[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Jaja okei. Deler av TG rustningen når jeg trenger ekstra bærekapasitet. Ellers så er det Dark Brotherhood og Nightinggale der går i. :p
 

Her har dere meg, oppå en sint bloddrage som ikke kan gjøre annet enn å være sint der jeg stikker den i ryggen
Etterpå fikk jeg en thu'um som lar meg fryse fiender til is. Måtte selvfølgelig testes ut straks, og nærmeste levende skapning var min kompanjong.
 

demake

Seksuelt godteri
Obs obs! Kompis ble føkka ut av Thieves Guild-cheevoen fordi han hadde solgt alle delene av Thieves Guild-rustningen sin. Tonilia oppgraderer denne rustningen flere ganger som del av quest-linja, og hvis du mangler rustningen blir ikke questen fullført.
Achievements :penga:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
sabeltanntigre verre en deathclaws

edit: jeg måtte rulle på en kajitt drug dealer som prøvde og selge meg moon sugar


edit2: så akkurat min første flyvende mamutt
 
Du får jo ganske stor bonus hvis du bruker et komplett sett, så hvorfor mikse? Er akkurat ferdig med hoveddelen av TG og må si at selv om det ikke var som forventet så var det utrolig moro, dog ganske lang. Skulle ønske de fjernet bonus for komplett sett da nightingale er tøff nok mens hood'en er skeletor/sær. Jaja. Har forresten bare fått oppgradert en bit TG armor i løpet av hovedoppdraget, så jeg håper det blir flere muligheter for det senere. Snakket med fence hele tiden så kan nesten ikke tro at jeg har mistet tre oppgraderinger...

Blir å opphøye TG til gamle tilstander før jeg starter på DB med usynlighet og gøy rustning. Hurra.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Leste i en daedra-bok, gikk opp +5 i fem skills og levla to ganger. Damn.

Nord for Mage's College i Winterhold er det en liten hule ute på isen. Snakk med fyren der inne.

Also, tips for sniker: Jeg prøver å levle One-Handed for tida (har 30x skade på backstab takket være perk +spesialhansker), og fant ut at hvis du skyter med bue på en vegg, vil folk vandre bort dit for å kikke. Veldig hendig hvis en person ser mot deg, sitter ved et bord, eller er i en annen uhendig posisjon. Når de går bort er det bare å rulle bak dem og stjele lommeboka og så kjøre kniven gjennom dem.
 
Skal så sykt spille snikende pusekatt neste gang! Eller orc, eller alv. Snike skal jeg, litt kjedelig å være in your face brutallicus maximus til tider. Går fort da...
 
sabeltanntigre verre en deathclaws
What, har vi møtt samme skapninger? De er nesten like lette som ulver, tar bare litt lengre tid, mens deathclaws var en sikker død i New Vegas med mindre man hadde Anti Material Rifle.
 

Lodin

Der Waaaah
:eng: Materiel.
Nå er jeg blitt orntlig Nightingale og skal brushe opp siste bit av Thieves Guild. Faen så fet denne rustninga er.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Er det champions som er fighters guild i skyrim? eller bare en front får varulver
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Companions, og ja. Til begge.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Tenkte jeg skulle gi en advarsel til! Nede ved orkebyen Largashbur er det en daedra-quest. Når du nærmer deg byen er de under angrep fra en giant, og det er en god sjanse for at NPC-en Ugor blir drept her. Hvis dette skjer misser du questen (og CHEEVOEN :penga:).

I går klarte jeg å picke 50 pockets, har bare storyline/guild-cheevos samt Master Criminal (1000 bounty i alle ni områdene), Thu'um Master (20 shouts), og Master (level 50) igjen!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Fant en bygning i Dragon Bridge som heter Pentius Oculatus outpost gikk inn og så en romersk legionær og han ba meg stikk av?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Hvor er det et bra sted og kjøpe potions eller må jeg bare lære meg alkemy?
 
Såvidt jeg vet, enn hver alchemist shop. Påfyllings kommer etterhvert, så det kan være greit å stikke litt rundt om i byene for å stacke driten. Eller lag selv om du har skille alchemy
 
Jeg har ikke kjøpt en eneste health potions, men har alltid noen på lur. De flaskene ligger overalt!