Den sosiale World of Warcraft-tråden

PvP var morsomts før de lanserte crosslinked BGs, på starten så så jeg fram til det, fordi da ble det mere PVP, men nå var jeg ferdig ranked før crossed BGs kom, den beste tiden jeg hadde i mitt liv var mot de to rivalguildene som begge har world wide rep aka Glamour og Warders, det at vi spilte på stormscale only gjorde også at det ble mer aktivtet på ss.org forumet, der vi også arrangerte outdoors 5v5, og det allerede på lvl 60. Savner de tidene.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Savner rivaliseringen, men det er så uendelig mye mindre ventetid nå om dagen.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
At MC/BWL ikke var vanskelig hadde en helt annen grunn. Spillet var relativt nytt, var derfor ikke urimelig at man ikke ble rævpult når man satte foten innenfor instance portalen. Når det er sagt, så var flere av bossene i MC/BWL vanskeligere, i hvert fall relativt (må huske på at tilgangen på add ons er en helt annen nå enn før). Bosser som Majordomo, Ragnaros, Nefarian, Chromaggus og Razergore. Razergore var jo en ganske utrivelig velkomst til BWL. AQ40 var utfordrene og det samme gjaldt Naxx.

Poenget mitt er at det ikke er noen grunn til regress. Dagens instances kan fullføres ved å rulle trynet ditt over tastaturet, det er helt meningsløst, kunne like så godt bare fått looten når man gikk inn der. 25 man er lettere enn mange heroics.
TBC var bedre. Den visuelle designen og trash var drit, men det var gode bosser. Lady Vashj, Kael'thas, Hydross og Leotheras var alle veldig gode bosser. De var kanskje litt over the top vanskelig i første utgave, men det ble fikset relativt raskt. Så kom carebear black temple, som bare sugde med tidenes anti-klimaks aka Illidan. Mount Hyjal har jeg fotrengt, så det vil jeg ikke kommentere en gang.
Sunwell var så som så. Vanskelighetsgraden var litt drøy og måten det var vanskelig på var tåpelig. Alt dreide seg om å pushe max dps/hps ved hjelp av haste og gjorde man en minimal feil så bare eksploderte hele raidet i et hav av flammer. Et sted mellom Sunwell, Tempest Keep/Serpentshrine i vanskelighetsgrad + legge vanskeligheten i taktikk og beregning i stedet for ren min/max så blir spillet interessant.

Jeg mener, jeg har spilt WoW PvE i 4 år. Gjort alt av content fra MC til Sartharion 3d. Wotlk PvE er patetisk, gratis epics for grineunger. Når jeg ser hvem som faktisk er i stand til å fullføre alt av content nå og tenker over hvem de var blir jeg bare lei meg.
 
Må si meg veldig enig med deg der Lurtz.

Det sier jo litt når det å cleare 25-mans med 20 spillere er en lett sak, med 10-man gear.
 
Litt mer informasjon om Dual-Spec

Jeg for min del gleder meg som en unge til Blizzard innfører dette, og jeg ble i tillegg positivt overaska at de valgte å legge til Glyphs og Actionbars som en del av konseptet.
Fantastisk å kunne bytte mellom to specs på et blunk, uten å måtte ta bryet med å betale en halv formue for å respece
 
Maximum da, hva slags gear kommer man ellers til å cleare 25man-content i? Om du ikke vet om hemmelige 15/20man items? Å cleare 25man i 10man gear er utrolig nok, relativt vanlig. Å designe bosser som krever gear man ikke har tilgang til ville vært litt for drøyt.

Jeg er enig til en viss grad, men jeg tror fortsatt ikke PvE har blitt så mye enklere. Forskjellen slik jeg ser det er at man har tilgang til gear på dagen man dinger 80. Man trenger ikke å farme rep i flere uker før man får brukbart gear. Skal ikke nekte for at det er veldig lett, men jeg tror det har noe med at man rett og slett blir flinkere å gjøre. Veldig mange av de som raider aktivt, har raidet tidligere, og vet til en viss grad hvordan det gjøres.
Har fortsatt troen på at Ulduar blir bra, når de selv sier at Naxxramas som 10 og 25man ga dem utrolig pusterom til å utvikle instancen og gjøre den unik.
 
Nå mente jeg å cleare 25man Naxx med 20 stykker og at dette så og si er like lett som med 25.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eivind: Er på Deathwing med begge karakterer, locken heter Maylinn og presten Missaid. Og pre-tbc PvE var the shiznit.
(Kan nevnes at jeg kun spilte hardcore pre-tbc, og ikke har testet end-game greier etter det...)
 
"Love is in the Air" avsluttes om fire timer og 20 minutt, og jeg har ennå ikke fått gjort ferdig alle achivements. sliter som nøkken med å få tak i Truesilver Shafted Arrow of Bag of Candies. :S

Hadde faktisk helt glemt hele greia, før en kompis sa ifra at hele dritten er ferdig kl 6 i natt, og fikk først begynnt med dette for noen timer siden.
 
Jeg fikk ingen bags de 4 første dagene jeg holdt på, men i natt fikk jeg to på rad og klarte skiten. De baggene er tydligvis mye mer skjeldne enn Lovely black dress som jeg nå har 6 stykker av på samme karakter.
 
De var det, men Blizzard hotfixa dropraten på de, siden folk hadde klagt så mye på at de aldri droppa.
3 timer og 40 minutt. ingen pil og ingen bag...
 
Hmmm. Jeg vurderer å plukke opp shamanen igjen som resto i pvp. Jeg spilte 2on2 med war/rsham combo i 2on2 i TBC og det var jævlig pes i forhold til å se druids som lekte seg. Det eneste som var viable den gang var nettopp rsham/warrior, det er morsomt å se hunter/rsham så høyt oppe. Er det den eneste effecktive comboen?

Forresten, her er et arcane pvp 2k+ film. Kos dere!

 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Kjør på med shaman. De blir bare bedre, og har masse knallgode comps om dagen.
 
Vel, jeg klarte nå til slutt å få tittelen "The Love Fool", og det kl 10, altså hele 4 timer etter at "love is in the air" ble avslutta.
Hvordan jeg klarte det, spør dere?
Kl 6 ble som sagt det hele avslutta, men siden serverne resatte seg ikke, var det fortsatt en gjeng med vakter rundt omkring som ikke hadde mistet hjertet over hodet sitt. Med en gang disse vaktene ble tildelt tokens, var det takk og farvel, og ingen flere hjerter ville oppstå igjen før neste år. Jeg satt altså og campet forskjellige vakter rundt omkring i IF og SW, og rett og slett venta, time etter time, på at debuffen min skulle forsvinne, i det håpet at neste gang skulle en vakt forære meg en godtepose.
Til slutt hadde jeg da flaksen på min side, og jeg fikk min andre godtepose rett før kl slo 10, og i den det siste godteriet jeg hadde ventet over 6 timer på å få.
Dere kan banne på at jeg var rimelig glad når achievementen endelig poppa opp på skjermen.

Men til gjengjeld, så fikk jeg ingen pil, og dermed ikke vanity peted jeg ønsket meg.
Men, men... Man kan ikke få alt her i livet.
 
Småbegynte på DK'en igår for første gang. Det er seriøst egentlig det gøyeste/verste jeg har prøvd. Gøy i form av at downtime er ikke eksisterende, men jeg blir på samme tid lei meg tenker over hvilke keyboardturners som spiller denne classen. Jaja, morro var det og jeg blir nok å lvle dødsridderen enda litt mer, selv om det er aaaaaaltfor lett å lvle. <_<
 
Klarte 4.1k dps på sarth 3d i går, ganske fornøyd med det.
Er fury warrior med 35% crit og 3500 attack power.
Its all good bitches, synes egentlig sarth 3d er den eneste fighten som er morsom nå. Den er sikkert lett for dere ubergeeks men vi wiper litt inne i mellom der.

Resten av wotlk er møkk, gleder meg til den nye patchen.
Blir artig å prøve arms igjen og.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Det eneste jeg gjør når jeg spiller wow om dagen er å ta en level eller to på en tilfeldig alt og så logge. Har en warrior som sitter på 64, spørs om ikke jeg må gå arms etter patchen. Juggernaut er så sinnsykt morsomt talent.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Det er lenge siden det har vært et så sinnsykt content-tørke. Jeg spiller cirka 2,5 time i uka nå og da er jeg med på å cleare alt hver uke, det sier vel egentlig alt. Blir Ulduar klarert raskt har Blizzard et problem, de bruker jo en halv evighet på å lage noe nytt.
Blir egentlig irritert over alt styret med PTR osv, føler at Ulduar nesten er gammelt nytt før det har kommet ut. Med de ressursene Blizzard besitter burde det ikke være umulig og internteste mesteparten, og la spillerene møte noe de ikke vet hva er for en gangs skyld.
 
... Og jeg slutta med wow igjen, snakkes om 6 måneder. :trollmann: