Den sosiale World of Warcraft-tråden

Idag har jeg insett hvor ubrukelig Stormsacle.org er. Vi har laget en guild recruitment tråd og den blir ødelagt av negroide jøder som prøver å forlenge e-penisen sin. Forbanna irriterende, da vi vi er en seriøs guild.

Vi har tross alt tatt ned Hydross, lurker, tidewalker, karethrass og leothoras på en uke.

Dinga 70 på undead mage'n et par dager siden, så driver og farmer litt gear og gjør litt pvp :)

Drepte alle auctioneerene i IF et par ganger i dag.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
High Warlord Naj`entus og Supremus down. WoW ble faktisk morsomt igjen etter Tempest Keep, Black temple minner meg om Naxxramas og det er kos :D

SITAT(Lurtz @ 02.09.07, 22.52) 80281
High Warlord Naj`entus og Supremus down. WoW ble faktisk morsomt igjen etter Tempest Keep, Black temple minner meg om Naxxramas og det er kos :D
[/b]
gz :)

gled deg til Teron Gorefiend, en boss som virkelig tester én raiders individuelle skills og om den personen failer så blir det mest muligens wipe

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Brøt endelig 1800 rating på 3v3en vår i går. Det var forjævlig, vi fikk 50 rating farmet av oss av et gimmick team med BT loot bestående av to hunters og en paladin og måtte bruke en time på å spille oss opp igjen.

Sånn ellers er jeg rimelig sikker på at vi klarer 2,1k-2,2k når vi er decked awt i gladiatorgear. Rogue+mage+priest er gromt fleksibelt, med mye større feilmargin enn de andre setupsene jeg har prøvd, og folka jeg spiller med er morsomme, smarte og jævlig flinke. Er utrolig glad for at jeg endelig har noe som funker.

Reroll Warrior, priest, pala eller warlock, det er jo de klassene blizzard har bestemt at skal funke i arena. :trollmann:

Cycerin

Du lever fortsatt i sesong 1, ser jeg? Det er resto druids og locks sammen som er jævlige, men menigmann tror fortsatt at de er latterlige og det er derfor ingen lærer seg hvordan man skal kåntre dem heller. Nå som lifebloom proccer bighealen sin når du dispeller den er det faenmeg umulig å holde jævlene vekk fra å heale locken sin, spesielt når de har søyler å løpe rundt som i Nagrand og Noob's Edge.

Som vile poison combat mutilate er det ganske greit å jage dem, såfremt du ikke kaster bort trinket, cloak eller vanish til når Nature's Grasp proccer og magen klarer å holde warrioren borte fra å stringspamme deg. Druid + DPS + random inneholder somregel ikke en pala, så det er ikke så vanskelig å kontrollere warrioren som det høres ut. Og er det en pala, er det fritt frem for manaburning fra priesten vår mens HoTs og Prayer of Mending enkelt holder meg og magen i live.

Lock/Druid er det mest ubalanserte shittet evher i 2v2

Jeg fatter ikke at det er en rogue/mage setup som har 2,2 rating på 2v2, det beste vi klarte var 2108 med det samme setupet.

Jeg mener hots og dots ftw? Warlock/paladin er også vanskelig setup å ta iallefall for oss.

Vi har ikke problemer med warlocks/SP priest sålangt, men mye av grunnen av det er fordi jeg gearswapper til over 300 shadowres. ( Faen at blizz absolutt må nerfe dette)

På PvE delen har vi også tatt ned lady Vashj og bare Kael i The Eye, jeg var utrolig nok med på det selv om jeg er PvP member for tiden.

Al'ar gikk ned i kveld så vi fikk prøvd oss på Vashj, fikk a ned til phase 2 på første forsøk i det minste, men det tar nok litt tid før vi får orden i kaoset:p

Dere tar oss ikke igjen. =p Nei da, er sinnsyk bra progress, men er jo old undecided så.

Tror vi ninjaed en tredel av phobia også i samme slengen nu. : p
Forresten, beta-fase på siden vår : http://noskilljustluck.doomguy.org/test/
All tekst som står er er bare noe jeg bare puttet inn for å ha noe der.

Jepp, vi er old undecided, så vi har jo experience med de fleste bossene, men det hjalp å luke bort ugresset som holdt oss tilbake.

Men jeg tror nok det vil ta en goood stund til vi har Kael og Vashj nede:p

Aslak

Humanoïde, incognito
i dag sletta jeg wow.. har ikke spilt på evigheter og tviler på at jeg kommer til å gjøre det igjen før expansionen tidligst

SITAT(Aslak @ 06.09.07, 19.27) 80906
i dag sletta jeg wow.. har ikke spilt på evigheter og tviler på at jeg kommer til å gjøre det igjen før expansionen tidligst
[/b]
Hvorfor slette det hvis du skal spille det igjen? Virker som du har litt for mye tid, selv for en gamer.

Cycerin

Hildring, Merciless Shanker i natt. Gleder meg til å doublecritte clothies for 3k.

454 resiliance i 5/5 s2 og om jeg tar 2 deler av s1 + resiliance trinket så har jeg over 500 resiliance, si meg hvor kommer 3k cloth crittsa fra? :eek:

Jeg trodde resilience cappet på rundt 400? Er det bare rykter da?

Tviler selv på at jeg kommer til å game noe før expansion, er usikker til og med da, spillet er utrolig kos under riktige omstendigheter, men faen så sur jeg blir over alt tullet som kunne ha vært fikset.

Jeg har nettopp flytta til den merkeligste battlegroupen, fra Misery til Vindication. I Vindication er det instant 2v2-queuetime, men til gjengjeld oppimot 15-20 minutter queue på AV, til og med i double-AV helger. o.o, Samtidig har mitt 2v2-lag 1810 rating, og vi er rank 200. Når vi 1850 får vi gladiator tittel, om vi holder ratingen oppe ved sesongskifte. Det er helt sykt. I 5v5 er det et lag med 2030 rating som er ranket nr. 1.

Det dumme er det at.. rundt klokka seks, sånn midt på dagen altså, er det maks én WSG (25~ min queue) oppe, kanskje to AV om man er heldig (20~25 min queue), ikke en eneste AB og ikke en eneste EoTS. Det er litt dumt for meg da, den eneste Veteran-delen jeg har er neck. |: Mangler resilience gear på begge ring-slotta, back, wrist, boots, 1H, OH og wand/rangedslot.

Men til gjengjeld har jeg 345 resilience (når jeg får enchant, som blir i dag) og 9,7k health. :eek: (Jeg kjører 3/5 Merc 2/5 Glad for dobbel +35 resilience bonus.)

Merciless Endgame next!

SITAT(Calath @ 14.09.07, 07.08) 81834
Jeg har nettopp flytta til den merkeligste battlegroupen, fra Misery til Vindication. I Vindication er det instant 2v2-queuetime, men til gjengjeld oppimot 15-20 minutter queue på AV, til og med i double-AV helger. o.o, Samtidig har mitt 2v2-lag 1810 rating, og vi er rank 200. Når vi 1850 får vi gladiator tittel, om vi holder ratingen oppe ved sesongskifte. Det er helt sykt. I 5v5 er det et lag med 2030 rating som er ranket nr. 1.

Det dumme er det at.. rundt klokka seks, sånn midt på dagen altså, er det maks én WSG (25~ min queue) oppe, kanskje to AV om man er heldig (20~25 min queue), ikke en eneste AB og ikke en eneste EoTS. Det er litt dumt for meg da, den eneste Veteran-delen jeg har er neck. |: Mangler resilience gear på begge ring-slotta, back, wrist, boots, 1H, OH og wand/rangedslot.

Men til gjengjeld har jeg 345 resilience (når jeg får enchant, som blir i dag) og 9,7k health. :eek: (Jeg kjører 3/5 Merc 2/5 Glad for dobbel +35 resilience bonus.)

Merciless Endgame next!
[/b]
hvilken server var du på og hvilken server flytta du til?