[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
MW3 har alltid vært på hylla, men jeg kjenner meg selv godt nok til at det antageligvis blir no coppings av dette som jeg spiller i Dark Souls-pausene.
 
Butikksiden på Steam sier ikke lengre hvor lenge det er igjen og er ikke lenger under Coming soon-listene. Mistenker at dette er fordi Australia har fått det? :(
 
Jævla oppgaveskriving, munligeksamen og Våksen Livet

Når jeg omsider får skaffet meg dette blir jeg nødt til å begrense meg til en time om dagen, maks.
 
Ingenting kan beskrive hvor mye jeg gleder meg til i morgen!

Evig glad for at jeg har deltidsjobb ved siden av studiene, for det hadde ikke vært sjans i havet om jeg skulle hatt råd til alle spillene som har kommet denne høsten uten...

edit: hvor kom den der "ikke" fra?! :O
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ingenting kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til i morgen!
Alt kan beskrive hvor mye du gleder deg til i morgen.
Check.

EDIT:
PC Gamer skrev:
Again, the freedom is dizzying: every one of 18 skills has a tree of around 15 perks, and the range of heroes you could build is vast. I focused on Sneak to the point of absurdity – now I’m almost invisible, and I get a 3,000% damage bonus for backstabs with daggers. It’s the play style I’ve always wanted in an RPG, but I’ve never been able to achieve it before.
Hell yase!
 

Lodin

Der Waaaah
FFFFFFFFFFFFFFFffffffff!!!
Alle australske sjapper som tilbyr gratis trial av VPN (sånn at man kan lure Steam til å tro man er der) har enten knela eller fjerna muligheten. Vil ikke vente til i natt! :argh:

Om ikke annet ga Stim Jerling det ti av ti for Destructoid. Er vel bare siste Kirby og Deadly Premonition han har gitt perfekt score til før.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er så sjukt sugen på Eldre Skruller nå, but alas, no cashflow i dag heller. Jeg digger de sporadiske lønningsdagene til UiB!
 
Australia har lastet ned spillet i 88mph og får derfor lov til å spille det akkurat nu.
 
Kom igjen, er bare... litt over 4 timer igjen nå!!!
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Etter å ha sett på livestreamen til Giant Bomb, så er jeg overbevist: Jeg skal for første gang seriøst prøve et spill av denne typen. Jeg spilte Fallout 3 i ca. 5 timer før jeg fant ut at jeg ikke er i nærheten av å ha tilstrekkelig tid (Hvor får dere den fra, egentlig?). Planen er å pro-game i desember, siden jeg har en rolig periode, pluss ferie.
 
Akkurat lest så mye pensum som mulig for å gjøre opp for mengden gaming det blir det neste døgnet. Greit med god samvittighet på ett spill av denne størrelsen :)