ40/NAXXguild?

Lol as, en av mine "mentorer" Stormscales første Warlord og tror han faktisk ble top3 i hele verden på å få r13 har mekket en vidd: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=1&pageNo=1

Han er så farlig arrogant på stormscale.org og på wow-eu at det er scary, men han har aldri vært sånn når jeg farmet PvP med han, han var hyggelig, ydmyk og gav meg råd liksom.

Hans første warlord ble jo bannet husker jeg, så han lvl opp en ny mage på en annen server fordi det endte med at han egentlig ble hatet på stormscale.org.

Jeg rekker akkurat å farme 5k arena til neste uke, så gull å starte med 3 deler av nye arena-gearet. :D

Da blir det 2/5 glads1 og 3/5 glad s2 + arenastaff. Tingen er at om glad-staffen s2 får nytt imba utseene så er jeg hypp på den med en eneste gang. :S

Alle gladiator-sesong 2 utseene + warrior stats får dem ikke har fått det med seg enda.
Som vanlig så er mage-designet UBER-CRAP, bare Paladin (lol, oransje ranger!) er verre.
Priest,warlock,warrior, shammy og hunter sine er ze shit !
 
Rettelse: Som vanlig er alle armorsettene kopiert fra et eller annent set, og byttet farge, for å så kalle det et nytt design.

Blizzard raker inn umåtelig mye penger, likevel har de konstante serverproblemer og har ikke klart å release noe i tide ... Noensinne.


Edit: Og ja, det eneste som ser verre ut enn mage er vel paladin. Selvom deres eneste problem er fargen, de har faktisk tøffe shoulders, mage sitter igjen med noe som likner craftables med stygg farge. Hadde de ihvertfall vært Sort/rød som det gamle glad-settet hadde det sett barskt ut.
 
SITAT(Duke @ 13.06.07, 11.35) 70064
Har ikke bad memory tipper jeg, men PRE-TBC så var ikke undecided AQ40/NAXXguild?
[/b]
Jepp, det var de, men det skjedde no dritt rett etter tbc, noen officerer og spillere som regelrett kuppet hele guildet fordi de mente det var for demokratisk, så de tok med seg de beste spillerene og bare non raiding members og de som var lojale mot guilden ble igjen, mens resten startet NIX, det frekkeste er jo at NIX liker å kalle seg det nye undicided, noe mange i guilden er fly forbanna på.
 
Blææh, utseende til arena2 hunter var som tier 5 bare med annet texture og det er stygt.
Warlock og warrior så jo passe skremmendes ut. :p

Blir statsen på arena2-set samme som arena1?
 
Blizzard hevder at dem har gjort at arena sett sesong 1 etc skal ligne på tier 4,5 etc, det er jo bare bullshit det vet jo alle, dem er bare så fucking late. glad 2 = skinnet t5 i andre farger.

Statsen er LITT bedre, blir en small uppgrade bare. I tilleg kommer nytt honourring, waist,wrist og boots.
 
Ja, glad-sesong 2 koster like mye som sesong 1 gjør nå, mens sesong1 blir billigere, er bilde på den siden hvor mye billigere sesong1 blir, er i snitt 200 billigere per item eller no, kanskje noe mer.