Hakkinga var på magisk vis borte da jeg starta spillet for andre gang, forresten. Nå er jeg på tredje brett (Hardened) og står fast på den andre respawn/skyt tre folk/dø-loopen så langt, omtrent akkurat på samme punkt som i Moderne Farfar 2. Det har vel også vært tre cutscenes hvor kisen min er slått i bakken og blir dratt opp av en kompis, så hvis det hadde vært et par "GET TO THE FUCKIN' CHOPPER! WE'RE RUNNING ON FUMES!" så hadde det vært rimelig vanskelig å se forskjell. Og det var ikke akkurat lett å holde styr på hva som skjedde i Modern Warfare 1 og 2 fra før av, så dette begynner jaggu å bli komplisert.
Og til dere andre som spiller på PC og har lyst til å sjekke ut eastereggs i menyen: Jeg har klart å reise meg opp av stolen et par ganger nå, og jeg tror det skjedde da jeg trykka på Space (hopp) og Ctrl (prone) samtidig. Ikke helt sikker, men da slipper dere muligens å måtte finne det ut selv siden samtlige guider der ute ber deg om å trykke inn begge avtrekkerne samtidig.
Og til dere andre som spiller på PC og har lyst til å sjekke ut eastereggs i menyen: Jeg har klart å reise meg opp av stolen et par ganger nå, og jeg tror det skjedde da jeg trykka på Space (hopp) og Ctrl (prone) samtidig. Ikke helt sikker, men da slipper dere muligens å måtte finne det ut selv siden samtlige guider der ute ber deg om å trykke inn begge avtrekkerne samtidig.