[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

demake

Seksuelt godteri
Samesex er den beste sexen.
 

Lodin

Der Waaaah
The first two add-on content drops for The Elder Scrolls V: Skyrim will be releasing exclusively on Xbox 360, 30 days before it’s available anywhere else. If you’d like to be the first to break new ground in Skyrim, Xbox LIVE is the only destination that won’t keep you waiting.
:ras:
 
Skeptisk. Kanskje det er best å vente på anmeldelser denne gangen? Eller vent, jeg mener tilbakemeldinger fra vanlige spillere og ikke kjøpt-og-betalt "profesjonelle" anmeldere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva om de vanlige spillerne også er kjøpt og betalt? Det har du faktisk ingen garanti for.

Dette ble raskt veldig komplisert.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bare gi meg noe å spille, så skal jeg glatt ta i mot betaling for det.
 
Selv med Bethesdas penger så kan du ikke kjøpe opp alle foramedlemmer, facebook'ere og twittere rundt om i verden.
 
Er stygt redd for at dette spillet vil påvirke studiene negativt :(
 

Lodin

Der Waaaah
Hva er det egentlig som tyder på at dette kan bli en dårlig spille? En og annen ting virker muligens dumma ned for cawwadoody-crowden, men de har da mye nytt og spennende (man kan yiffe kahjiter) med og. Ihvertfall day one for meg.
 
Ingenting som tyder på det, egentlig. Selv om det er lenge siden jeg spillte et Bethesda spill (jo jeg prøvde New Vegas noen minutter her om dagen), så har de en ganske brukbar historie til at tvilen skal kom dem til gode. Skyrim blir nok å kjøpe ganske så raskt etter utgivelsen.

Lurer på om jeg må oppgradere PC... New Vegas kjører ganske plettfritt, og jeg vet ikke om Skyrim krever så veldig mye mer.