[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Trench_Rat

Sommerbildene våre
ble angret av en drage i kårt jarden til magic college en hel haug med mages angrep den og jeg tok den med to slag av øksen min :smugdog:

edit: får man noe XP av å fullføre quests
 
For å fjerne varulvdommen sin må man bekjempe sin varulvsjel. Jeg brukte soul capture til å fange den inni en sten :smugdog:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
har akkurat gått opp får meg at jeg er lvl. 16 og har ikke kommet lenger en gray beard tempelet i hoved questet
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
er level skaleringen like mongloid som i Oblivion begynner og møte mye bjørner og troll
 
Mer distriktsbasert enn levelbasert tror jeg. Føler ikke at det har blitt noen fler troll eller bjørner ettersom jeg blir sterkere. Er snart lvl 35.
 
105 timer fordelt over to savefiler og har enda ikke vært hos Greybeards. Kom meg til trappa, men det var så langt at jeg bare snudde og gjorde andre quester istedet. Drar dit når jeg er level 50-ish, tenker jeg.
 
Hesten min er...borte?

Jeg tok det questet i Riften der jeg skulle stjele en hest og siden da har hesten min vært sporløst forsvunnet :qq:

Lydia strøyk dessverre med for ganske lenge siden men dukket likevel opp, dau som bare det, i bryllupet mitt i Riften. Siden hun spawna der trigga det en bug som gjorde at jeg faila bryllupsquesten og da måtte jeg sjekke wiki. Løsningen var så enkel som å dra Lydias døde kropp ( :qq: ) til et annet rom og spørre brura om hun var gira på å gifte seg likevel. Så da ordna det seg.
 
Level 30-something, runda over 40 timer og har bare vært innom skrikefolka. Kasta inn 4gb modden fra nexus og kan nå kjøre ultra med helt grei framerate. Denne spillen er ekstremt vakker. (Har også modda inn crafting av unike rustninger uten enchants, må bare lære meg smia så blir det nightingale hybridsett!)

Okay hm! Er nesten ferdig med etterslepet til TG, ferdig med DB, ferdig med MG og orker ikke Companions enda, så jeg lurer på hvilken side jeg skal ta i borgerkrigen:

Stormcloaks:
Ekte nords/Rebeller
Trolig mer slossing hvis jeg velger den siden
Frihet til å velge Skyrims egen gud
Bare lederen er en dick
Bryr meg egentlig ikke om hva som skjer med Skyrim senere så..

Empire:
Vil ikke ødelegge geopolitiske avtaler om jeg blir med her - ei heller kommer Skyrim til å bli invandert av folk om et par år.
Hvis jeg blir med så kommer ikke Stormcloaks til å bedrive massemord og undertrykking av andre raser
Står for hva de tror på, lederen manipulerer ikke alle for å vinne makt (han sier det rett ut)
Jeg er Breton. Fuck Nord rasister.

Forslag?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Angrer ikke jeg trykket på den spoilertagen for har hittil ikke klart å sette meg inn den konflikten i det hele tatt, håper å gjøre en masse sidequests før jeg trenger å ta stilling til det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Samme her, jeg kommer til å drøye akkurat den biten til jeg er erkeleder i alle guilds. Jeg ble archmage i går og er ett oppdrag unna å bli leder i Thieves Guild. Etter det står vel Bards College for tur, det er bare litt synd hvor lite nyttig speechcraft er her i forhold til Fallout.
 
Jeg tar bare sidequests, men jeg har valgt side (Stormcloaks) og nå bare peiser jeg på med Companions, Thieves Guild og Dark Brotherhood. Hogwartsquestene er så mongokjedelige foreløpig men jeg har planer om å ta de også. Har enda ikke vært innom Solitude, Dawnstar, Falkreach, Markarth (eller jo, men bare bittelitt) for å nevne noen steder og jeg har knapt vært innom vestre halvdel av mappet. Galskap.

Hvilket sverd jeg bruker? Fortsatt Skyforge Steel Sword (Fine) :(

(Triple damage med pil og bue i sneak som en baws derimot :riffa: )
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du får et ganske snasent sverd et stykke uti Thieves Guild-questlinen.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Kan jeg joine imperial legion for lulz og så joine opprørene
 
Nå som jeg har vært omtrent over hele verden merker jeg at det eneste jeg gjør er å gjøre quests, som består for det meste av gå-dit-drep-banditter-plukk-opp-gamle-gjenstander-gi-det-tilbake-til-meg-gjenta. Lett å gå lei av. Bethesda trenger bedre skrivere, for historien er middelmådig mens de fleste quests er kjedelige satt opp. Eller bare overlate hele Elder Scrolls-serien til Obsidian.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Begynn på hovedhistorien, de questene er etter sigende bedre skrevet og mer innholdsrike.