Nothing. Har ikke testet det enda. Det var såvidt spillbart i 1600x1200 i Ultra High, og det var ikke mye bedre i High. Var såvidt over 20FPS i High og litt under i Ultra High, så jeg tror ikke FSAA er verdt beslaget det helt sikkert vil gjøre på mine standardinnstillinger: 1024x768, High. Kan spille det i 1280x1024 også, men da går frameraten ned til rundt 45-50 og er litt mer ustabil når det skjer masse. Skal se hva jeg kan optimalisere for å få det helt stødig i den oppløsningen ...
Edit: Testet 4x FSAA i 1024x768, High. Fullstendig spillbart, men med visse usjarmerende slowdowns med mer enn 2 dynamiske lys i scenen. Gikk ned fra stødig 60-70FPS til rundt 40. 2x FSAA viste nesten ingen performance hit, frameraten lå stødig på 50-65FPS. Flere dynamiske lys fungerte fint, med en slowdown til rundt 30FPS i det to imper bestemte seg for å kaste ildkuler omtrent samtidig. Får se om jeg gidder spille i 2x FSAA ... det så ikke så fantastisk mye bedre ut at jeg føler det er verdt det. Akkurat som Ultra High ikke føles helt nødvendig ...
Scorpiux: Ah, jeg misunner deg din hardware. *Tar på Scorpiux*
Er det bare meg, eller er dette det drøyeste ePenis-spillet noensinne?