[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Lodin

Der Waaaah
Men det forutsetter at man waster verdifulle perks på resten av det treet.

E: Patchen er vistnok utsatt til 360 og PC siden den fjerner all resistance enten det er naturlig eller fra potions. Flame atronachs er like sårbare mot ild som alt annet osv. GG Bethesda. XD
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, Eurogamer bekrefter at ting er føkka. Forøvrig flyr nå drager baklengs. Dette er da ikke no nytt siden i orginalversjonen av Daggerfall kunne skjeletter kun gå baklengs.
De av oss som mesterraser kan gå inn på spillet i Steam\properties\updates og sette det til å ikke oppdatere automatisk. Sånn i tilfelle de skulle finne på å gi oss galskapen også.
 
Fuck ass, har ventet en uke på denne i håp om litt bedre ytelse. Dataen min takler det meste men enkelte områder i Skyrim gir meg helt ræv framerate uten noen grunn.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kjør 4GB-launcheren dersom du har en anstendig mengde minne i systemet. Sånn ellers er det noen områder, f.eks. større ruiner, som rett og slett bånner FPS-en fordi det er for mye facinerende arkitektur. Selv kan jeg stort sett kjøre Ultra-innstillinger, men prøvde meg på High for å se om de ruinene gikk glattere. Det gjorde de ikke.

4GB-launcheren gjorde forsåvidt ikke spillet mer flytende, men mer stabilt. Jeg hadde tilfeller ganger crash-to-desktop før, men de er helt borte nå.
 
Jeg kjører launcheren, fikset på .ini-filer og lastet ned fan-"patcher. Er bare spillet som er kodet grusomt, fascinerende arkitektur eller ei.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Patney skrev:
Jeg kjører launcheren, fikset på .ini-filer og lastet ned fan-"patcher. Er bare spillet som er kodet grusomt, fascinerende arkitektur eller ei.
har bethesda noensinne laget noe som er bra programmert? bare lurer.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hvor mye gamerscore utgjør det nei vent.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hvor mange timer klokka du inn på det før du gjorde det der? Og kommer du til å gidde å fortsette med spillet nå?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nawp. Har satt det på hylla nå i påvente av DLC. Brukte rundt 130 timer.

Det siste jeg gjorde var å fullføre main quest. Mens [redacted] pratet da jeg kom tilbake fra [redacted], forsvant lyden av dialogen plutselig. Og så forsvant all lyden. En passende slutt på et Bethesta-spill.

Denne uka prater både Jim Sterling og Yahtzee om Skyrim.
 
Skulle ta en quest for DB i Solitude, også får man en bonus hvis man gjør det på et spesifikt tidspunkt. Så jeg gjorde det på det tidspunktet som ble oppgitt. Men det ble fail, ingen bonus. Ok, så prøver jeg igjen og forsikrer meg om at det var riktig tidspunkt. Fortsatt ingen bonus. Så jeg gjør det enda en gang, på en annen måte men fremdeles på riktig tidspunkt. Ingen bonus. Så prøver jeg en gang til uten å prøve å gjemme meg. Fremdeles ingen bonus.

Last resort: jeg sjekker wikien, og selvfølgelig...
Bug: It is possible that, no matter how you kill NN, you will not receive the bonus. (Confirmed on Xbox 360, PS3, and PC versions.)
:argh: ....BETHESDA :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
har bethesda noensinne laget noe som er bra programmert? bare lurer.
Spørs hva man mener med "bra programmert", egentlig. Jeg mistenker at det aller meste i Skyrim og Oblivion henger ganske godt på greip, men underveis får noen av utviklerne/designerne fikse ideer om hvordan scriptinga bør fungere som ikke nødvendigvis passer så godt sammen med hvordan ting faktisk er. Og så er det såpass marginale tilfeller at de ikke kommer til syne før mange nok folk tester det, mao. etter at skiten er lagt ut for salg.

Og, så klart, det at mange bugs bare ble markert som Will Not Fix bare sånn at de skulle nå den fine 11.11.11-releasen.

Og, vel, for min egen del så diller jeg med Thieves Guild. Det har ikke akkurat vært superspennende så langt, og questsa har ofte involvert nok av skalleknusing selv om "oi, we're not the bleedin' Dark Bruvverhood, aye, so don' kill annyone ye 'ear!" Nei erru gæærn de folka der de bare snubla og datt rett på sine egne sverd.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Faen ta detta spillet! Skal bare, og skal bare... Ender opp med å bestemme meg for å kvitte meg med noen av de millionene av quests je har, men ender opp med å få nitti til bare pga jeg løper rundt. Så er det så mye random shit! Blei akkurat
stoppa av en dude som ga meg en mace, sa at jeg ikke måtte spørre spørsmål, for så å stikke av bak en stein. 10sekunder etterpå kommer en dude og sier "så du en dude løpe rundt her?" og man kunne rætte han ut, gi duden mace'n eller juge. Såklart juger man, duden Løp i sirkel (mest pga en bug, tenker jeg) før han dro fram bua og mirakuløst pepra ned dude 1 bak steinen. Og det var det...

Ellers fikk jeg et quest, House of Horrors, som var litt fett.
Angrepet av bøtter og kjeler, låst fast på et alter og skal finne en prest som er bøsta av noen Foresworn-helveter. fant såklart noe bytt der oppe, pga folk hadde rocka litt menneskeoffer og sånn, så må finne et sverd