har bethesda noensinne laget noe som er bra programmert? bare lurer.
Spørs hva man mener med "bra programmert", egentlig. Jeg mistenker at det aller meste i Skyrim og Oblivion henger ganske godt på greip, men underveis får noen av utviklerne/designerne fikse ideer om hvordan scriptinga bør fungere som ikke nødvendigvis passer så godt sammen med hvordan ting faktisk er. Og så er det såpass marginale tilfeller at de ikke kommer til syne før mange nok folk tester det, mao. etter at skiten er lagt ut for salg.
Og, så klart, det at mange bugs bare ble markert som Will Not Fix bare sånn at de skulle nå den fine 11.11.11-releasen.
Og, vel, for min egen del så diller jeg med Thieves Guild. Det har ikke akkurat vært superspennende så langt, og questsa har ofte involvert nok av skalleknusing selv om "oi, we're not the bleedin' Dark Bruvverhood, aye, so don' kill annyone ye 'ear!" Nei erru gæærn de folka der de bare snubla og datt rett på sine egne sverd.