Doll of Cutie: Bringebær Drops

Drauden

SGs kollektive lillebror
:eek:ldman:

Angående anmeldelsen til VG så synes jeg VG kan gjøre hva faen de vil med anmeldelsen, men jeg ser også hvorfor Activision griner. De kan vel ikke forvente annet når de ikke gidder å åpne onlinedelen for anmelderene, men på en annen side har jo Treyarch gjort mange interessante forbedringer med multiplayeren som da ikke VG tar med i sin betrakning.

Det var nok Activision som bæsja mest på låret.
 
Hva Yetipants sa.

Jeg nevnte den største svakheten slik jeg så det med MW2 kontra andre nettspill der man ikke blir belønnet med å ha høy K: D for å kalle inn andre taktiske våpen i pulic play, men det virker som de har endret det i blækk åpps.
 
Igjen: Hva bryr det deg? Du kommer til å kjøpe det uansett. For min del syntes jeg det teiteste med den omtalen var at det ikke sto noe mer om zombie-modusen enn at man kunne spille som de fire folka man kan spille som, siden den modusen er det eneste interessante. Enspillerdel basert på den enkleste FPS-formelen i manns minne og en flerspillerdel som er gammal før den er tilgjengelig, hipp hurra liksom.
Hvorfor det bryr meg ? Fordi jeg mener at en god anmeldelse skal kunne formidle hva spillet har å by på alt i alt, hva man faktisk får for sine hundrelapper når man kjøper Black Ops. Tro det eller ei, ikke alle er CoD veteraner eller har vært gamere i 5-10-20år, de får ingen innsikt i hva spillet EGENTLIG handler om ved å lese Rune sin åpentbart håpløse anmeldelse. Og alle som gamet CoD gjennom de siste årene vet at det er ikke singleplayeren som blir spillt i hundrevis av timer. Man har altså tatt mest hensyn til modusen folk flest driter mest i ved hele spillet i denne VG anmeldelsen. Fantastisk :rolleyes:

Ekstra håpløst er det når dette er det CoD spillet med flest nyheter i multiplayer delen. I'm just sayin'..

Men du har rett i en ting, jeg kommer ikke til å bry meg om anmeldelsen når jeg tar turen innom Gamestop i morgen. Og jeg krysser fingrene for at Rune skal få anmelde neste Starcraft spill, singleplayer only! Terningkast 3, fuck yeah!

Drauden skrev:
Angående anmeldelsen til VG så synes jeg VG kan gjøre hva faen de vil med anmeldelsen, men jeg ser også hvorfor Activision griner. De kan vel ikke forvente annet når de ikke gidder å åpne onlinedelen for anmelderene, men på en annen side har jo Treyarch gjort mange interessante forbedringer med multiplayeren som da ikke VG tar med i sin betrakning.

Det var nok Activision som bæsja mest på låret.
Det finnes en god grunn for at man ikke finner anmeldelser fra andre seriøse og respekterte gaming nettsted enda, de venter til de faktisk kan anmelde hele produktet. VG valgte å gå FIRST!!!11 og trynet hardt. Ser ikke at Activision har skyld her gitt.
 
han skriver jo at det er anmeldelse av single player mode hva er problemet hmm
 
"Folk det er verdt å spille mot", ja. Tror enda ikke jeg har vært borti noen sånne i løpet av mine ti timer med Moderne Farfar 2, bare sutreunger som griner over at man spiller feil.
Da har du hatt en annen spillopplevelse enn det jeg har, noe som er synd.

Campere har aldri vært noe stort problem og de fleste som klager over campere er som regel de som suger og klarer å gå i den samme fella gang etter gang etter gang, dermed gjør de det også attraktivt for folk å campe.
Hvorfor gjøre det vanskelig for deg selv og lettere for andre når man kan gjøre det omvendte?

Det virkelige problemet med MW2 var vel heller de som juksa i form av autoaim o.l. Dette var vel kanskje ikke noe problem på konsoll.

Poenget er vel uansett at om man spiller mot brukbare folk, eller i hvertfall at det motsatte laget består av noen som i det minste er over gjennomsnittet gode, så lønner det seg ikke å campe og du vil aldri i verden klare å opparbeide deg en lang nok K: D ratio til at det er verdt det. Og siden MW2 hadde en greit stor brukermasse så blir det nok dessverre noen kjipe runder.

Killstreak rewards er hvertfall noe som eier etter min smak og det er synd om de ikke har dette i Black Ops.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Metascore holder seg nok unna anmeldelser de ikke kan lese. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Min opplevelse av CoD-flerspiller er først og fremst at du må grinde så. jævla. lenge. før du får noe artig å leke med i det hele tatt, og at det dreier seg mer om å finne den beste kombinasjonen av utstyr og å kunne brettene best for å kunne knerte folk enkelt, og ikke så sabla viktig hvor god man er til å skyte og sånn. Derfor pleier jeg mest å rave rundt med granater og knive folk i ryggen, gjør det ganske skarpt på den måten også. Sjelden jeg ligger dårligere an enn nummer 2/3 på laget eller totalt hvis jeg spiller FFA.
MøKKETE D skrev:
Og alle som gamet CoD gjennom de siste årene vet at det er ikke singleplayeren som blir spillt i hundrevis av timer. Man har altså tatt mest hensyn til modusen folk flest driter mest i ved hele spillet i denne VG anmeldelsen.
Hvis "folk flest" er de som allerede har lagt inn noen hundre timer i CoD og kommer til å kjøpe spillet uansett, så stemmer det der. Og så var det dette med hvor mye det har å si for dem, da. Jeg ser virkelig ikke poenget med å sutre.
 
Faktisk den beste single-player opplevelsen jeg har fått fra ett COD spill.

Ikke at det sier så mye.

EDIT: Litt mer lengde på denne spillen også.
 
Nå er det jo også sånn at det er horder av folk der ute som faktisk har kjøpt CoD spilla og bare spilt story mode også, jeg kjenner personlig 4-5 stykker som har gjort akkurat det. Om de i begynnelsen hadde blitt fortalt at Story moden varer i 10 minutter og at de burde styre unna så kanskje de hadde gjort seg selv en tjeneste og spart litt spenn.
 
han skriver jo at det er anmeldelse av single player mode hva er problemet hmm
Det blir nevnt som en PPS helt til slutt, det burde blitt poengtert tidlig i teksten.
Terningkastet i seg selv har ikke så mye å bety, ihvertfall ikke når det kommer fra VG. Det er mangelen på ekte informasjon som er problemet.
Istedet brukte han mye tid på å kritisere Treyarch, wow for det har ikke vi hørt fra haters før ?

Maximum skrev:
Nå er det jo også sånn at det er horder av folk der ute som faktisk har kjøpt CoD spilla og bare spilt story mode også, jeg kjenner personlig 4-5 stykker som har gjort akkurat det. Om de i begynnelsen hadde blitt fortalt at Story moden varer i 10 minutter og at de burde styre unna så kanskje de hadde gjort seg selv en tjeneste og spart litt spenn
Ja, selvfølgelig finner man de som kun spiller det singleplayer også. Men som jeg sa, det blir ikke brukt hundrevis av timer på singleplayer. Og all DLC er mynta på multiplayer også. Dvs, ja man kan selvsagt spille Zombies alene. Men hvem gjør det da ?

Yetipants skrev:
Hvis "folk flest" er de som allerede har lagt inn noen hundre timer i CoD og kommer til å kjøpe spillet uansett, så stemmer det der. Og så var det dette med hvor mye det har å si for dem, da. Jeg ser virkelig ikke poenget med å sutre.
Nei, det har ikke noe å si for meg eller andre som vet hva vi går til. Men for en som aldri har prøvd CoD så blir dette en villedende og mangelfull anmeldelse.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og folk som er interessert i actionfilm-inspirerte jalla-skytespill og aldri har prøvd CoD regner du med det er mange av, eller? "Folk flest" bryr seg uansett ikke om omtalen, ifølge ditt eget utsagn.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

SHDR

Gullmedlem
Min opplevelse av CoD-flerspiller er først og fremst at du må grinde så. jævla. lenge. før du får noe artig å leke med i det hele tatt, og at det dreier seg mer om å finne den beste kombinasjonen av utstyr og å kunne brettene best for å kunne knerte folk enkelt, og ikke så sabla viktig hvor god man er til å skyte og sånn. Derfor pleier jeg mest å rave rundt med granater og knive folk i ryggen, gjør det ganske skarpt på den måten også. Sjelden jeg ligger dårligere an enn nummer 2/3 på laget eller totalt hvis jeg spiller FFA.Hvis "folk flest" er de som allerede har lagt inn noen hundre timer i CoD og kommer til å kjøpe spillet uansett, så stemmer det der. Og så var det dette med hvor mye det har å si for dem, da. Jeg ser virkelig ikke poenget med å sutre.
Trur du trenger å komme i Onkel Erlends tarmer og spille litt Bad Company 2.
 
Apropos bæd kompani. Nå kommer VIP#7 med 4 nye kart, relansert fra det første spillet. For en tilfeldighet at det ble annonsert denne uka!

http://www.joystiq.com/2010/11/08/bad-company-2-getting-updated-bc1-maps-and-more-in-vip-map-pac/

Maximum: Drit i det argumentet om at du på grunn av man suger så griner man over campere. Spill bæd kompani med oss så skal jeg plante c4 der du camper i hjørnet av huset og sprenge deg i fillebiter. ;) Den beste motoren har nemlig ikke kådd.
 
Har spilt i hjel Bad Company 2 og om du mener det spillet ikke har campere så får du gå å syte et annet sted mister. BC2 er på langt nær like fast-paced som MW og det spillet der belønner campere så inn i satan at det gjør vondt, snipe med pumpehagle anyone?

Om du har litt småskills så kan du enkelt og greit gjøre kort prosess på campere, det er vel derfor jeg aldri har klaget over dem heller.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Bad Company belønner squads som jobber sammen, derfor er det BC2 som er gøy å spille med buds.
 
Jepp, om man spiller det sammen med noen, ja. Der kan du som regel domminere det andre laget med bare et squad som jobber sammen, men om man spiller alene mot andre er det en annen sak.

Jeg påstår ikke at BC2 ikke er drit jævla morsomt, noe det er!