[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Jante

privileged CIS shitlord
#43
At de har fjernet noen byer kan vel også ha noe med at det er 200 år etter Oblivion?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#44
Cyrodil var uansett for stort med altfor mye unødvendig terreng som bare var der og kjedet seg.
 
#45
De lover voldsomt mye bra, som er lett å bli opprømt over, men for meg ser lovordene ut til å være altfor langt forut der vi er nå. Så spillet blir garantert ikke i nærheten av det det blir hypet opp som, spesielt om man tar Bethesda sin historie i betraktning. Bra blir det nok, men store deler av underholdningen jeg fikk av Oblivion kom fra alle bugs og særheter som egentlig ikke var intensjonen fra utviklerens side...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#49
Legg merke til bildene i heftet med notene - Mads Mikkelsen og... Techno Viking?
 
#50
Though Skyrim's Nordic setting is a more rugged environment than the Renaissance festival feel of Oblivion's Cyrodiil, the new setting isn't lacking in breathtaking views. To create a diverse country filled with steep mountain passes and dense forests, babbling brooks and violent waterfalls, glacier coastlines and snowy tundras, Bethesda went back to the drawing board and rewrote every major system powering the gameplay experience. The result is the newly dubbed Creation Engine and Kit.
Såå.....det er ikke Gamebryo men en videreutvikling..eller er det nytt? Hrrmery.

http://www.gameinformer.com/games/t...d-elder-scrolls-v-skyrim.aspx?PostPageIndex=1
 

Lodin

Der Waaaah
#51
Misstenker at det er "nytt" på samme vis som at Mass Effect 2 på PS3 bruker ME3 sin "helt nye" motor.

Og uansett kjører alt egentlig bare i Quake 3 så hvem bryr seg? =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
:eng: Quake 2.