[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Er ikke så fryktelig rart at man begynner å bli litt lei etter å ha utforsket hele Skyrim. Kan tenke meg det har tatt noen timer. Har 103 timer i spillet nå, mener Steam i hvertfall, vil tro kanskje 100 av de er reelle, men uansett så føler jeg at det begynner å terpe på tålmodigheten. Har lett for å rutine-fullføre oppdrag bare for å bli ferdig med de (dvs, fast travel til nærmeste lokasjon, ta deg fram til det aktuelle quest-stedet, gjør jobben raskt og så fast travel tilbake uten å utforske så fryktelig mye).

Enig med Patney, men likevel føler jeg en trang til å gjøre dem likevel. Hovedsaklig fordi jeg vil se alle tallene gå opp men utforskinga er alltid gøy og det dukker alltid opp uforutsette ting når jeg skal gå et sted. Tror ikke det er mange ganger bare går rett fra A til B, som oftest blir det noen avstikkere i mellomtiden også ender jeg opp med å gjøre noe helt annet enn jeg opprinnelig hadde planlagt.

Nå er det vel ikke så veldig rart at random genererte quests er kjedelige heller da. Blir ikke akkurat sånn at jeg kommer til å spille dette til evig tid av den grunn.

Tror ikke jeg har kommet til det skrittet at det er random genererte quests enda, med mindre de dukker opp selv helt i fra starten av spillet.

De random generte oppdragene er vel ting som bounties osv. Normale quests er ganske kjedelige og.

De verste questene er de jævla "Finn X antall steiner/blomster/fire ashes/dritt" og kom tilbake med det hit.

Drittquester. Også bare ligger de i journalen. For alltid. Også gjør jeg den likevel for å få den vekk. Faen.

På den andre siden utforsket jeg noen dwemer ruiner som var schwæære og fylt med feller og """"gåter"""" og masse bra loot (fant noe ebony armor blant annet) og alt endte med en boss (men som desverre hadde dritlite liv til tross for hvor mye skade han påførte meg). Var gøy. Så Skyrim er dritbra når man bare utforsker på eget initiativ, men så fort man gjør bestemte oppdrag blir det kjipings.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nå er jeg word-hunting, dvs at jeg stikker opp til Greybeards og snakker med Arngeir (irritasjonsmoment: det er fire karer der oppe som ser helt like ut og du må finne han ene) for å få hint om neste Word mellom hver gang.

Det er en del Words ute i det åpne, men dungeonene som inneholder dem er hakket mer interessante enn de fleste, så det kan anbefales.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
ny patch til ps3 i dag noen som vet hva den fikser?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Å dæven. *starte opp Skrim*

Patchen skal visstnok lette på den grusomme laggen som dukker opp når man har store savegames og spiller en del timer i strekk (eller som presseansvarlig sa, "Longtime PS3 play"). Mitt savegame er 13 MB og jeg kan spille i to-tre timer før frameraten dropper til 5 fps i byer og utendørs. Bethesta's gonna Bethest.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
ble ganket av 3 hired thugs som har bounty på meg fra Nord Watch samtidig som en drage angrep mens jeg sloss mot dem så kom en ice saber thoot tiger og sloss med dragen :eek:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fant patch notes.

BUG FIXES
  • General optimizations related to stability and performance.
  • Essential followers recover properly if player fast travels away.
  • Fixed rare instances of dragons flying improperly though objects after player exits an interior.
  • Fixed rare instance where the a music track would not stop playing properly.
  • Autosave message properly displays when going through a load door.
  • The fifth level of the Light Fingers perk correctly calculates the Pickpocket skill bonus.
  • Enchanting an item to improve the Sneak skill properly calculates the bonus to the player's Sneak skill.
  • Enchanting an item to improve the Lockpick skill properly calculates the bonus to the player's Lockpick skill.
  • Corpus Enchanter perk properly calculates bonuses to stats for the player’s new enchantments.

QUEST FIXES
  • Fixed rare issue where a character would not arrive properly to the Thalmor Embassy during Diplomatic Immunity.
  • Rescue/Attack on Fort Neugrad will trigger properly if player travels to Fort Neugrad by foot.
  • In To Kill an Empire, Gianna will now talk to player with certain diseases.
  • Fixed rare instance of Civil War battle not starting properly if player receives a Companions quest from Farkas.
  • During Brelyna's Practice, fixed rare issue where the player could be permanently invisible.
  • Triggering combat in Largashbur no longer stops progression to The Cursed Tribe.
  • Fixed rare instance where fighting a Civil War battle during The Fallen would prevent the Jarl of Whiterun from accepting their axe in Message to Whiterun.
  • In The Horn of Jurgen Windcaller, fixed rare instance where Arngeir would not teach player the last word of Unrelenting Force.
  • In Taking Care of Business, fixed issue where Brynjolf would not give player this quest if Talen Jei was dead.

Har egentlig ikke merka noen bugs enda (bortsett fra at Lydia dukket opp i bryllupet selv om hun var kjempedau) bortsett fra at teksturene ser rævva ut til tider, håper de får ordna det. Den savegreia til PS3 virker irriterende men jeg lagrer nesten alltid til ny fil uansett så jeg ville ikke merka det.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Savefilene blir ikke mindre hvis du starter på en ny. Det er all dritten den inneholder, som posisjonene og innholdet av alle likene i alle dungeons du noensinne har vært i.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
gikk grisefylla sammen med en kar viste seg å være en daderic prins og gjorde mye faenskap beste quest hitill

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg fikk i oppdrag å bryte meg inn i huset til en kar for å lete etter bevis, men ble advart mot hans etter sigende svære vakt. Nevnte vakt var så staut atte hjelp og det vakke måte på, og måtte enten tas hånd om selv (åh nei, det var ikke anbefalt!) eller man gjøre et quest for å slette gjelden hans og dermed få han på sin side. Jeg forhørte meg om å slette gjelden hans, men kom ved et uhell i nærheten av eiendommen han bevoktet. Plutselig står han foran meg og brøler så jeg klikker en gang på venstre mustast i ren reaksjon. Han daua.